quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Thaddeus het volgende:
Dan mag hij van mij naar de prullenbak!
Dus je bent een n00b omdat je zelf de nr's op je pc er niet meer op hebt staan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:07 schreef Thaddeus het volgende:
Ik wilde er 322 nummers opzetten totdat ik een t*fus k*t fout kreeg van: Kan de opgegeven bestandsnaam oid niet vinden.
Dan is de klacht zeer geldig!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:49 schreef Thaddeus het volgende:
Het is niet de eerste Zen die ik gekocht heb
Ts ik heb exact hetzelfde probleem gehad en op de speler slaan met een grote hamer loste het probleem volledig op! Sindsdien werkt hij beter dan ooit tevoren en is de opslagruimte zelfs verdubbeld!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:07 schreef Thaddeus het volgende:
Ik zal vanaf het begin beginnen,
Ik heb deze MP3 speler gekocht. In het begin alles prima werkt goed, prima besturing, alles was perfect. Tot vandaag. Vandaag fietste ik naar de supermarkt, kreeg ik mijn mp3 speler maar niet aan de praat hij kon niet meer aan etc. Ik thuis achter de PC kon ik de schijf niet vinden op de computer. Nadat ik alles moest formatteren was ik niet alleen al mijn nummers kwijt, nee ik wilde alles er opnieuw opzetten wat niet wilde lukken. Ik wilde er 322 nummers opzetten totdat ik een t*fus k*t fout kreeg van: Kan de opgegeven bestandsnaam oid niet vinden. Dus ik kon er intotaal maar 116 nummers opzetten wat ik dus ongelofelijk waardeloos vindt. KUT PRODUCT echt kut. NIET KOPEN dus. Men wat ben ik boos nu.
quote:
quote:
Lekker handig ja.....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef robodorK het volgende:
Je kan beter een telefoon met mp3speler kopen, scheelt je een apparaat in je zak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |