quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Huh, hoe heb je dat gedaan met eten en slaap plek dan ?
Wanneer was dat danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
We hadden een appartement met 2 grote slaapkamers , 1 grote keuken met zithoek en een badkamer met ligbad in een zijstraat van de grote hoofdstraat daar voor 19 Euro per dag.
We waren met z,n 2-en , maar daar kon je gemakkelijk met 8 man overnachten.
Dineren in een 4 sterren restaurant : 25 euro ( pp ), alles erop en eraan: voorgerecht , desert drank. Ik heb me daar dood gelachen om de prijzen. Duurste bier dat ik daar heb gedronken : 1 euro voor een halve liter.
Buiten Praag is het nog goedkoper.
Je snapt het principe van op de bonnefooi ergens heen gaan toch wel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe dan?
Die mensen willen toch ook gewoon geld verdienen?
Of bedoel je bij non-commerciele mensen, dus gewoon bij mensen thuis?
Ik heb zo samen met een 1 vriend en twee andere mensen 4 weken Montenegro gedaan. Gewoon er naar toe gereden, en daar wel gezien hoe en wat. Er zijn zoveel "Sobe" te huur daar dat je helemaal niets van te voren hoeft te regelen. Kost je hooguit 20 a 25 minuten voor je een goede slaap plek hebt gevonden voor de nacht. En dat voor ongeveer 5 a 6 euro per nacht per persoonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Praag alleen al houd je 4 dagen zoet. Ik ben er indertijd 10 dagen geweest. Enkel retourtickets voor het vliegtuig gekocht.
Dat zou je eigenlijk wel moeten doen, de kans dat er vrij snel zoiets gebeurt met een vliegtuig van dezelfde maatschappij is kleiner dan dat dat gebeurt met een vliegtuig van een andere maatschappijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
[..]
Maakt natuurlijk niets uit maar voor mijn gevoel vind ik het wel fijn dat ik niet met Air France vlieg komende keer.
wat een puber opmerking...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken toen ik het hoordejij bent toch niemand verloren
?
daar kom je dan daar achter als je met rugtasjes er staat.... wees een vent en ga niet alles vragenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe dan?
Die mensen willen toch ook gewoon geld verdienen?
Of bedoel je bij non-commerciele mensen, dus gewoon bij mensen thuis?
Okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ie alleen de tickets van tevoren had gekocht, popje
De rest heeft ie daar geregeld (maar wel betaald)
De kans dat het eerstvolgende neerstortende vliegtuig bij dezelfde maatschappij zit is kleiner dan dat die bij een willekeurige maatschappij isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
Maakt natuurlijk niets uit maar voor mijn gevoel vind ik het wel fijn dat ik niet met Air France vlieg komende keer.
Ja ik weet dat de kans minimaal is met zo'n 50 Brazilianen in een vliegtuig, terwijl er weet ik veel hoeveel miljoen mensen in brazilië wonen, vond het alleen wel even netjes om te vragen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat een puber opmerking...de kans dat er een bekend persoon in een gecrasht vliegtuig zit is nihil
[..]
daar kom je dan daar achter als je met rugtasjes er staat.... wees een vent en ga niet alles vragen
als je al naar duitsland wilt gaan voor goedkopere tickets met bv de trein... kan je net zo goed met diezelfde trein doorrijdenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
Als het heel lang terug is zal het nu wel duurder zijn zeker ?
Ik heb net even www.tsjechie.nl gebookmarkedvanmiddag maar even uitzoeken
En het is zeker voordeliger om er via een Duitse luchthaven heen te vliegen ?
vliegen??? das gewoon aan te rijden man!... is nog makkelijker ook, heb je gewoon eigen vervoer bij de hand ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
Als het heel lang terug is zal het nu wel duurder zijn zeker ?
Ik heb net even www.tsjechie.nl gebookmarkedvanmiddag maar even uitzoeken
En het is zeker voordeliger om er via een Duitse luchthaven heen te vliegen ?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk wel moeten doen, de kans dat er vrij snel zoiets gebeurt met een vliegtuig van dezelfde maatschappij is kleiner dan dat dat gebeurt met een vliegtuig van een andere maatschappij
GMTAquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
De kans dat het eerstvolgende neerstortende vliegtuig bij dezelfde maatschappij zit is kleiner dan dat die bij een willekeurige maatschappij is
Het begrip zelf heb ik nooit gehoord, maar ik denk dat ik wel weet van het inhoudtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je snapt het principe van op de bonnefooi ergens heen gaan toch wel?
Pak een hotel, en if al else fails slaap je buiten in een tent, so what.
dat soort dingen vraag je niet op FOK.... en het was een kist met 228 passagiers aan boord waarvan 1 nederlander... ga je nu aan iedereen op fok vragen of hij toevallig een fam. lid op die kist had zitten??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik weet dat de kans minimaal is met zo'n 50 Brazilianen in een vliegtuig, terwijl er weet ik veel hoeveel miljoen mensen in brazilië wonen, vond het alleen wel even netjes om te vragen.
gmtaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk wel moeten doen, de kans dat er vrij snel zoiets gebeurt met een vliegtuig van dezelfde maatschappij is kleiner dan dat dat gebeurt met een vliegtuig van een andere maatschappij
Hmm ik weet niet hoe het zit met een lease auto in het buitenland eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vliegen??? das gewoon aan te rijden man!... is nog makkelijker ook, heb je gewoon eigen vervoer bij de hand ook
Ik zou mijn sportschoenen aantrekken en rondjes gaan lopen, je wordt traag ouwe.. Rippert is je al twee keer voor geweestquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het begrip zelf heb ik nooit gehoord, maar ik denk dat ik wel weet van het inhoudt
Het waren 2 Nederlanders, 1 Nederlandse reisde op een Braziliaans paspoortquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat soort dingen vraag je niet op FOK.... en het was een kist met 228 passagiers aan boord waarvan 1 nederlander... ga je nu aan iedereen op fok vragen of hij toevallig een fam. lid op die kist had zitten??
Chesny Krumlov is ook een mooi pittoresk stadje daar waar we 4 dagen hebben verbleven in een pensionnetje , 1 grote kamer met zithoek , bed, minibar. Elke ochtend ontbijt in de tuin aan de rivier die door het pittoreske stadje stroomt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok
Maar dat was ik ook van plan hoor!
Denk dat het goed is om even iets volwassener te worden, denk dat mijn vrienden het alleen niet aandurven, omdat ze volgens mij niet de luxe van thuis kunnen missen
het gaat om dat je dat soort dingen niet op een publieke forum vraagt. als je zoiets wilt weten pm je dat. Je confronteerd iemand met een persoonlijke en zeer gevoelige vraag waar die persoon misschien geen antwoord op wil geven en dan al waarschijnlijk helemaal niet hier....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het waren 2 Nederlanders, 1 Nederlandse reisde op een Braziliaans paspoort
Wie noem jij ouwe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zou mijn sportschoenen aantrekken en rondjes gaan lopen, je wordt traag ouwe.. Rippert is je al twee keer voor geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |