Uw stemmen worden geteld. Gaat uw gang.
quote:
op 01-04-2000 om 01:40 AM schreef dEON het volgende:
wat mij opvalt is dat ik uit macht der gewoonte om 18.55 uur voor de t.v. ga zitten en `m automatisch op VOO zet...mischien nog wel `t meest beniewd naar hoe ze het gaatje op gaan vullen....is ietwat tegen gevallen...ik wordt warm gehouden voor BB II zoals een BB kip zijn eieren momenteel warm houd...volgende keer zullen er vele nieuwe kippen bij zijn.
En je stem is ? GvjL in het BB forum ook al zal het langzamaan steeds minder over de 3 ex bb'ers gaan, of de 2 programma's gescheiden houden (in aparte forums dus) ?
Danny wil dus eigenlijk weten of wij de topics over BB en "geld voor je leven" nou in een forum willen hebben of in twee...
dus als je die vraag nou netjes beantwoord, dan mag je vanavond misschien even in het storvatt
doe ik het weer nie goe ??
sorry
Ik denk dat je wel gelijk hebt om de boel te splitsen.
Maar wat ik eigenlijk belangrijker vindt is hoe lang dat archief open blijft.
Ik loop een beetje achter zie je,'k zit nu op 23 oktober!
Rehab?wat rehab?Who needs rehab anyway!?!
Ik zit er nog midden in!
Trouwens weten jullie wat die gekke Ruud vandaag weer zei?
Als de behoefte onder de BB fokkers zou groeien aan een aparte afdeling voor andere voze programma's zouden we er wel om vragen. Je hebt zelf altijd nadrukkelijk gewezen op de mogelijkheid om in Feedback te reageren. We weten inmiddels allemaal de weg.
Dus Danny, let it flow. Wie wil posten in Geld voor je leven !? die kan dat; wie het hier doet heeft daar recht op en hoeft niet door jou of een andere admin verplaatst.
We zijn allemaal grote mensen en gedragen ons er heus naar
Postings die totaal niks met BB te maken hebben horen er niet thuis, maar hoever ga je met zij en raak vlakken. Later dit jaar willen ze ook de bewoners voor een reunie terugbrengen in het huis voor een week. Bestaat het BB-forum dan nog, of open je het dan weer ? Kun je later niet alle posts eruit halen die tot 1-1-2000 gedaan zijn ? Dan heb je ook een puur BB-archief
Mijn stem: maakt me niet uit 2 forums ook prima
Rob uit
Alkmaar-zuid
Ander commentaar op Geld voor je leven aan gene zijde. Maar zo lang dat programma geen interactieve component heeft zal het na het verdwijnen van de BB-ers weinig reactie meer oproepen.
Ik wil mijn dagelijkse Oliebol terug op de plaats waar zij hoort!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 Januari 2000).]
Dat ik even afwezig ben geweest wil overigens niet zeggen dat er niet gemodereerd is. Juul, Phileine, Arjen, Jorma, Remcow en nog een aantal anderen zijn ook druk bezig dit forum in de juiste baan te houden.
Overigens blijkt dat niet iedereen het feedback forum nog weet te vinden, maar dit terzijde.
Verder is een eenmalig optreden in een tv-programma iets heel anders dan een hele serie optredens in een ander tv-programma, hoewel ik 't er ergens wel mee eens ben dat ex-bb'ers hier op 't bb forum horen (vandaar dat ik 't bericht ook in dit forum heb laten staan).
Om even antwoord te geven op de vraag hoe lang het archief van dit forum bewaard blijft: Het forum blijft nog zeker wel een maand of twee open, daarna wordt 't gesloten, maar blijft 't nog tot in lengte van dagen na te lezen. Bij een eventuele BB2 zal het weer geopend worden zodat je er ook in kan posten in plaats van alleen lezen.
O, en Voyeur, dat de huidige FOK!kers niet hebben gevraagd om een apart forum voor GvjL wil niet zeggen dat er geen behoefte is aan zo'n forum. Er zijn ook mensen die BB NIET gevolgd hebben en misschien GvjL WEL zullen volgen.
Nu zul je zeggen "dan kun je voor elk tv-programma wel een forum openen", maar zowel 'de bus' als 'GvjL' zijn 'bb-achtige' programma's.
Ik speel trouwens met het idee een heel nieuw forum te maken zodat er voor meerdere programma's een apart forum kan komen, maar dat kan nog wel eventjes duren. Druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk
Aparte forums: 5
Alles hier: 1
geen mening (gaat naar de mening die de meeste stemmen heeft): 1
Onduidelijk: 3
"Alles over BB hier, de rest in GvjL forum"
Dat is op zich leuk bedacht, maar wat te doen als er bv een ex bb-er en 2 NIET ex-bb'ers in een programma zitten. De kans is groot dat er over zowel de ex-bb'er als de NIET ex-bb'er geschreven wordt. ZEKER in verslagen van de uitzendingen bijvoorbeeld.
Dus schanulleke, hunter en rosebud51; als het kan even een duidelijke 1 of 2, anders zal de stem tellen als 'geen mening' en bij de meerderheid gerekend worden.
Ik ben ervoor om alle onderwerpen over voormalige Bb-bewoners hier te laten.
quote:
op 01-04-2000 om 09:29 AM schreef Maurisico het volgende:
Tja, dan zouden mijn steamverslagen over Bart thuis eigenlijk dus ook naar je geld of je leven? mmmm....Ik ben ervoor om alle onderwerpen over voormalige Bb-bewoners hier te laten.
Dat kan dus niet. Of in ieder geval moeilijk.
1 - Vooral verslagen over de uitzending zullen dus info bevatten over OOK de andere 9 mensen
2 - GvjL mag dan wel niet BB zijn, maar het is wel leuk voor mensen die het programma WEL interessant vinden dat ook het GvjL forum mettertijd compleet is
De Bart Thuis verslagen zijn gewoon een grappige BB parodie. Had oorspronkelijk in het 2e BB forum gemoeten maar die is er niet meer, dus hoort 'ie hier.
Doordevil hoort ook (nog) hier, omdat het vooralsnog alleen over Big Brother gaat en het deel is van een serie columns over BB.
Dus ook voor Maurisico geldt, graag een 1 of een 2. Vooralsnog val je nu onder de 'geen mening' categorie
Maar in de toekomst komt dat dus vaker voor. Ikzelf vindt eigenlijk zulke dingen dus duidelijk hier op zijn plek. Maar wat ik niet op de plek vindt is dus de streamverslagen en de copmmentaren die hier staan. Een leuk en geinig initiatief maar die horen duidelijk verplaatst te worden naar general chat omdat het niets te maken heeft met het BB project, het is een eigen geinige invulling van fokkers die het leuk vinden dat te doen, dat is het dan ook maar n.m.i niet hier. Maar goed mijn mening is wel duidelijk, als ik maar weet waar ik het moet plaatsen als ik nog wat te vertellen heb over iets wat ik zie op de TV en weet dat het daar dan ook blijft staan.
Conclusie oliebol: Laat alles wat te maken heeft met de nasleep van BB hier staan, zoals meerderen al zeggen het is een BB forum die goed is onderhouden en wij zijn grote mensen die zelf het ook in de gaten kunnen houden en als het nodig is een moderator of adm. mailen. Juul is dat hier en wij weten allemaal goed de weg te vinden naar haar of Philleine.
quote:
op 01-04-2000 om 09:21 AM schreef Danny het volgende:
Tussenstand:Aparte forums: 5
Alles hier: 1
geen mening (gaat naar de mening die de meeste stemmen heeft): 1Onduidelijk: 3
"Alles over BB hier, de rest in GvjL forum"
Dat is op zich leuk bedacht, maar wat te doen als er bv een ex bb-er en 2 NIET ex-bb'ers in een programma zitten. De kans is groot dat er over zowel de ex-bb'er als de NIET ex-bb'er geschreven wordt. ZEKER in verslagen van de uitzendingen bijvoorbeeld.Dus schanulleke, hunter en rosebud51; als het kan even een duidelijke 1 of 2, anders zal de stem tellen als 'geen mening' en bij de meerderheid gerekend worden.
Alles over ex-BB-ers hier in dit forum De rest van GvjL gewoon negeren,of reageren in het andere forum,als men zo nodig moet.
Vermenging uitgesloten, want toch geen interactie tussen ex-BB-ers en andere deelnemers aan GvjL. Nu duidelijk, Danny,
of weet ik nu, in jouw ogen dan,nog steeds niet wat ik wil ??? (!!!!)
Ik zal de vraag duidelijker formuleren.
Moet het GvjL forum open blijven of moet 'ie dicht ?
ehmm
van mij mag het hier!!! alles over de Big-brotherbetekent dus ook dat er gepost mag worden oever de personen die in dat huis zaten..of ze nu in dat huis zitten of in een andere show, maakt dan weinig uit vind ik...
Anders moet je ook een aparte afdeling maken over Barend en Van Dorp waar ze nu ook allemaal 1 voor 1 zijn geweest...
Geld voor je leven zelf vind ik niet echt boeiend, maar de discussie of het hier gepost mag worden is wel intressant...als het aan mij ligt: geen apart forum!!!
vreemdgaan is als je met je goede been uit het verkeerde been stapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |