Okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs...
We zijn gewoon niet de doelgroep...aanvaarden
Leugens!quote:Reggie zegt dat er meer 3rd party games zijn verkocht voor de wii en ds dan voor elk ander platform. Dat is gewoon pertinent niet waar.
Golden Sun iig niet.quote:
Die heb je toch al? Met die treintjes?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:38 schreef Wessiej het volgende:
Golden Sun DS, leuk maar ik verwachtte Zelda
?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb je toch al? Met die treintjes?
Naja, meisjes games enzo zijn ook belangrijk voor zo'n bedrijf. Ubi en EA doen het ook bijvquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef Wessiej het volgende:
WACHT JE KAN EEN NEUS GROTER MAKEN, EN DAN AAN IEDEREEN LATEN ZIEN, RAAP MIJ OP.
Het is gewoon triest
Yesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Dus ze laten de 2 gamers schieten, om voor die ene-niet gamer te gaan?
Ik denk dat ze bij Sony nu twijfelen of ze iets verkeerd doen door met echte games te komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef Chocobo het volgende:
Alleen 1 minuut GoW3 CGI beelden verpletterd deze E3 presentatie al
Het is Mario Galaxy 1.5 Gijs...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja fuck jullie. Meer echte Mario is altijd
Niemand van ons heeft Galaxy uitgespeeld! Het was leuk, maar ik hoopte op een nieuwe Mario 64 zeg maar!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja fuck jullie. Meer echte Mario is altijd
Nee, remakes van Lucasarts adventures zijn origineelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is Mario Galaxy 1.5 Gijs...
Lui vervolg...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is Mario Galaxy 1.5 Gijs...
Lui vervolg...
Wat jij zegt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Tjonge,... wat erg zeg! Had het niet zo slecht verwacht! Metroid lijkt me wel wat,.... ben niet hyped maar heb interesse
Donequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Wel zuur voor Roy.
Ninja Gaiden trok hij niet.
Metroid Prime trok hij niet.
Dit zal hij wel dubbel niet trekken.Maar gelukkig heeft hij Mario 1.5
Shooters trek ik ook niet, maar ik hou van Rainbow Six en Bioshock. Metroid Gaiden heeft mijn interesse opzeker gewekt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Wel zuur voor Roy.
Ninja Gaiden trok hij niet.
Metroid Prime trok hij niet.
Dit zal hij wel dubbel niet trekken.Maar gelukkig heeft hij Mario 1.5
De mijne:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef Chocobo het volgende:
Mijn E3 interesses tot nu toe.
Mario Galaxy 1.5
Splinter Cell
Metroid Gaiden
Alan Wake
Dead Space Wii
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Kijken wat Sony ons biedt. Geruchten gaan dat ze de Wand laten zien, een PSthriimote!
1 en 4 gaan sowieso niet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil
- FFVII remake
- God of War 3
- Trico
- Shadow of the Colossus HD
wellesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1 en 4 gaan sowieso niet gebeuren.
Gaat nooit gebeurenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil de PS3 slim zien. Voor 300 euro. Met Kerst. In een God of War III bundel.
Dat is alleen maar voor je gevoel. Ik baal sowieso dat het er in zit. Wil dit spel voor mezelf,... trek de MP optie in het menu al nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil geruststelling dat de SP van Uncharted 2 niet ten koste gaat van de MP.
Zoooooooooooooooooo herkenbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is alleen maar voor je gevoel. Ik baal sowieso dat het er in zit. Wil dit spel voor mezelf,... trek de MP optie in het menu al niet
Nee, ik luister ook naar die beukende beats.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Chocobo het volgende:
Ben ik de enige die nog naar een leeg scherm met Noot muziek aan het kijken ben.
boemboemboemtsschhhtscchhhhquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Chocobo het volgende:
Ben ik de enige die nog naar een leeg scherm met Noot muziek aan het kijken ben.
Vind ik ook. Mijn irl vrienden zijn niet zulke gamers, die weten niet eens wat de E3 is ookquote:
Holy crap. Wel fokking mooiquote:
Het doet mij ook niet veel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Teveel man,.... dat gaat niet werken,... in groepsverband bedoel ik dan!
Het is opgesplitst in allemaal mini-battlesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Teveel man,.... dat gaat niet werken,... in groepsverband bedoel ik dan!
Hij is de squad commander wa? Als gewone grunt heb je dat vast niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Veeeels te veel info op het scherm,.... niks voor mij!
Ik vrees voor mijn PS3 prijsverlaging nuquote:
Matig tot nu toe,... UC2 tot nu toe het hoogtepunt!quote:
Rustig Gijs...instapprijs is altijd hoog.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees voor mijn PS3 prijsverlaging nu
Volwaardig vervolg!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
MGS sequel op de PSP
Snaaaaaaaaaaaaaaaaaake
Ik slacht monsters met je Gijsquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:59 schreef Chocobo het volgende:
,............................ Resident Evil!!De Wii de railshooter,... wij de game
Wil overigens niet zeggen dat ze de meest interessante games hebben voor mij. Meeste van de 'grootse' games vind ik niets voor op een PSP of andere handheld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef Chocobo het volgende:
Beste conference!! Klaar,... en we moeten nog een uur.
En hij was zo mooi op dreef.quote:
S...samen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:29 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
De eerste console online MMORPG die ik ga gamen!!!!
Ik wil naast je rijden op een Chocobo, de zonsondergang tegenmoet.quote:
Eindelijk,... mijn eigen Chocoboquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil naast je rijden op een Chocobo, de zonsondergang tegenmoet.
Stukken nauwkeuriger. Ook beter dan Wiimote plus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:39 schreef Chocobo het volgende:
Toch beter dan de Natal trouwens wat we nu zien!
Wil...zwaaien...met armen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes. Na 3 conferences raak je misschien overtuigd. Maar deze motion shit wil je niet.
De vraag is, wil je dit spelen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het ziet er goed uit!
Stukken cooler dan LBPquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het ziet er goed uit!
Nee, maar voor de doelgroep (Daan) is het wel een stuk completer en mooier dan Mario Kart en die Avatar Racegame van M$.quote:
Voor die doelgroep is het veel te uitgebreidquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, maar voor de doelgroep (Daan) is het wel een stuk completer en mooier dan Mario Kart en die Avatar Racegame van M$.
En Cho kan een track bouwen voor zijn zoon.
Met deze line-up zekerquote:
Hee ook weer in het land van de levende?quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:05 schreef gijsje79 het volgende:
@B.
Zag dat je BF binnen hebt, hoe vind je het spel?
Zie Eurogamerquote:Shigeru Miyamoto has confirmed a new Legend of Zelda title is in development for the Wii.
"To be honest with you, I really wanted to announce a Zelda game for Wii at this E3. But rather than think about something to bring you to show you, we really wanted to focus on actual game development," he said, speaking during a behind-closed-doors presentation.
"However I didn't want to come empty handed, so I did bring the next illustration for the next Zelda title." At this point an oil painting-style image of Link appeared on a big screen. It featured a pale blue figure wearing a helmet in the foreground and the Legend of Zelda logo at the bottom.
"This illustration does contain elements that are central to the storyline, and I hope it does prove to you we are quite far into the development of the title," Miyamoto said.
"I would like to say we hope to bring it to you next year. It may take a little longer."
Miyamoto went on to reveal the game is likely to work with Nintendo's latest Wii accessory. "We'd like to make it compatible with Wii MotionPlus," he confirmed. "It's quite possible it will be playable only with Wii MotionPlus. The potential for it becoming MotionPlus-only depends of course on how well Wii Sports Resort sells.
"Maybe you can think of Zelda while you're playing with the swordfighting and archery in Wii Sports Resort," Miyamoto added. "But some people think of Zelda as more of an RPG with simpler controls, so trying to think of a way to keep everyone happy is going to occupy me."
A Q&A session ensued, during which Miyamoto discussed controlling robots with your brain and gay men using their minds to give birth to a brand new pokemon, an idea his wife helped him come up with. Not even kidding.
Waarom wilt iedereen toch zo graag een nieuwe Zelda? Wat graphics en mogelijkheden betreft kan het eigenlijk niet uitgebreider dan Twillight Princess. Dat was toch wel het summum van de serie. En als ze teveel veranderen is het geen Zelda meer.quote:
Waarom? Omdat Zelda games heersen en ik nog geen Zelda Wii gezien heb. True,... de TTP Cube port was goed, maar ik wil heel graag een Wii Zelda zienquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom wilt iedereen toch zo graag een nieuwe Zelda? Wat graphics en mogelijkheden betreft kan het eigenlijk niet uitgebreider dan Twillight Princess. Dat was toch wel het summum van de serie. En als ze teveel veranderen is het geen Zelda meer.
Als je voor een realistische Dungeon Crawler wilt gaan kun je beter Deamon's Souls spelen.
Okami al gespeeld?quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Zelda games heersen en ik nog geen Zelda Wii gezien heb. True,... de TTP Cube port was goed, maar ik wil heel graag een Wii Zelda zienMaar zo te lezen game ik die lente 2011 pas
Check het topic, de Eurogamer review en vooral deze site:quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:21 schreef Wessiej het volgende:
Over Deamon Souls gesproken, die wil ik altijd nog halen, alleen als ik filmpjes kijk ziet het er zo leeg, sloom en saai uit. En ik neem aan dat dat niet de aantrekkingslracht is van het spel...
Wat maakt het dan zo goed?
Dat weet niemand. Tis weer een echte PS3 hypegamequote:Op woensdag 3 juni 2009 08:21 schreef Wessiej het volgende:
Over Deamon Souls gesproken, die wil ik altijd nog halen, alleen als ik filmpjes kijk ziet het er zo leeg, sloom en saai uit. En ik neem aan dat dat niet de aantrekkingslracht is van het spel...
Wat maakt het dan zo goed?
Serieus Gijs, je weet niet waar je over praat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat weet niemand. Tis weer een echte PS3 hypegame
JIj wel inderdaad! Je hebt m al uren zitten spelen toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs, je weet niet waar je over praat.
Ik wacht nog steeds om mijn eBay bestelling, al wordt de kans steeds groter dan ik bezeikt ben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JIj wel inderdaad! Je hebt m al uren zitten spelen toch?
Weet ik Gijs. Ik wilde je geven even opnaaien vanwege die Ebay lastquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds om mijn eBay bestelling, al wordt de kans steeds groter dan ik bezeikt ben.
Maar wel veel over gelezen, en de uitgebreide ervaringen in het topic hier op Fok! en op NeoGAF zeggen mij genoeg. Mensen als Deacon_Tigra en merino zijn toch wel gamers met dezelfde smaak als ik.
[PS3] Demon Souls , where dying is a common thing
Thx.quote:Op woensdag 3 juni 2009 06:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee ook weer in het land van de levende?
Nog gefeliciteerd, ouwe lul
Ja prima spel, die SP is eigenlijk heel verslavend en leuk. Levels zijn tering lang
Begin me toch steeds meer te irriteren aan al die kutauto's waar je verplicht mee moet rijden, het voelt dan als een must om het te gaan spelen.. uren werk.. speel ik wel wat anders.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Thx.
Zou het spel ook weer es oppakken.
Zo nog ff race pro doen, moet nog 3 contracten afronden en dan klaar.
Ja dat is mooi, mp ook zo, oh we hebben hier huisjes we lopen er wel ff doorheen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begin me toch steeds meer te irriteren aan al die kutauto's waar je verplicht mee moet rijden, het voelt dan als een must om het te gaan spelen.. uren werk.. speel ik wel wat anders.
Nee die battlefield is erg leuk.. dan zit er een tegenstander te schieten bijvoorbeeld en dan wil je hem eigenlijk flanken maar dat is lastig met al die gebouwen.. wat, ik blaas gewoon een gat in de muur!
Maar die levels worden steeds langer lijkt het welquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dat is mooi, mp ook zo, oh we hebben hier huisjes we lopen er wel ff doorheen.
Boem muur weg of dat er iemand achter staat daaag
Wel humor in het spel.
Three Kings.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar die levels worden steeds langer lijkt het wel![]()
Denk je oh nou nu heb ik het wel gehaald, gebeurt weer iets en moet je helemaal de andere kant op, gisteren met die haven ook. Ik denk nou zijn alle radiotorens weg he.. nee tank pakken en terug rijden, word je natuurlijk beschoten door tanks en RPG's .. kom je bij een haven, daar helemaal doorheen werken
En dan heb je dus steeds het idee.. ja maar nu zijn we er wel.. nee!
Even leveltje afmaken zei ik tegen tam, ben nog 2 en half uur bezig geweest! Vind de SP leuker als die van CoD4 moet ik toegeven, meer humor, misschien ook iets makkelijker.
Spel doet me sterk denken aan die film met George Cloony in golfwar 1, dat zoeken naar goud.
Op Operation Flashpoint joh? Dit speelt zo makkelijk weg eigenlijk... je hebt geen flikker aan je team alleenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Three Kings.
Heb inet erbij gehad voor goud en wapens Klik
Sp zelf 3 x gespeeld 1e keer op normal, toen op hard en easy voor goud en wapens.
Het spel heeft wel wat weg van Operation Flashpoint.
.
Zelfs op je PSP card las ik,.... ik noem dat een klaarquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je hem fysiek op je PSP zetten? Of gaat het via Remote play?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je hem fysiek op je PSP zetten? Of gaat het via Remote play?
Ah koop ik hem zo in de Amerikaanse store, 1e keer dat ik het spel ga spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:23 schreef Chocobo het volgende:
FFVII nog niet in de PAL PSN storeIk lees op Kotaku dat je dit spel trouwens op zowel je PS3 als op je PSP kan gamen. Waanzinnig om mee te nemen op vakantie,... maar ja,... dan moet die wel PAL uitkomen
Japanners en Amerikanen zijn al lekker aan het gamen. 9.95$! Geen geld!
Maar los van een Amerikaans account,... heb je dan ook een Amerikaanse adres en bankgegevens ingevuld? Geen idee hoe dat werkt eigenlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ah koop ik hem zo in de Amerikaanse store, 1e keer dat ik het spel ga spelen.
Je bent nog FFVII maagd???quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Z,...zei je nou 1e keerquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan het zelfs nergens vinden, maar op de Kotaku reacties zie je duidelijk dat ze het doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik mijn zomervakantiegame gevonden.
Ik ben jaloers. De beste FF, nee, RPG voor het eerst ervaren! Ik wou dat ik het nog eens kon!quote:
Je moet wat doen op je werkquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay. Planning voor de komende tijd:
25 juni - PS3 kopen met inFamous
Kerst - DSi kopen
2010 - Wii kopen
2010 US!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay. Planning voor de komende tijd:
25 juni - PS3 kopen met inFamous
Kerst - DSi kopen
2010 - Wii kopen
Goed idee, haal ik daar een Wiiquote:
Moet je wel alles importeren...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed idee, haal ik daar een Wii
Stukken goedkoper dan alles in NL kopen. Bovendien is ombouwen dan vast geen probleem meer gok ik zoquote:
Oja Wii ombouwen, leuk is datquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stukken goedkoper dan alles in NL kopen. Bovendien is ombouwen dan vast geen probleem meer gok ik zo
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja Wii ombouwen, leuk is dat. Ik had ook in den beginne een Wii, omgebouwd omdat mijn zus allemaal vage spellen wou spelen die nog geen euro waard waren. Week later was de console gebrickt
Nog nooit van gehoord. Maar ik doe met je meequote:
quote:London (3rd June 2009) – Square Enix Ltd., the publisher of Square Enix® interactive entertainment products in Europe and other PAL territories, today announces that FINAL FANTASY® VII will be available to download from the PlayStation®Store across PAL territories from Thursday, 4th June.
Get ready to return to Midgar. FINAL FANTASY VII, one of the most beloved and critically acclaimed Role Playing Games of all time, makes a long-awaited return this week, via digital download on the PlayStation®Store.
The original PS one® release has long been out-of-print and unavailable to a new generation of console owners and FINAL FANTASY fans. Now players will get another chance to own and experience the original adventure that brought us such memorable characters as Cloud Strife, Tifa Lockhart, Aerith Gainsborough, Barret Wallace, Vincent Valentine and the fearsome Sephiroth.
John Yamamoto, president and chief executive officer of Square Enix Ltd. comments, “FINAL FANTASY VII is the most highly-respected entry in the history of the FINAL FANTASY franchise, possessing possibly the most memorable storyline in the history of videogames. It brings me great pleasure to see FINAL FANTASY VII available to play once again and I am sure that it will create a whole new generation of fans.”
FINAL FANTASY VII is available in all PAL countries where the PlayStation®Store is available.
OMFGquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_Roer__.html?p=14,2![]()
![]()
Morgen rond 15.00quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Staat FFVII nou al op die ^&%^^%@#$%@$#%#%# Europese PSN store?
PAL PSN updates zijn altijd donderdag in de late middagquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Staat FFVII nou al op die ^&%^^%@#$%@$#%#%# Europese PSN store?
Wait wut?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben de weg kwijt,... komt er nou ook een Resident Evil PSP game![]()
?
Er stond een filmpje op gametrailers.com,.... frontpage,.... ze hebben hem weggehaaldquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wait wut?
Wat voor? Geen onrails toch? Jaar van de PSP
Trouwens nu erg veel zin in Summer of Arcade, TMNT, Trials HD, Marvel vs Capcom 2
Ja, is wel aangekondigd tijdens de persconferentie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben de weg kwijt,... komt er nou ook een Resident Evil PSP game![]()
?
Dus vandaag ook vrijquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef gijsje79 het volgende:
Morgen me ex verhuizen.
Zit daarna alleen in deze villa.
Dat is toch dat kleine handheld ding van Sonyquote:
Nee vandaag werken, morgen ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus vandaag ook vrijOw wacht je heb hele week vakantie natuurlijk!
Whahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee vandaag werken, morgen ook.
Vanavond zet ik d'r spullen buiten.
Ja ex zwager en z'n broer komen vanavond langs op de spullen op te halen.quote:
Hij is nog serieus ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ex zwager en z'n broer komen vanavond langs op de spullen op te halen.
Ga zelf niet mee naar Hoogezand, word zo mooi leeg het huis.
Tuurlijk meen ik het, anders werd het as zaterdag dat ze weg ging.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is nog serieus ook![]()
Helpen verhuizen noemt ie dat
Nee inderdaad, kale bedoeling straks Gijs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |