Ruud, Willem en Bart zitten voor langere tijd in GvjL als 't goed is, 't heeft hier (nu nog) een eigen forum en 't heeft een nieuwswaarde van nul komma nul (zo niet lager)
Maar goed, je stem is genoteerd.
Als je het mij persoonlijk vraagt vind ik 't trouwens MET het GvjL forum makkelijker. Er kan een extra moderator op gezet worden wat weer meer tijd vrijmaakt voor de andere moderators en admins om zich met andere dingen bezig te houden.
Bovendien is het gewoon overzichtelijker.
Ik ben best bereid het GvjL forum te sluiten, maar dan verwacht ik achteraf geen klachten over de bovengenoemde wendy/joris/wie dan ook in GvjL meedoet topics hier op dit forum.
BB-personen in GVJL: weet iemand hoelang zij daar aan mee doen, ik dacht nl.eerst dat dat
eenwekelijks/eenmalig was..maar dat is dus niet zo..
Toch blijf ik van mening dat je het gewoon hier kunt houden zolang de bewoners daaraan meedoen!
maar je hebt wel gelijk dat je nu nog niet kan zeggen of t programma succes heeft,maar ik ben van mening dat t programma een slap aftreksel van bb is en nu dus lekker van bb profiteert...als bart ruud en willem eruit zijn,krijg je dus inderdaad t leven van ben de klusjesman en henk de pizzabakker,mijn mening is tot nu toe,laten we zeggen mijn eerste indruk is dus dat t niks word!vandaar dat ik denk dat een gvjl forum weinig zin heeft...
vreemdgaan is met je goede been uit t verkeerde bed stappen...
Doe 'geld voor je leven' dan maar dicht.
Mag ik overigens opmerken dat nu het voortbestaan van FOK in het geding is je in twee dagen meer hebt gepost in dit forum dan de laatste twee maanden bij elkaar? Geen wonder dat Oliebol meer vertrouwen heeft in Juul en Phileine.
Leuk artikeltje in de Volkskrant overigens, vanochtend
quote:
op 01-04-2000 om 10:45 AM schreef Danny het volgende:
Ruud, Willem en Bart zitten voor langere tijd in GvjL als 't goed is, 't heeft hier (nu nog) een eigen forum en 't heeft een nieuwswaarde van nul komma nul (zo niet lager)
Geen Nieuwswaarde m.b.t Ruud, Bart en Willem??
Sorry Danny, maar er ontgaat mij het een en ander in jou theorieen.
Het gaat JUIST over R,B&W , de periode NA BB, en HOE het met hen gaat .
Er is nu wederom door jou een topic verplaatst die ging over bovengenoemde 3 personen.
Programma's als "de bus" en je geld of je leven" en zelfs "RTL Live" boeien mij niet, omdat JUIST het idee van BB (in combinatie met het internet) mij enorm aansprak, en het toch wel boeiend is, om te zien wat voor gevolgen dit in zekere mate voor de bewoners heeft NA BB.
Maar als jij vind dat dat niet terzake doet, en de nasleep van de BB bewoners hier niet thuis hoort, prima, succes ermee.
Misschien is het wel beter als je AL mijn postings van de afgelopen maanden weghaald, dit schijnt mogelijk te zijn, dus laat je hier niet van weerhouden.
(aangezien er meerdere postings door mij gedaan zijn die regelrecht uit de krant kwamen, het 1 e verslag van het interview met Bart, column's van anderen, verslagen van uitzendingen Nova, etc etc)
je vraagt om meningen van fokkers, en zodra er diverse mensen een andere mening hebben als jij komt er enkel een zucht?
By the way, is het je niet opgevallen dat er de laatste dagen zeer weinig mensen posten die wel zeer actief hebben meegewerkt aan je Forum, om alles m.b.t BB actueel te houden?
(oliebol,RE,renaissy,Beppie,en vele andere ?)
alles over BB in het BB forum, ook als dat betekent dat het over andere programma's gaat.
tegen de tijd dat de BBers niet meer in gvjl komen, kan dat in een ander forum, maar nu alsjeblieft nog niet, ik vind het allemaal erg onoverzichtelijk nu. Moet het hele fokforum doorspitten om alle discussies nog te volgen, en als ik over de BB bewoners wil lezen, waarom niet in het BB forum.
Voor alle duidelijkheid: 1 forum graag.
Mensen die nu willen gaan omdat er een nieuw forum is bijgekomen of omdat ik een berichtje heb verplaatst zijn volledig vrij om dat te doen, al moet ik eerlijk zeggen dat ik 't een hele suffe reden zou vinden om te vertrekken.
We doen hier volgens mij allemaal ons best om 't iedereen naar de zin te maken, maar helaas is het onmogelijk het iedereen naar de zin te maken. Alle moderators en admins doen hun best hier - volledig vrijwillig - en iedereen doet dat op zijn of haar eigen manier.
Probleem is dat niet iedereen denkt aan bv toekomstige bezoekers. Alles is gefocussed op de bezoekers die er nu zijn, en natuurlijk proberen we die tevreden te houden, maar als we de plannen die we voor FOK! hebben (waar we allemaal veel plezier aan kunnen gaan beleven) door willen zetten zullen we meer bezoekers moeten krijgen zodat de site kan groeien, en dus moeten we met toekomstige bezoekers ook al rekening houden.
Bijvoorbeeld mensen die WEL naar GvjL kijken omdat ze dat een leuk programma vinden en WEL behoefte hebben aan een plek waar ze daarover kunnen praten. Dat kan in het GvjL forum OF, zoals jullie willen, in het BB forum. Dat vind ik ook best, maar ik weet nu al dat er dan weer een andere groep vaste bezoekers gaat zeuren dat er topics in staan die NIET over BB gaan maar over de 9 andere deelnemers.
Vandaar nu deze stemronde. Niet iedereen kan tevreden gesteld worden, dus moet de meerderheid dan maar tevreden gesteld worden.
Maar zoals gezegd verwacht ik, mocht men kiezen voor sluiting van het GvjL forum, dat er niet geklaagt gaat worden over Wendy de Stripper, Jan de Groenteman, Karel de Kapper en Ernst de tomatenplukker topics in dit BB forum.
Het BB forum zal, als het GvjL forum gesloten wordt worden omgedoopt tot "Big Brother & Geld voor je Leven". Mij is het om 't even, maar 't lijkt me een stuk onoverzichtelijker dan nu het geval is.
En ervan uitgaan dat het programma zal floppen is een grote gok. Dat is nauwelijks te voorspellen. Onder de huidige bezoekers zal 't misschien niet zo'n succes worden, maar er zullen vast nieuwe bezoekers komen die het WEL een leuk programma vinden.
Hoe dan ook, Wendy, Jan, Bob, Rob en Paul topics komen er zowieso wel.
De keus is nu aan jullie, eerlijker kan het niet.
Je doet overigens wat geen ander hier ooit op die schaal doet. Je sluit topics (Bart?Ruud?Willem? etc)en verwijst die mensen om onbegrijpelijke redenen naar Feedback.
Zelf post je wel vaker topics die niets met BB te maken hebben (nu weer stemmen deel 1,2..). en verdedig je dat met het feit dat toch niemand Feedback leest. Zelfs je relatie vond je hier een topic waard. Jouw onderwerpen zijn typische General Chat onderwerpen en de lopende discussies hadden juist zonder probleem in BB door kunnen lopen.
Overigens heb ik wel iets geleerd van dit topic: RTL live een nieuwsprogramma. Verhip, heb ik altijd gemist
De afgelopen drie maanden zijn we hier heel goed in staat geweest om de bijzaken en off topic (of off forum dingen) te regelen, zonder dat men hier op een kinderachtige manier over ging zieken.
Dubbele topic's werden keurig door Juul gesloten, chattopic's gingen dicht, en er werd op een vriendelijke manier door de posters verzocht om elder te posten als er dingen niet relevant waren of beledigend waren.
De stand van zaken nu: Er worden topic's verhuist zonder een gegronde reden, argumenten van anderen worden van tafel geveegd, en juist de topic's die niet over de bb bewoners gaan ,blijven staan.
Eli schreef hier gisteren iets moois over.
Quote Eli:"het gaat niet om kennis van zaken, maar om kennissen van zaken"
en ook de uitspraak van RE wil ik dan bij deze even quoten:
Quote Re:
om even off topic te gaan zoals hier de laatste tijd wel vaker voorkomt... Quenda... zie het als een verkrampte manier om nog iets bij elkaar te houden
het is weer terug naar het begin van het forum en dat kun je wel zien aan het aantal niet relevante posts
Danny, als je nu nog niet door hebt waar het om gaat, dan heb je wel een enorme plaat voor je hoofd.
BB=BB.punt.
Quootje Danny: Je bent gewoon boos om boos op me te zijn.
Reactie Quenda :"Quenda die zich door deze opmerking een Bartje voelt, en dat eigenlijk niet als en belediging ziet
Ok, na ampele overweging, hetgeen plaatsvond onder de afwas enzo, voor de duidelijkheid :
Sluiten dat forum !
Ik beloof hierbij plechtig het in het BB-forum niet over jan de appelboer en wendy de
bijbeunster te hebben !!!
Hoe is de stand nu ??
Bij de weg, I still love u 4 what you do !!!
Tis hier ook af en toe net een fucking kleuterklas !!!
Wat mij betreft de twee programma's gescheiden. ALs ik iets wil lezen over GvjL dan kijk ik in het desbetreffende forum, iets over BB, dan in het BB-forum, simpel toch??? niet dan???
maar goed, laten we het maar bij het stemmen houden. Het is nu
GvjL sluiten: 9
GvjL open laten: 7
open mening: 2
Lijkt erop dat de hele mut in 1 forum terecht gaat komen.
Oh, en Quenda, misschien draai ik al een jaartje of wat langer mee op forums als admin om te weten dat ik vooruit moet kijken, niet iedereen tevreden kan stellen, regels moet handhaven en soms wat moet experimenteren met nieuwe dingen.
Plaat voor m'n kop ? Tuurlijk. Daarom zijn er 2300 members en is dit het grootste forum van Nederland. Da's omdat de moderators en admins het slecht doen.
Volgens mij is het anders hoor. We werken hier samen, zowel de admins/moderators als de bezoekers, om dit forum geslaagd te maken. Ik weet dat veranderingen niet leuk zijn, maar quote: "iets is pas een probleem als je er een probleem van maakt"
Zo'n situatie als deze is er al 's geweest toen ik het BB forum opsplitste in serieus en niet serieus forum. Niemand was het ermee eens, maar later bleek het toch wel een succes te zijn.
Al wat ik vraag is het een kans te geven. Wat je niet probeert kun je ook niet weten. toch ?
gvjl moet een aparte zijn
Geld voor je leven is niet hetzelfde programma als BB dus moet dit ook in een ander forum anders kun je er beter een groot veronica forum van maken met alle programma's van veronica en dat werkt ook weer niet dus splitsen die hap!
Dat In geld voor je leven ook Bart Willem en Ruud voorkomen heeft niks meer te maken met het programma BB op zich! Gvjl is gewoon een ander programma als BB!
Je wilt toch ook geen gelul over dingen die in geld voor je leven gebeuren in het BB forum zoals wat die stripster een lelijke kont heeft! Dat heeft dan toch totaal niks met BB te maken!!!
Volgens mij, heb je die 2300 members, mede te danken aan de inzet en de zelfdiscipline van de mensen op het BB Forum.
Volgens mij, ging de discussie niet over het sluiten van Forum's , maar over het verplaatsten van topic's die wel of niet iets te maken hebben met BB en de nasleep hiervan.
Volgens mij, worden hier nu dingen uit zijn verband gerukt.
Volgens mij is en blijft BB , BB, en dat andere programma hoort dus duidelijk ergens anders thuis.
Volgens mij, is elk programma waarin BB bewoners zitten, geschikt om hier te plaatsen, en of dat nu Barend en van Dorp, Koffietijd, of een ander programma is, dat doet niet terzake.
Het zou van de zotte zijn om voor elk programma waarin BB bewoners zitten een nieuw Forum te openen.(dan zou je om "up to date "' te blijven, alleen al een half uur kwijt zijn aan het openen van de index en het zoeken naar iets, waarin de BB bewoners mogelijk hebben gezeten)
Vandaar enkel en alleen mijn oorspronkelijke uitgangspunt, om alles over BB , hier te kunnen posten,en de verdere, niet relevante inhoud van die betreffende uitzendingen, elders te posten.
Maar goed, dit schijnt honderd keer per dag herhaald te moeten worden.
De keus is niet GvjL of BB, maar alle BB gerelateerde dingen zowieso hier en de rest mag waar dan ook. Dat mag je helemaal zelf regelen; zie je vanzelf of daar aandacht voor is.
De forum titel moet ook niet Big Brother & Geld voor je Leven worden. Dan moet je er het Big Brother & Geld voor je Leven & Barend en van Dorp & RTL live & Andere TV programma’s & natuurlijk Telegraaf & Volkskrant & Story & Prive & Playboy & Andere bladen Forum van maken. Dat is niet echt handig.
De andere artikelen uit al die programma's en bladen zijn toch ook nooit in BB bediscussieerd. We snappen het onderscheid allemaal. De zelfdiscipline is hier altijd behoorlijk hoog geweest.
Overigens voor dat er een verkeerd beeld ontstaat: je doet alsof er kritiek op de mods/admins is. Welnee; niemand heeft kritiek op Juul, Phileine, Arjen, Jormae en Remcow. Ze doen hun werk fantastisch en vooral Juul toont aan dat je ook zonder jouw kennelijk ruime ervaring heel diplomatiek en toch stellig een pittig forum kan draaien.
Verder trek ik me terug uit de discussie: ben ook maar vrijwillige poster die hoopt dit forum leuk te houden. Moet nu de kost weer eens gaan verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |