abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71623250

Ik heb deze
Alleen krijg ik na een lange dag wel zere voeten.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_71624003
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het stond idd aan de binnenkant
wat ook nog wel een goede tip is die ik ergens las: bij de gizeh bijvoorbeeld moet het dingetje wat tussen je tenen zit, starten OP dat opstaande randje onder je tenen. bij veel neppers zit dit dingetje dus VOOR dit opstaande randje, en niet er op/in.

en op het voetbed staat ook vaak de maat niet goed. dus alleen 39, L8M6(voorbeeld, ff mijn madrids erbij gepakt). alleen hoort er in het echt ook nog de inchmaat te staan (bij maat 39 is dit 250). dus dan staat er 39, 250, L8M6 onder elkaar).

er zijn echt veel neppers in omloop, die er gewoon 30 euro voor vragen inclusief verzenden, vrij normaal bedrag op zich (voor dit bedrag worden echte ook aangeboden). je kunt vragen naar de aankoopbon of de originele doos. en goede duidelijke foto's. soms zit er ineens een geel kaartje met een plasticje zoals bij kleding aan de slippers op foto's, die zijn dus nep, want het kaartje wat eraan hoort te zitten bij echte is blauw en zit vast met een zwart stiekje.
volggens mij is het nog het beste om via de bekende sites te kopen of gewoon in de winkel.
bij frontrunner zijn madrids bijvoorbeeld 32,95, dus waarom zou je je laten bedonderen?

ik heb mijn madrids wel via marktplaats gekocht zoals ik al zei, maar dat was omdat ik nergens meer de zilveren madrids in maat 39 in de smalle maat kon krijgen in de winkel. en ik heb dus echt heeeel goed de foto's bekeken, sowieso was de tekst al geel in het voetbed, de maataanduiding klopte en de tekst stond aan de binennkant van de voet op het bandje. dus ik geloofde het wel, en ze zijn ook echt naar mijn weten nu ik ze in mn handen heb. maar het is wel oppassen geblazen!

[ Bericht 13% gewijzigd door jUsTmE13o2 op 05-08-2009 14:59:21 ]
pi_71624838
Als het goed is zijn mijn Birkenstocks afgeleverd thuis

Footshopping verstuurt met UPS en ik heb nu dus binnen 3 dagen binnen (als het goed is, op de traceerpagina staat dat ze zijn afgeleverd). Best netjes dus.

Werkadres is niet zo'n goed idee aangezien aangezien ik bij de klant zit (grote telecomaanbieder)
pi_71625670
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:48 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

jap zijn echt veel neppers in omloop, inderdaad de zwarte tekst, voetje in het voetenbed ziet er anders uit en bij de neppers staat Birkenstock vaak aan de buitenkant ipv aan de binnenkant.
heb zelf ook via marktplaats een paar zilveren madrids gekocht maar deze zijn wel echt, meisje paste ze gewoon niet. heb uiteraard de foto´s goed bekeken voor ik ze aanschafte.
soms moet je dingen gewoon niet goedkoper willen kopen.. grote kans dat je neppers koopt.
In Bangkok waren ze ¤ 4
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_71644235
Mijn Betula Linda Rich Toffee zitten als gegoten Ik heb vrij smalle voeten en de normale breedte van Birkenstock is te breed voor mij.

En ze zien er erg tof uit
pi_71644498
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:56 schreef octopussy het volgende:
Mijn Betula Linda Rich Toffee zitten als gegoten Ik heb vrij smalle voeten en de normale breedte van Birkenstock is te breed voor mij.

En ze zien er erg tof uit
Cool
Ik heb tamelijk brede voeten, dus kan ze beter ergens proberen te passen voordat ik ze bestel. Kwamen ze met UPC?
pi_71646705
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

Cool
Ik heb tamelijk brede voeten, dus kan ze beter ergens proberen te passen voordat ik ze bestel. Kwamen ze met UPC?
Nee, maar wel met UPS
pi_71647466
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nee, maar wel met UPS
Oh ja
pi_71774593
Ik heb deze
En ze zitten zoooo lekker dat ik eigenlijk nog wel een paar wil..namelijk dezelfde in de zand of brons kleur.
Maar ik twijfel zo erg!! Ik ga namelijk ook over 2 weken naar New York, dat wordt shoppen dus! Dus misschien moet ik die 40 euri's maar uitsparen dan.. of zouden ze in NY goedkoper zijn
Be someone that makes you happy
pi_71789176
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:52 schreef lookinforyou het volgende:
Ik was op vakantie. Pfff denk dat 60% van alle Nederlanders die dingen aanhad. Ook mannen. Wat lelijk zijn ze
Herkenbaar Zoonlief riep telkens 'argh Nederlander!' wanneer hij iemand met birkenstocks of crocs zag lopen Alhoewel ik wel getwijfeld heb een paar te kopen (sommige modellen zijn best leuk) koop ik ze om die reden niet. Ik word niet graag voor 'Nederlander' uitgemaakt
pi_71801962
Op het vliegveld op Kreta wisten we niet naar welke gate we moesten.. Oplossing: Volg de Birkenstocks Volgens mij had elke vrouw op de vlucht ze aan
pi_71811772
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
'birckenstocks zijn lelijk' reacties verwijderd.
daar zijn zat andere topics voor, laat mensen die ze mooi vinden ze hier lekker mooi vinden.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:35:16 #188
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_71812021
Ik heb mijn gehele vakantie in polen mijn birkies aangehad. Nu merk ik echter dat er een scheurtje in het kurk zit aan de zijkant, wat best wel ver doorscheurt..

Heb je eigenlijk iets van een garantie bij birkenstock of kraam ik nu onzin uit? (in verhouding zijn het namelijk vrij dure slippers, dan verwacht ik er ook van dat deze lang meegaan)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_71812022
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]
Dat zette ik ook in de post die jij verwijderd hebt.
Maar ach, jij bent de baas hè
Keep the faith!!
pi_71813981
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef Nallie het volgende:
Ik heb deze [ afbeelding ]
En ze zitten zoooo lekker dat ik eigenlijk nog wel een paar wil..namelijk dezelfde in de zand of brons kleur.
Maar ik twijfel zo erg!! Ik ga namelijk ook over 2 weken naar New York, dat wordt shoppen dus! Dus misschien moet ik die 40 euri's maar uitsparen dan.. of zouden ze in NY goedkoper zijn
die heb ik ook!
pi_71814001
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mijn gehele vakantie in polen mijn birkies aangehad. Nu merk ik echter dat er een scheurtje in het kurk zit aan de zijkant, wat best wel ver doorscheurt..

Heb je eigenlijk iets van een garantie bij birkenstock of kraam ik nu onzin uit? (in verhouding zijn het namelijk vrij dure slippers, dan verwacht ik er ook van dat deze lang meegaan)
ik denk dat er wel iets van garantie opzit, er zit toch ook zo'n boekje bij waarin staat dat ze de zolen voor weinig kunnen vervangen..
ga er eens mee naar een birkenstock dealer, of misschien wel liever een birkenstock store, want die winkels waar je die dingen tegenwoordig kunt kopen hebben er ook de ballen verstand van, smeren je ook de verkeerde maat aan dus dan zullen ze ook wel niks weten van garantie. of stuur gewoon een mail naar birkenstock zelf :p
pi_71817138
Ik heb sinds zaterdag de Madrids in het brons.

De Makro verkoopt nu neppers voor 10 euro.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:04:24 #193
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_71823319
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

ik denk dat er wel iets van garantie opzit, er zit toch ook zo'n boekje bij waarin staat dat ze de zolen voor weinig kunnen vervangen..
ga er eens mee naar een birkenstock dealer, of misschien wel liever een birkenstock store, want die winkels waar je die dingen tegenwoordig kunt kopen hebben er ook de ballen verstand van, smeren je ook de verkeerde maat aan dus dan zullen ze ook wel niks weten van garantie. of stuur gewoon een mail naar birkenstock zelf :p
Naja ik heb de doos etc wel weggegooid maar dat zal wel niet uitmaken. Als het goed is ligt de bon hier nog ergens .

Ik ga wel een emailtje sturen naar birkenstock. Enig idee waar ik een email-adres kan vinden? Heb ze toen namelijk tijdens de kruidvat-actie gekocht.. En om nou naar de kruidvat terug te gaan lijkt mij ook niet zinvol..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 17:10:22 #194
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71823463
worldwide@birkenstock.com
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:07:42 #195
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_71826505
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Herkenbaar Zoonlief riep telkens 'argh Nederlander!' wanneer hij iemand met birkenstocks of crocs zag lopen Alhoewel ik wel getwijfeld heb een paar te kopen (sommige modellen zijn best leuk) koop ik ze om die reden niet. Ik word niet graag voor 'Nederlander' uitgemaakt
Ook Duitsers lopen en masse op Birkenstocks hoor . Wij waren in Oostenrijk op vakantie en er waren minstens zoveel Duitsers als Nederlanders op Birkenstock sandalen .

Ik ben nog steeds erg blij met mijn paar, ze lopen echt heerlijk. Ik moest eerst wel wennen aan het bandje om mijn teen, maar nu zijn het net sloffen .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_71846266
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
worldwide@birkenstock.com
of info@birkenstock.de, kan denk ik ook in het engels want je kan op die site ook english aanklikken.
ik heb de doos en het boekje nog wel. even gekeken, maar er staat alleen:
REPAIR SERVICE
Don't throw your worn BIRKENSTOCK's away! The EVA outer sole and the footbed can be easily and inexpensively replaced by your local dealer.

Ik zou gewoon Birkenstock zelf emailen.
Ook kan je de birkenstock store eens een mail sturen: info@birkenstockstore.nl. misschien kunnen zij je verder helpen (in het Nederlands?)

succes ermee!
pi_73358434
Ik vind het wel jammer dat t te koud is voor de birkenstock slippertjes (herfst ). Zeker nadat ik met sporten een knieblessure had opgelopen waren ze echt een uitkomst!

Anyway ik zou eigenlijk best een leuk wintermodel birkenstock willen hebben, maar de meeste wintermodellen/klompen vind ik toch echt niet mooi.

Ik zag een meisje met een geinig paar lopen, maar zie nu dat die genoemd worden als sloffen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Etoile op 04-10-2009 15:11:28 ]
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_76739953
De slippers zijn nu bij de makro in de aanbieding!
pi_76742498
Ik heb geen pasje
pi_76743620
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:39 schreef het-is-mij het volgende:
De slippers zijn nu bij de makro in de aanbieding!
Goede timing zo met dat vreselijk warme weer buiten.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')