abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70396846
Tsja, het is Royal Canine Kitten en 55-70 geloof ik, voor zijn leeftijd ongeveer. Hij drinkt wel gewoon "lekker" door.

Ja ik had vandeweek al contact met zowel asiel als dierenarts en morgenvroeg gaan we even langs het asiel, dan keken ze ook even hoe/wat en anders krijgen we pilletjes van ze mee. Arm kittentje.

Dierenarts zei trouwens dat het gewoon kan dat ie dus niest ivm niesziekte en dat "kokhalzerige" en zolang er geen pus uit neusje + problemen bij oogjes zijn, dat ie gewoon eroverheen moet groeien/genezen.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70456201
Hoi, een korte update van onze kant. Vrijdag kwam ik thuis om 16.45u en ik werd meteen begroet met een niesbuitje en wat hoest/kokhalzen. Ook viel op dat hij wel heel weinig had gegeten. En ja, het onderbuikgevoel dat ik kreeg was niet goed. Dierenarts gebeld en gevraagd of het zin zou hebben om langs te komen, die avond was er open spreekuur van 18u tot 19u. Samen met mijn vriendin en ons kittentje daarheen gegaan. Nou, temperatuur opnemen (dat vond ie niet zo leuk ) gelukkig geen koorts maar wel 3 medicijnen meegekregen. 1 antibioticakuur van 2 weken en een ontstekingsremmende pijnstiller +zalf voor zijn oogje (in de wachtkamer ging hij ineens aan zijn oog krabben ) "indien nodig" te gebruiken.
Nu zijn we dus paar dagen verder en hij eet weer genoeg en is lekker aan het drinken + spelen + je voelt dat ie wat voller zit weer. Hij is ook al (voor ons idee) gegroeid naar een wat groter hummelke.
Katten zijn cool
Mr. Prolapse 2009
pi_70461623
Goed dat je toch geweest bent dan En fijn dat het weer wat beter gaat
♥ scars make us who we are ♥
pi_70461791
Wat een lekker ding, die Garfield van jullie!
pi_70482459
Hij is toch al gegroeid!

Mr. Prolapse 2009
  maandag 29 juni 2009 @ 21:42:18 #81
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70493708
Droppie hoor. Gaat het nu al beter met de medicijnen?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_70504196
Hij niest nog wel maar hij eet wel "genoeg" nu. Dat is al een hele verbetering. Hij voelt ook wat voller (niet dik, maar gevulder) waar hij eerst toch wat ribbig was. Niezen lijkt me geen probleem (alsof die antibiotica het in 3 dagen oplost) zolang hij maar lekker blijft eten en spelen.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:43:30 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70504515
Ik ben blij dat je er zo 'bovenop zit'. Kittens kunnen heel kwetsbaar zijn.

Fijn dat het goed gaat!
The love you take is equal to the love you make.
pi_70504568
Hehe, volgens mij vindt ie dat ook af en toe best irritant, naar mij "klauwt" hij wat meer. Niet met nagels echt maar meer spelerig, zoals ie bijv. ook met de speelmuisjes doet.
Mr. Prolapse 2009
pi_70507840
Het is echt zo'n cutie meer fotos?
Je weet toch zichzellef.
pi_70697249
Ok, w zijn alweer "een tijdje" (ahum) verder, en het gaat goed! 's Morgens ligt hij al voor de deur, en hij mag van ons nu ook in de serre.
Wat foto's (ik maak ze met mijn HTC Touch dus het is niet super denderend, maar toch!)
"Hier laat ik nog maar eens zien wie van de 2 mannen in huis de meeste aandacht van het vrouwtje krijgt"

"Leuk dat die mensdingen een mandje en kleedje enzo voor mij hebben, maar de hoek van een houten tv-meubel ligt het lekkerst "( )

We denken er trouwens heel sterk over na om er toch een 2e kitten bij te nemen. Dan kunnen ze overdag, als wij werken, samen optrekken en misschien is dat ook beter voor hun sociale ontwikkeling. We weten alleen nog niet wanneer dat het beste zou kunnen. In augustus (midden) hebben we een week vakantie in huis (eerste week gaan we weg en zit ons schatje in een pension) dus wie weet is dat de beste tijd? Dan kunnen we ze samen in de gaten houden. Tips/suggesties zoals altijd hartstikke welkom van jullie!
Mr. Prolapse 2009
  maandag 6 juli 2009 @ 13:06:53 #87
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70697510
Goed idee, zeker nu garfield nog jong is. En doe een poes, geen katertje. Wel op tijd laten castreren dan.
pi_70697591
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:06 schreef tonja het volgende:
Goed idee, zeker nu garfield nog jong is. En doe een poes, geen katertje. Wel op tijd laten castreren dan.
Katers = haters? ( sorry)
Nouja, zijn bouwmaand is maart, dus dan zou dat tegen oktober mogen? Of eerder? Dan kan zo'n kittenpoesje er nog wel bij dan in augustus denk ik. Zijn ze overdag in ieder geval ook niet alleen.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 6 juli 2009 @ 13:16:18 #89
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70697807
Het kan goed gaan een katertje bij een katertje, een poesje bij een katertje gaat vaker goed. En hoe jonger hoe beter.
pi_70736422
Meelees-tvp!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_70742788
Ik heb alleen maar katers momenteel 2 straks weer 3. Is altijd zonder problemen gegaan. Poezen zijn juist vaak kattiger dan katers. Volgens mij kan alles gewoon wel bij elkaar. Jem oet dan wel een beetje op het karakter letten.
pi_70772845
Ok, we gaan zoals het er nu naar uitziet toch voor een tweede kitten, en dat deze zaterdag al. Dan hebben ze elkaar toch overdag en dan kunnen ze ook echt opgroeien als kittens/katten, en wat kattengedrag van elkaar overnemen.

Vanmiddag bellen met het asiel hoe we dat het beste kunnen aanpakken enzo. Voordeel is denk ik zelf dat we hem nu pas 2 en een halve week hebben en dat Garfield uit maart komt, dus nog relatief jong.

Mijn vriendin is maandag vrij dus dan hebben we 3 dagen lang om ze volledig in de gaten te houden, kijken hoe ze het kunnen vinden.

En wij maar denken we houden het bij 1...zijn we toch om Het zijn ook zulke heerlijke beesten, zoals ie gisteravond weer bij mij kwam liggen om te slapen, dan smelt ik helemaal van binnen

Hebben jullie vanuit eigen ervaring nog tips/suggesties?
Mr. Prolapse 2009
pi_70775050
Ze zijn nog vrij jong. Misschien zit er een katje dat iets ouder is dan 8 weken. Bij ons accepteerde de kleintjes elkaar meteen. Ik was al verhuisd maar Fire woonde nog even bij mijn ouders toen Amigo daar kwam. Zij verschillen een maand. En die waren meteen dikke vrienden. Zijn ze nog steeds als ze weer bij elkaar komen. Succes ermee. Wat wordt het een kater of poes?
pi_70775118
Weten we nog niet, we laten ons even informeren door het asiel denk ik. Maakt mij persoonlijk niks uit en mijn vriendin ook niet. Als we de klik ermee maar weer hebben zoals bij Garfield
Wel spannend!
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:31:02 #95
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_70779071
Het kan heel goed gaan zoals bij mij. Ik had Harry eerst, toen ik Loes erbij zette was het meteen helemaal goed. Te goed, want de eerste 2 dagen was het net een treintje; Harry's neus leek vast te zitten onder Loes d'r staart
Ik heb het spul wel op tijd laten castreren. Nu zijn ze nog steeds een echt stelletje. Alles gaat samen, behalve op de kattebak. Harry heeft wel nog steeds dekneigingen wat weleens voor ongewenste intimiteiten zorgt, maar Loes staat wat dat betreft prima haar 'mannetje'
Ik raad je dus een poesje aan.
pi_70883114
Ladies and gentlemen, may we introduce you to vlooienbaal #2 , KZN (KatZonderNaam) !

*zzz*

*ZZZ* (hij lijkt al op zijn grote "broer" )

Wat een schatje is het toch! Het was nu nog moeilijker kiezen, er liepen er wel 30 (er zaten er nog ong. 20 in quarantaine bij moederpoezen) rond, maar deze is het dus geworden, een katertje uit april.

Het eerste wat hij deed was, na even wat rondgelopen te hebben, het eten van die ochtend op zijn kats uitbraken. Het leek wel ragout (die ochtend kregen ze vlees bij het asiel)

Alleen is Garfield constant aan het vechten met hem, waarbij naamloos (wie heeft ideeen?) heel hard gaat miauwen en een beetje blazen, en af en toe terugvecht. Voor ons gevoel gaat het er vrij heftig aan toe, maar schijnbaar hoort dat? Hoelang kan dat ongeveer duren? Ben bang dat ze elkaar pijn doen....
Wat dan wel weer gek is, is dat ze wel uit dezelfde bak tegelijk kunnen eten, dat tolereren ze dus wel ;')

Oh, en een wij-slapen-samen-foto (ik heb de kleine erbij gelegd en ze sliepen zo verder)

Ben blij dat we nu toch een 2e hebben genomen, kunnen ze samen mooi opgroeien en heeeeel oud en gelukkig worden
Mr. Prolapse 2009
pi_70883821
Hierheen dan, goed plan inderdaad Maar: Hollandsche Namen, of Stripfiguren?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_70884125
Maakt ons niet zoveel uit, een "leuke" naam
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 juli 2009 @ 19:58:16 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70884247
Bij Garfield hoort natuurlijk Odie. Of Jon
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 20:04:04 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70884410
En de TT aangepast
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')