Dat is best logischquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
sorry dat ik een beetje chagie uit de hoek ben het wel vaker deze tijd van het jaar ga maar ff naar de super wat eten halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
geen details? okequote:
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, als dat waar was dan was mijn wijlen opa geestelijk twaalf
is nie erg! heeft iedereen wel eens. succes en eet smakelijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:sorry dat ik een beetje chagie uit de hoek ben het wel vaker deze tijd van het jaar ga maar ff naar de super wat eten halen
Niet zo snel opgeven!quote:
its a giftquote:
I know, YOU are a giftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
its a gift
mn asd is wel versleten daar niet van, maar zie het als een running gag
Nee joh, Opa is lichamelijk en geestelijk ook gewoon Opa!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Inkoppertje.![]()
Dat is opa geestelijk toch ook?
onbewust wel denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Is dat me ff een tegenvaller.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh, Opa is lichamelijk en geestelijk ook gewoon Opa!
ik welquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
onbewust wel denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
onbewust wel denk ik
Deed ze het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |