Beetje off topic, maar een nieuw topic is ook weer zoiets.

Playmate pakt biezen
AMSTERDAM - Olga Urashova is vertrokken naar haar geboorteland. De Russische Playmate nam dit besluit na een sabbatical van een jaar. „Olga is nooit over de mislukte relatie met haar Playmate-collega Dorien Rose gekomen”, beweert een goede bekende van Olga.
Dorien Rose, die op dit moment voor werk in Hongarije verblijft, wil niet ingaan op vragen over de vermeende relatie, maar zegt wel: „Olga is de beste vriendin die ik ooit gehad heb. Ik mis haar nog steeds.”
Playmate-manager Sidney Brandeis: „Er zijn verschillende redenen waarom Olga is vertrokken. Ik ga daar niet op in, maar vind het wel jammer. Olga timmerde geweldig goed aan de weg. Ze werd o.a. Playmate van het Jaar, logeerde bij Hugh Hefner, won Expeditie Robinson, maakte een commercial met Frans Bauer én had een rol in GTST.”
„Ik schat de kans klein dat Olga ooit nog terugkomt, helaas. Samen met Dorien heeft ze veel betekend voor de doorbraak van de Playmates, omdat ze voorop gingen tegen alle vooroordelen.”
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."