abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 01:33:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_240968
Okee, kritiek op het geld voor je leven forum, dus zeg 't maar.
Wil je alles over geld voor je leven hier in het BB forum of wil je het gescheiden houden zodat dit forum als het straks dicht gaat gewoon lekker een archief is over BB ?

Uw stemmen worden geteld. Gaat uw gang.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_240969
wat mij opvalt is dat ik uit macht der gewoonte om 18.55 uur voor de t.v. ga zitten en `m automatisch op VOO zet...mischien nog wel `t meest beniewd naar hoe ze het gaatje op gaan vullen....is ietwat tegen gevallen...ik wordt warm gehouden voor BB II zoals een BB kip zijn eieren momenteel warm houd...volgende keer zullen er vele nieuwe kippen bij zijn.
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 01:47:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_240970
quote:
op 01-04-2000 om 01:40 AM schreef dEON het volgende:
wat mij opvalt is dat ik uit macht der gewoonte om 18.55 uur voor de t.v. ga zitten en `m automatisch op VOO zet...mischien nog wel `t meest beniewd naar hoe ze het gaatje op gaan vullen....is ietwat tegen gevallen...ik wordt warm gehouden voor BB II zoals een BB kip zijn eieren momenteel warm houd...volgende keer zullen er vele nieuwe kippen bij zijn.

En je stem is ? GvjL in het BB forum ook al zal het langzamaan steeds minder over de 3 ex bb'ers gaan, of de 2 programma's gescheiden houden (in aparte forums dus) ?

pi_240971
dEON, jij bent duidelijk rijp voor de afkick-kliniek van dr. Bogus ga je onmiddelijk melden bij de receptie, daar zal je een kamer en een dwangbuis worden toegewezen.

Danny wil dus eigenlijk weten of wij de topics over BB en "geld voor je leven" nou in een forum willen hebben of in twee...
dus als je die vraag nou netjes beantwoord, dan mag je vanavond misschien even in het storvatt

mooi he, alles
pi_240972
?????? heu ??????

doe ik het weer nie goe ??
sorry

† In Memoriam † dinsdag 4 januari 2000 @ 01:53:00 #6
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_240973
Zal ik dan maar de eerste zijn met een mening dan?

2

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_240974
en ik stem ook nog
ik denk dat het handig is twee (hoenoemjezeookweer?`s) te laten staan...BB verandert t.z.t. toch ook vanzelf wel in een BB II , dus.......
en GvJL wordt toch nooit zo populair denk je niet
pi_240975
Tja,da's een moeilijke...

Ik denk dat je wel gelijk hebt om de boel te splitsen.

Maar wat ik eigenlijk belangrijker vindt is hoe lang dat archief open blijft.
Ik loop een beetje achter zie je,'k zit nu op 23 oktober!

Rehab?wat rehab?Who needs rehab anyway!?!
Ik zit er nog midden in!

Trouwens weten jullie wat die gekke Ruud vandaag weer zei?

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_240976
Splitsen lijkt mij het handigst eerlijk gezegd.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 02:15:00 #10
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240977
Hoi Danny,
Leuk dat je er weer even bent. Als je nu even kijkt in de topics:
Bart?Ruud?Willem?Morgen in RTL Live!!
De After Party dan zie je de boosheid op het verplaatsen van posts zonder instemming van de schrijvers.
Dit forum is van en voor de BB'ers. Zij hebben het groot gemaakt en als gemeenschap hebben ze getoond zichzelf te kunnen reguleren. Laat dat dan ook geschieden; we zijn zonder jou in staat geweest onszelf te modereren en reguleren. We hebben met zijn allen (meer dan 2000 geregistreerden en 50.000 posts) getoond op volwassen wijze een forum te vullen.
Gun ons dat vertrouwen en had ook Oliebol die in BB zoveel gedaan heeft de ruimte gegeven haar post hier te doen en die te laten staan.

Als de behoefte onder de BB fokkers zou groeien aan een aparte afdeling voor andere voze programma's zouden we er wel om vragen. Je hebt zelf altijd nadrukkelijk gewezen op de mogelijkheid om in Feedback te reageren. We weten inmiddels allemaal de weg.

Dus Danny, let it flow. Wie wil posten in Geld voor je leven !? die kan dat; wie het hier doet heeft daar recht op en hoeft niet door jou of een andere admin verplaatst.
We zijn allemaal grote mensen en gedragen ons er heus naar

Here we are now, entertain us.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 03:27:00 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_240978
Tja Voyeur heeft daar wel een punt. Een optreden van ex-BBérs in bijvoorbeeld RTL-live, is dat dan wel helemaal Big-Brother ?? Zolang er geschreven wordt over ex BBérs lijkt me dat het thuis hoort of kan horen in het BB-forum. Wanneer je ervan uitgaat dat Geld of je Leven straks een heel apart topic waard wordt/blijft dan hoort het daar thuis. Valt niet mee een forum runnen, dat blijkt maar weer.

Postings die totaal niks met BB te maken hebben horen er niet thuis, maar hoever ga je met zij en raak vlakken. Later dit jaar willen ze ook de bewoners voor een reunie terugbrengen in het huis voor een week. Bestaat het BB-forum dan nog, of open je het dan weer ? Kun je later niet alle posts eruit halen die tot 1-1-2000 gedaan zijn ? Dan heb je ook een puur BB-archief

Mijn stem: maakt me niet uit 2 forums ook prima

Rob uit
Alkmaar-zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 03:59:00 #12
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_240979
Ik sluit mij gaarne aan bij de laatste twee posts, dingen die over BB en haar ex-bewoners gaan, horen hier thuis, in dit topic. Het andere topic hoeft wat mij betreft niet verwijderd te worden, wie weet wat dat nog oplevert aan reacties over die andere 6 deelnemers. (of waren het er 9)
Life is what you make it.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 04:30:00 #13
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_240980
Oppergoeroe,
Alles wat over ex-BB-ers gaat,in een forum, het BB-forum,dus.GvjL is een slappe uitmelkpartij van Big Brother,en als Bart,Ruud(die het nu al lijkt te verdommen)en
Willem klaar zijn vwb hun contractuele verplichtingen,dondert het programma als een achtelijke in elkaar,en daarmee het door jou bedachte nieuwe forum.Mark my words.!
torn between 2 worlds...
  dinsdag 4 januari 2000 @ 06:36:00 #14
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_240981
2.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_240982
Alles over ex-BBers hier. We hebben toch ook nooit een speciaal forum voor RTL-live of Barend en van Dorp geopend?

Ander commentaar op Geld voor je leven aan gene zijde. Maar zo lang dat programma geen interactieve component heeft zal het na het verdwijnen van de BB-ers weinig reactie meer oproepen.

Ik wil mijn dagelijkse Oliebol terug op de plaats waar zij hoort!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 Januari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 09:07:00 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_240983
Nog even ter verduidelijking. Het topic van oliebol is dan wel verplaatst, maar het is ook in DIT forum behouden, hoewel er in dit forum niet meer op gereageerd kan worden.
Dat Oliebol had besloten om haar bericht een x aantal keren te wijzigen (dus bericht - reaktie - wijziging 1e bericht - reaktie - wijziging eerste bericht) in plaats van een verslag te maken zoals het bij de BB uitzendingen ging (dus bericht - reaktie - bericht) en ik 'm daardoor verplaatste voor ze goed en wel klaar was kon ik natuurlijk ook niet weten.

Dat ik even afwezig ben geweest wil overigens niet zeggen dat er niet gemodereerd is. Juul, Phileine, Arjen, Jorma, Remcow en nog een aantal anderen zijn ook druk bezig dit forum in de juiste baan te houden.

Overigens blijkt dat niet iedereen het feedback forum nog weet te vinden, maar dit terzijde.

Verder is een eenmalig optreden in een tv-programma iets heel anders dan een hele serie optredens in een ander tv-programma, hoewel ik 't er ergens wel mee eens ben dat ex-bb'ers hier op 't bb forum horen (vandaar dat ik 't bericht ook in dit forum heb laten staan).

Om even antwoord te geven op de vraag hoe lang het archief van dit forum bewaard blijft: Het forum blijft nog zeker wel een maand of twee open, daarna wordt 't gesloten, maar blijft 't nog tot in lengte van dagen na te lezen. Bij een eventuele BB2 zal het weer geopend worden zodat je er ook in kan posten in plaats van alleen lezen.

O, en Voyeur, dat de huidige FOK!kers niet hebben gevraagd om een apart forum voor GvjL wil niet zeggen dat er geen behoefte is aan zo'n forum. Er zijn ook mensen die BB NIET gevolgd hebben en misschien GvjL WEL zullen volgen.
Nu zul je zeggen "dan kun je voor elk tv-programma wel een forum openen", maar zowel 'de bus' als 'GvjL' zijn 'bb-achtige' programma's.
Ik speel trouwens met het idee een heel nieuw forum te maken zodat er voor meerdere programma's een apart forum kan komen, maar dat kan nog wel eventjes duren. Druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk

Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 09:21:00 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_240984
Tussenstand:

Aparte forums: 5
Alles hier: 1
geen mening (gaat naar de mening die de meeste stemmen heeft): 1

Onduidelijk: 3
"Alles over BB hier, de rest in GvjL forum"
Dat is op zich leuk bedacht, maar wat te doen als er bv een ex bb-er en 2 NIET ex-bb'ers in een programma zitten. De kans is groot dat er over zowel de ex-bb'er als de NIET ex-bb'er geschreven wordt. ZEKER in verslagen van de uitzendingen bijvoorbeeld.

Dus schanulleke, hunter en rosebud51; als het kan even een duidelijke 1 of 2, anders zal de stem tellen als 'geen mening' en bij de meerderheid gerekend worden.

dinsdag 4 januari 2000 @ 09:29:00 #18
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_240985
Tja, dan zouden mijn steamverslagen over Bart thuis eigenlijk dus ook naar je geld of je leven? mmmm....

Ik ben ervoor om alle onderwerpen over voormalige Bb-bewoners hier te laten.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 09:39:00 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_240986
quote:
op 01-04-2000 om 09:29 AM schreef Maurisico het volgende:
Tja, dan zouden mijn steamverslagen over Bart thuis eigenlijk dus ook naar je geld of je leven? mmmm....

Ik ben ervoor om alle onderwerpen over voormalige Bb-bewoners hier te laten.

Dat kan dus niet. Of in ieder geval moeilijk.
1 - Vooral verslagen over de uitzending zullen dus info bevatten over OOK de andere 9 mensen
2 - GvjL mag dan wel niet BB zijn, maar het is wel leuk voor mensen die het programma WEL interessant vinden dat ook het GvjL forum mettertijd compleet is

De Bart Thuis verslagen zijn gewoon een grappige BB parodie. Had oorspronkelijk in het 2e BB forum gemoeten maar die is er niet meer, dus hoort 'ie hier.
Doordevil hoort ook (nog) hier, omdat het vooralsnog alleen over Big Brother gaat en het deel is van een serie columns over BB.

Dus ook voor Maurisico geldt, graag een 1 of een 2. Vooralsnog val je nu onder de 'geen mening' categorie

pi_240987
Danny wat ik ervan vindt is nu wel duidelijk na gisteren daar wil ik het niet meer over hebben maar wel over het feit dat de Ex-BB bewoners nog een lange tijd in het nieuws komen, zelf denk ik zelfs wel tot BB 2 als die er al komen gaat. Dus je kan het na mijn idee niet echt splitsen. Vanavond weer in rtl live komen ze ook in een intervieuw, daar praten ze ook over geld voor je leven en over hoe het met ze gaat, dus waar moet het dan staan?..mijn voorkeur is gewoon hier maar wie ben ik, ik ga er ook geen verslag van maken want heb geen zin in verplaatsingen en onderbreken van verslagleggen.

Maar in de toekomst komt dat dus vaker voor. Ikzelf vindt eigenlijk zulke dingen dus duidelijk hier op zijn plek. Maar wat ik niet op de plek vindt is dus de streamverslagen en de copmmentaren die hier staan. Een leuk en geinig initiatief maar die horen duidelijk verplaatst te worden naar general chat omdat het niets te maken heeft met het BB project, het is een eigen geinige invulling van fokkers die het leuk vinden dat te doen, dat is het dan ook maar n.m.i niet hier. Maar goed mijn mening is wel duidelijk, als ik maar weet waar ik het moet plaatsen als ik nog wat te vertellen heb over iets wat ik zie op de TV en weet dat het daar dan ook blijft staan.

Conclusie oliebol: Laat alles wat te maken heeft met de nasleep van BB hier staan, zoals meerderen al zeggen het is een BB forum die goed is onderhouden en wij zijn grote mensen die zelf het ook in de gaten kunnen houden en als het nodig is een moderator of adm. mailen. Juul is dat hier en wij weten allemaal goed de weg te vinden naar haar of Philleine.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 4 januari 2000 @ 09:56:00 #21
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_240988
Mag hier!
Ik ben online
  dinsdag 4 januari 2000 @ 10:02:00 #22
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_240989
quote:
op 01-04-2000 om 09:21 AM schreef Danny het volgende:
Tussenstand:

Aparte forums: 5
Alles hier: 1
geen mening (gaat naar de mening die de meeste stemmen heeft): 1

Onduidelijk: 3
"Alles over BB hier, de rest in GvjL forum"
Dat is op zich leuk bedacht, maar wat te doen als er bv een ex bb-er en 2 NIET ex-bb'ers in een programma zitten. De kans is groot dat er over zowel de ex-bb'er als de NIET ex-bb'er geschreven wordt. ZEKER in verslagen van de uitzendingen bijvoorbeeld.

Dus schanulleke, hunter en rosebud51; als het kan even een duidelijke 1 of 2, anders zal de stem tellen als 'geen mening' en bij de meerderheid gerekend worden.

Alles over ex-BB-ers hier in dit forum De rest van GvjL gewoon negeren,of reageren in het andere forum,als men zo nodig moet.
Vermenging uitgesloten, want toch geen interactie tussen ex-BB-ers en andere deelnemers aan GvjL. Nu duidelijk, Danny,
of weet ik nu, in jouw ogen dan,nog steeds niet wat ik wil ??? (!!!!)

torn between 2 worlds...
  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 10:28:00 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_240990
je weet wel wat je wil, maar zo kan het niet.
Het GvjL forum is nu open. Gaat alles wat in GvjL gebeurt DAAR geplaatst worden dan BLIJFT 'ie open. Gaat er een deel daar geplaatst worden en een deel hier is het forum incompleet en gaat 'ie dicht met als resultaat dat alles HIER terecht komt. Dus OOK alles over de andere bewoners.

Ik zal de vraag duidelijker formuleren.
Moet het GvjL forum open blijven of moet 'ie dicht ?

dinsdag 4 januari 2000 @ 10:39:00 #24
2372 seduct
2.0 injectie
pi_240991
Als ik wist wat ik wou wel dan wist ik het wel..dan kon ik willen wat ik wou en zat ik lekker in m'n vel...

ehmm

van mij mag het hier!!! alles over de Big-brotherbetekent dus ook dat er gepost mag worden oever de personen die in dat huis zaten..of ze nu in dat huis zitten of in een andere show, maakt dan weinig uit vind ik...

Anders moet je ook een aparte afdeling maken over Barend en Van Dorp waar ze nu ook allemaal 1 voor 1 zijn geweest...

Geld voor je leven zelf vind ik niet echt boeiend, maar de discussie of het hier gepost mag worden is wel intressant...als het aan mij ligt: geen apart forum!!!

pi_240992
ik zou 'm dichtdoen...want in gvjl zijn allen de items over bart,willem en ruud leuk,en over de rest hebben we(ik in elk geval)weinig te melden denk ik.
dus we kunnen dan alles over b,w, en r gewoon hier kwijt!ik denk namelijk ook dat als b,w en r niet meer in t programma zitten dan de kijkcijfers naar beneden gaan als een lawine van een berg..

vreemdgaan is als je met je goede been uit het verkeerde been stapt...

lekker belangrijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')