Praat me er niet van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah.. heerlijk om lekker tegen iemand aan te kruipen.. adem van de ander te voelen, en stiekem een zacht kusje te geven
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet kwa uiterlijk ? *ruikt gewond dier*
Denk dat ik dat ook maar ga doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zusje wil niet, die wil alleen zuipen
Nja, of slapen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zusje wil niet, die wil alleen zuipen
Knuffel?quote:
quote:
Hoe zie jij eruit dan?quote:
je weet het wel precies goed te omschrijven !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah.. heerlijk om lekker tegen iemand aan te kruipen.. adem van de ander te voelen, en stiekem een zacht kusje te geven
Dan nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
No thanks, ik knuffel alleen met specifieke personen.
Ha, dat denk ik niet, er is er op dit moment maar 1 waarmee ik zoiets zou willen..quote:
Uhm....n.v.t.quote:
ja, kut hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Ben ik de enige hier die gewoon zin heeft in seks?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Eindhoven is wat ver he?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Altijd als ik jou zie komt dat vanzelf op borrelen, don't worryquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Ja, en dat gaat ze nu ook doen... veel plezier nog met alle cyberseks die jullie gaan hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar El_Chica_Del_Fuego wil alleen maar slapen
![]()
Trusten! En sterkte.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat ze nu ook doen... veel plezier nog met alle cyberseks die jullie gaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |