abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71444563
Dagelijks, dat is wel heel anders lijkt me, maar goed, toch volgen .
sig verwijderd door FA
pi_71444885
Ik hoop niet dat het nou net zoiets als al die andere kansloze reallife soasps wordt met elke dat een 'update.'
Dit is namelijk de enige real life soap die ik leuk vind.

We zien wel hoe het wordt.
gr gr
pi_71444990
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, maar de verrassing is natuurlijk dat na 3 dagen de mannen erbij komen
Ja net als vorige keer dat ze een elkaar geketend zaten wat vooraf groots werd aangekondigd, en het was maar 2 dagen zo ofzo
gr gr
pi_71445550
Las in een interview met Lauren Verster dat haar partner 'momenteel op reis was voor Expeditie Robinson'. Iemand enig idee wie dat is, een kandidaat of crewlid?

Verder ben ik benieuwd naar hoe het gaat worden.
Je zult altijd een ER voor en na de dood van EP houden.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_71451505
Jammer dat EPH er niet meer is inderdaad, maar Eddy vind ik ook heel tof (in 'Nu we er toch zijn' iig)
Ben benieuwd
pi_71451923
Eddy Zoe, dat zal wel even wennen worden extreem slechte tvp
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:09:08 #32
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_71460033
Dat wordt dit jaar opnemen en/of downloaden. Ik kijk altijd met mijn zoon maar die mag waarschijnlijk werken op de uitzend dagen...Hoera horeca
pi_71928452
Nog slechtere tvp: ik heb er zin in.
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:04:16 #34
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_71928759
Ik ben echt heel benieuwd! Denk dat Eddy het heel erg leuk gaat doen, vind het zowiezo een erg leuke en goede presentator. Verder is het natuurlijk geen verassing dat er ook mannen komen, maar ben wel benieuwd naar de catfights
To infinity…and beyond!
pi_71928798
TVP zodat ik het niet vergeet!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71938324
wordt weer leuk eindelijk weer leuke tv
en eddy zoey leuke gast
pi_71942493
ER.
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:55:17 #38
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_71942583
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:43 schreef Jovatov het volgende:
Leuk, vrouwen zijn over het algemeen ook veel gemener dan mannen
En als je pech hebt duurt het eeuwen voor ze een beslissing genomen hebben.

tvp
pi_71942653
Ben benieuwd!

Zal wel gek zijn zonder EPH, maar ik vind Eddy Zoey ook erg goed, hopelijk kan hij dit een beetje .

Ik denk niet dat ze er een hele lading mannen bij gooien hoor (het zijn toch al 14 vrouwen?), misschien dat ze als verrassing op elk eiland 1 man erbij zetten?
pi_71943284
Heb er zin in! Ik hoop dat ik geen dingen mis als ik alleen de reguliere uitzending bekijk! En nog steeds boos dat ik bij mijn aanmelding alleen maar een mailtje kreeg dat ik niet was uitgekozen vanwege de veeeuuuule aanmeldingen.

En btw Hiu-Kwan (L)
pi_71943448
quote:
Aan de nieuwe reeks van Expeditie Robinson is op voorhaand nog nooit zoveel aandacht besteed als dit keer. Dat heeft vooral te maken met de wrange voorgeschiedenis; Ernst-Paul Hasselbach kwam om bij een ongeluk, RTL besloot toch door te gaan en trok Eddy Zoëy aan. Hij vertrok richting Maleisië en daar zouden zulke goede beelden zijn geschoten, dat er sprake was van een extra dagelijks journaal tijdens de uitzendperiode. Dat werd teruggebracht tot twee extra afleveringen en die zijn nu geschrapt.

De extra afleveringen hadden de titel: De Mannen meegekregen. Dat terwijl in de eerste aflevering is te zien dat er uitsluitend vrouwen op het eiland worden gedropt. Het had een grote verrassing moeten worden, welke werd weggenomen door het vrijgeven van de programmaschema’s van september. Verrassing weg en noodzaak voor speciale afleveringen weg?

We zullen het waarschijnlijk nooit weten. De introductie van de mannen wordt nu verweven in de reguliere afleveringen, waarvan er uiteindelijk 14 worden gemaakt. Onder voorbehoud, want wie weet wijzigen de plannen nog eens

http://zappen.blog.nl/rtl(...)t-expeditie-robinson
Jammer...
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:07:20 #42
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_71944002
Als ze maar een beetje betere candidaten selectie hebben gedaan dan vorig jaar...en minder mogelijkheden geven aan een groepje om de boel in de tang te nemen. Zolas vorig jaar nog een keer, dan kijkt geen hond meer denk ik.
En de presentatie...tja EPH is nu eenmaal er niet meer, EZ kan ook best leuk zijn als hij de kans krijgt duus laten we hem die dan maar geven...veel keus heb je niet anyway.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_71944426
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:38 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Jammer...
Jammer inderdaad. Maar ach, 'grote verrassing'? Dat denk ik toch niet, het was nou niet heel moeiljk te raden dat er mannen bij zouden komen..
pi_71944434
Op zich was dat wel mooi vorig jaar, Yin had dan wel gewonnen maar werd eigenlijk uitgekotst door het publiek. Iedereen vond dat HiuKwan moest winnen .
Shine bright like a diamond.
pi_71944573
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef June. het volgende:
Op zich was dat wel mooi vorig jaar, Yin had dan wel gewonnen maar werd eigenlijk uitgekotst door het publiek. Iedereen vond dat HiuKwan moest winnen .
Ja idd, er ontstond best wel een rel daardoor. Net als dat jaar, dat er twee van te voren op een ander eiland hadden gezeten.. toen kwamen ze later bij de groep, werden ze helemaal weggepest, vooral die vrouw (weet niet meer hoe ze heetten).
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 13:45:32 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71948739
Beetje off topic, maar een nieuw topic is ook weer zoiets.

Playmate pakt biezen

AMSTERDAM - Olga Urashova is vertrokken naar haar geboorteland. De Russische Playmate nam dit besluit na een sabbatical van een jaar. „Olga is nooit over de mislukte relatie met haar Playmate-collega Dorien Rose gekomen”, beweert een goede bekende van Olga.

Dorien Rose, die op dit moment voor werk in Hongarije verblijft, wil niet ingaan op vragen over de vermeende relatie, maar zegt wel: „Olga is de beste vriendin die ik ooit gehad heb. Ik mis haar nog steeds.”

Playmate-manager Sidney Brandeis: „Er zijn verschillende redenen waarom Olga is vertrokken. Ik ga daar niet op in, maar vind het wel jammer. Olga timmerde geweldig goed aan de weg. Ze werd o.a. Playmate van het Jaar, logeerde bij Hugh Hefner, won Expeditie Robinson, maakte een commercial met Frans Bauer én had een rol in GTST.”

„Ik schat de kans klein dat Olga ooit nog terugkomt, helaas. Samen met Dorien heeft ze veel betekend voor de doorbraak van de Playmates, omdat ze voorop gingen tegen alle vooroordelen.”
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_71951637
Doei Olga!
Hoi ER!
Go hard or go home
pi_71985340
Altijd leuk, een eiland vol vrouwen die willen bewijzen dat ze net zo goed kunnen overleven en samenwerken als mannen
Do what you love, love what you do!
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:59:07 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_71988720
Ilga was mooi leuk en lief

Ben benieuwd naar Eddy Zoeij.

Heb er zin in.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72306501
Donderdag begint het. Het gaat om 14 afleveringen en volgens mij komen er geen dagelijkse updates. Maar goed, donderdag maar even afwachten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')