das stoer weet je. Maar je kan ook op een andere manier aan tv series komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom zou je Amerikaanse programma's willen zien?
Want?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:34 schreef McFearless het volgende:
Van dit topic word ik zo verschrikkelijk misselijk.
Woon je in een inrichting ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef 4Twenty het volgende:
Downloaden kan hier niet zo goed.
Torrents zijn geblokkeerd en Usenet is te langzaam.
Ik stream al een tijdje direct naar mijn tv (:9~ jullie beaten dit niet), maar was benieuwd naar wat Hulu te bieden heeft..
KPN Planet doet dit.quote:
Opgelost, de ts is volslagen achterlijk. Slotje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef 4Twenty het volgende:
Downloaden kan hier niet zo goed.
Torrents zijn geblokkeerd en Usenet is te langzaam.
Ik stream al een tijdje direct naar mijn tv (:9~ jullie beaten dit niet), maar was benieuwd naar wat Hulu te bieden heeft..
Wat is opgelost?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Opgelost, de ts is volslagen achterlijk. Slotje.
Kabel tv, hoeft echt noooit te bufferen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:25 schreef 4Twenty het volgende:
(:9~ jullie beaten dit niet)
Ja lekker reclames kijken en vergeet shownieuws niet!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kabel tv, hoeft echt noooit te bufferen..
Niemand gebruikt Hulu nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:34 schreef thloreg het volgende:
Echt ik had nog nooit van HULU oid gehoord tot de TS ermee kwam. Sommige gasten die komen op progjes waarvan ik denk: gebruik nou eens progjes die de meeste mensen gebruiken ipv denken slimmer te zijn. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |