Klopt, komt wel goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef rival het volgende:
damn....
2 maandjes om wat te zoeken babe![]()
ze hebben je niet meer nodig? of niet tevreden?
Je krijgt van mij ook een dikke 10! Hoewel ik me afvraag wat ik KF dan voor cijfer voor overdrijven zou moeten geven... een 11?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
of was dat te overdreven?
maar je moest toch niet bang zijn voor hiv?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Maareh, als je als single echt helemaal los wil gaan, moet je naar Hersonnisos, seks is daar goedkoper dan water.......
Dat moet je altijd op vakantiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar je moest toch niet bang zijn voor hiv?
maar je krijgt het heus niet van zoenen (al schijnt 50% ofzo van de nederlanders te denken....te triest)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet je altijd op vakantie.
Ik had er alleen niet zoveel zin in allemaal, maar damn wat een geslet...
Nou, voor mij is het nietsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:51 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat moet ik ook nog een keer doen, zo'n Salou achtige vakantie...
Vraag me alleen af of dat wat voor mij is, 1 way to find out
sletquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:51 schreef KudFokker het volgende:
hier is niet eens een reactie op nodig om het priceless te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:51 schreef KudFokker het volgende:
Nee, maar het blijft echt niet bij zoenen, ik heb zelfs Mama+dochter zien vozen met mannen, naast elkaar, aan de bar......quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar je krijgt het heus niet van zoenen (al schijnt 50% ofzo van de nederlanders te denken....te triest)
Erg hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, voor mij is het niets.
Ik heb me prima vermaakt hoor, dat lukt me overal wel, maar wat een hellhole.... op 250 m 3 keer Friet van Piet, het Hof van Holland etc.
* Knuffelzacht schrapt hersonnisos van lijstjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft echt niet bij zoenen, ik heb zelfs Mama+dochter zien vozen met mannen, naast elkaar, aan de bar......
ineens besef ik dat mijn moeder en zus samen op vakantie zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft echt niet bij zoenen, ik heb zelfs Mama+dochter zien vozen met mannen, naast elkaar, aan de bar......
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
ineens besef ik dat mijn moeder en zus samen op vakantie zijn
backpacken in de achtertuin voor 1 weekje noem ik geen backpackenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ga vanavond wel vakantie bespreken met 5 vrienden
Maar even ter sprake brengen...
Ik had zelf het idee om een week door Frankrijk of Duitsland te backpacken
Oh, daar zijn we niet eens heen geweest na de verhalen.... beetje chillen op de boulevard, rondje lopen, hapje eten, drankje in de kroegen. Ik kom de dag wel doorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Erg he
En dat star beach ook, wat een vreselijke gasten daar
Door duitsland backpacken? Dat lijkt mij dan weer nietsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ga vanavond wel vakantie bespreken met 5 vrienden
Maar even ter sprake brengen...
Ik had zelf het idee om een week door Frankrijk of Duitsland te backpacken
Ook jouw post is priceless zonder verder commentaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
ineens besef ik dat mijn moeder en zus samen op vakantie zijn
Nja je moet toch ergens beginnen ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Door duitsland backpacken? Dat lijkt mij dan weer niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |