Ik wilde net ook al een topic hiervoor aanmaken, ware het niet dat ik onder den genot van een shoarmaatje dat debat zat te bekijken.
Zie al dat christentuig van het CDA, CU en (nouja, niet christelijk maar net zo incompetent) PVDA daar zitten.
Bij elke opmerking van die kut kwallen wordt er geklapt. En hoewel bijvoorbeeld de PVV of SP niet altijd goed uit de hoek komt, hebben ze ook wel goede opmerkingen, maar daar wordt niet op geklapt, maar blijft het angstvallig stil. Omdat het hypocriete schapenvolk graag niet opstaat of klapt, want dat zijn immers "foute" partijen.
Zie daar, oh schaep der Nederlander, wat hebt gij de afgelopen jaren gestemd, jij christenhond? Zie jouw sneue grefo zich verdedigen tegen partijen als PVV en SP, D66 en in mindere mate de VVD die afgelopen jaren zowat geen zetels hadden (maar binnenkort kunnen binnenhalen) met beweringen als: "Ja nou, jullie zaten alleen maar te klagen maar zelf gingen jullie niks inbrengen

"
Ophouden, christentuig, dat komt omdat jullie kant in dikke meerderheid zat.
Hoewel ik mij niet graag richt op een partij als de PVV, ga ik hier vrees ik wel voor stemmen. Ik richt mij hier niet graag op vanwege SOMMIGE standpunten, zoals dat élke moslim fout is. Neen, ik vind alleen de slecht geïntegreerde moslim fout. CDA zei net het juist fantastisch te vinden dat die Polen hier allemaal komen, ze kunnen geen woord Nederlands, maar ze zijn wel nodig hier in het werkveld hoor!

Ook ga ik misschien op PVV stemmen omdat het de enige partij is die meer zetels dan het CDA kan krijgen, en dat lijkt me heel fantastisch om dat mee te maken