quote:Spaarrekeningen
Help
Op dit moment zijn enkele van uw spaarrekeningen tijdelijk niet beschikbaar.
Excuses voor het ongemak. (Meldingscode: 14.79.3.514)
Er zijn tijdelijk geen gegevens beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Ummm, volgens mij wil je niet weten wat ING op dit moment met je spaarrekeningen aan het doen isquote:Op dit moment zijn enkele van uw spaarrekeningen tijdelijk niet beschikbaar.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
nou ik denk niet dat ING interesse heeft in mijn spaarrekening
Kan je nu dus niet checken of je uitkering is gestort?quote:
want dat komt op je spaarrekening?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je nu dus niet checken of je uitkering is gestort?
Jij hebt er duidelijk niet zo veel van begrepen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef Billy_Talent het volgende:
Dit is allemaal beleid van ING om uit de crisis te komen. TS moet meer consumeren en minder geld achterhouden op zijn spaarrekening(en). De ING probeert door TS zijn spaarrekening(en) tijdelijk niet beschikbaar te stellen, TS te motiveren om zijn geld weer te laten rollen.
Het is allemaal heel logisch, als je het snapt
Whehe, ik krijg er 2,2 % rente geloof ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
spaarrekening bij de inghoeveel rente krijg je? 1,5 procent?
Doe eens een top-rekening openen als je toch bij de ING zit. 3,5% rente.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, ik krijg er 2,2 % rente geloof ik!
Ja, zo gaat de ING rijk worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef Billy_Talent het volgende:
Dit is allemaal beleid van ING om uit de crisis te komen. TS moet meer consumeren en minder geld achterhouden op zijn spaarrekening(en). De ING probeert door TS zijn spaarrekening(en) tijdelijk niet beschikbaar te stellen, TS te motiveren om zijn geld weer te laten rollen.
Iets wat jij klaarblijkelijk niet doet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef Billy_Talent het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:22 schreef GauloisesB. het volgende:
ING zuigt.
Ze hebben nu een huishoudboekje, zodat de consument goed met z'n geld kan leren omgaan.
Dus de ING, de bank die bijna omviel en staatssteun moest hebben, gaat ONS vertellen hoe we met ONS geld om moeten gaan.
Sure.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |