Jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef Ripley het volgende:
Feli, auto.
En fijn dat je nu weer wat meer inzicht in de bron van je problemen hebt, tijn
ehm, ik had een kroontje van madeliefjes gemaakt voor iemand, en ze was er heel blij meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan er niet iemand iets vrolijk melden behalve auto begin nu een beetje depri te wordem
quote:
De kap ging net gewoon automatisch openquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]Is je toet toet alweer heel? Vond het bijna zielig, zulk lekker weer, auto kaduuk
Bedankt alle kleine beetjes helpenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm, ik had een kroontje van madeliefjes gemaakt voor iemand, en ze was er heel blij mee![]()
Jenever houdt u jong (van geest).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opa merkt dat die de jongste niet meer is! Elke dag stappen begint zijn tol te eisen!![]()
Hoest met jouw, ukkepuk?
Leuk meisje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm, ik had een kroontje van madeliefjes gemaakt voor iemand, en ze was er heel blij mee![]()
Hihiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan er niet iemand iets vrolijk melden behalve auto begin nu een beetje depri te wordem
Ze heeft geen ukkepuk, naar mijn weten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opa merkt dat die de jongste niet meer is! Elke dag stappen begint zijn tol te eisen!![]()
Hoest met jouw, ukkepuk?
Die mag je zelf invullenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef djayzz het volgende:
sowieso dat ze slim(mer) worden, of dat ze jou willen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:18 schreef djayzz het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dus hij gaat niet naar de garage?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
De kap ging net gewoon automatisch openAlleen dicht moest wel semi-automatisch... en olie lekken doet ie alleen als je harder dan 100km/h rijdt, maar dat doe ik sowieso nooit
Jawel, want soms wil ik wel eens wat harder dan 100 rijdenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
({)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bedankt alle kleine beetjes helpen
Hehequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jawel, want soms wil ik wel eens wat harder dan 100 rijden
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
({)
En ik heb met foute muziek in de file gestaandat was grappig, want iedereen zat raar te kijken
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheIk zou toch voor de 308 gaan...
En heb jij nog vrouwen versierd dit weekend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef djayzz het volgende:
En heb jij nog vrouwen versierd dit weekend?Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Haha, als dat waar was dan was mijn wijlen opa geestelijk twaalfquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jenever houdt u jong (van geest).![]()
Ik heb ook honger, maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten!![]()
Met mij is het goed.Honger.
Naar mijn weten ook niet, maar ja ik snap niets van grammatica dus vandaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze heeft geen ukkepuk, naar mijn weten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
En heb jij nog vrouwen versierd dit weekend?Ghe GheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jij doerak!quote:
beetje laat brox, maar hoiquote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |