Ja ik heb enkele weken geleden de Madrids daar in de aanbieding gekocht, maar alleen deze week hadden ze de Gizehsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:05 schreef Enfermera het volgende:
Verkopen ze bij de trekpleister eigenlijk ook de Madrid goedkoper of is het alleen de Gizeh?
Ok thanks!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Ja ik heb enkele weken geleden de Madrids daar in de aanbieding gekocht, maar alleen deze week hadden ze de Gizehs
WOW welk filliaal?? En je mag er eigenlijk 2 paar per klantquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:34 schreef quirina het volgende:
Een vriendin van mij heeft 4 paar gescoord bij de trekpleister
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wheh, ik zag vandaag een heel dik meisje, en die had ook birkenstocks aan, alleen de zijkant van haar voeten, die gingen helemaal over dat randje heen
Die zie ik overal zo lijkt het wel.. Of van die vreselijk onverzorgde voetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wheh, ik zag vandaag een heel dik meisje, en die had ook birkenstocks aan, alleen de zijkant van haar voeten, die gingen helemaal over dat randje heen
Breed is voor normale voeten ja. Smal voor erg smalle voeten. Dat is het enige wat ik weetquote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Weet iemand of het verschil enorm is tussen breed en smal? En bedoelen ze met normaal de brede versie??
Deze (de lennox) heb ik sinds vorige week in 't zwart. Mijn 4e paar Birki's lweer!quote:
Breed is voor bredere voeten zoals de naam al zegt.. Ik heb maat small, maar heb echt geen 'erg smalle voeten'. Gewoon normale voetenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Breed is voor normale voeten ja. Smal voor erg smalle voeten. Dat is het enige wat ik weet
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee lijkt me inderdaad ook niet echt lekker lopen... Nouja, weet niet, ze had sowieso al best wel brede voeten.. maarja. En ik zie ook heel vaak mensen lopen met te grote of te kleine birkenstocks, dat vind ik ook zo raar..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Die had zeker maat small aan.
Het valt mij ook steeds vaker op dat er mensen met de zijkant van hun voeten over dat randje hangen.
Het staat niet mooi en het loopt toch niet lekker?
Waar heb jij ze gehaald/besteld?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:46 schreef Day het volgende:
[..]
Deze (de lennox) heb ik sinds vorige week in 't zwart. Mijn 4e paar Birki's lweer!
Ik heb ze besteld bij hovo.nl (site voor bedrijfsschoenen e.d.), had ze binnen 1 week in huis. Maar ik heb ze ook gezien bij de birkenstock-store in Rotterdam (Nieuwe Binnenweg).quote:
Die zijn echt onwijs leuk! Waar heb je die besteld?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:02 schreef Marjolijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteldEn heb een paar zwarte gizeh's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |