ja. crap, sinds wanneer kan dat danquote:
weet ik, maar ik werk liever met schone distro installs vanuit repo´s een ander ding installen geeft vaak rotzooi in de menus..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:32 schreef seventhseagulll het volgende:
In ubuntu kan je KDE installeren vanuit de repositories, dus misschien kan dat bij mint ook wel.
ik denk dat ik mint KDE eens ga downloadenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:43 schreef pfaf het volgende:
Kubuntu is overigens erg slecht vertaald, dus een Engelse installatie is wel aan te bevelen. Tenzij je je zo verveeld dat je aan het vertalen wilt.
het leven is te leuk om af toen geen dingen te doen waarvan andere mensen denkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:39 schreef thloreg het volgende:
Dus jij gaat MINT installeren als je die widgets er ook gewoon vanaf kan flikkeren ipv alleen maar te locken.
Onzin. Ik kan Kubuntu desktop zo verwijderen zonder gerotzooi met menu'tjes of de Ubuntu desktop of de edubuntu desktop of de xubuntu desktop. Gewoon weten wat je moet verwijderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik, maar ik werk liever met schone distro installs vanuit repo´s een ander ding installen geeft vaak rotzooi in de menus..
tof, dat geintje kende ik nog nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Onzin. Ik kan Kubuntu desktop zo verwijderen zonder gerotzooi met menu'tjes of de Ubuntu desktop of de edubuntu desktop of de xubuntu desktop. Gewoon weten wat je moet verwijderen.
Hint: aptitude -D show ubuntu-desktop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |