abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71354748
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:42 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Als wie?
Ah, Blauman dus .

Ik vind Ted trouwens ongelooflijk irritant, what a douche
Willem-Jan van Puffelen
pi_71354835
Ah, en Sandy Rivers hoort dus bij Lily
Willem-Jan van Puffelen
  maandag 27 juli 2009 @ 00:48:14 #299
262476 MindVision
make a wish
pi_71354842
Waaaaaaaaaaar kan ik ze toch kopen met ondertiteling. Wil die DVD-box gewoon hebben, maar can't find 'em nowhere!
only dead fish swim with the stream.
pi_71356185
Ik wil de DVD-boxen ook hebben, maar kan ze ook nergens vinden.

Daarom had ik ze maar gedownload, heb net vandaag de laatste van seizoen 4 gezien. Die laatste zin van Ted vond ik toch wel een mooie:
quote:
That was the year I got left at the altar, it was the year I got knocked out by a crazed bartender, the year I got fired, the year I got beat up by a goat, a girl goat at that, and damn it if it wasn't the best year of my life. Because if any one of those things hadn't happened, I never would've ended up in what turned out to be the best job I ever had. But more importantly, I wouldn't have met your mother. Because as you know, she was in that class. Of course, that story is just beginning.
Kan niet wachten op seizoen 5! It's gonna be legen- wait for it... DARY.

Vraag me echt af wanneer 'Tracy' in het verhaal komt. Al vind ik het zo'n leuk programma dat het nog wel 10 seizoenen mag duren.
pi_71368154
quote:
Op maandag 27 juli 2009 03:47 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
Ik wil de DVD-boxen ook hebben, maar kan ze ook nergens vinden.

Daarom had ik ze maar gedownload, heb net vandaag de laatste van seizoen 4 gezien. Die laatste zin van Ted vond ik toch wel een mooie:
[..]

Kan niet wachten op seizoen 5! It's gonna be legen- wait for it... DARY.

Vraag me echt af wanneer 'Tracy' in het verhaal komt. Al vind ik het zo'n leuk programma dat het nog wel 10 seizoenen mag duren.
al hebben ze de moeder gevonden kunnen ze nog doorgaan , het hoeft niet meteen de perfecte relatie te zijn .
denk maar aan de ted en robin relatie . was werk zat voor ze
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')