Niet op zon- en feestdagenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:25 schreef jagga het volgende:
De TT zegt het al.
Klacht: buren die denken te mogen klagen om 4 uur 's middag ivm geluidsoverlast
Krijg een leven ofzo, je mag gewoon herrie maken tot een uur of 10, zeikerds
Óf je zit in een andere tijdzonequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:26 schreef Trannellius het volgende:
Óf je hebt een voorspellende gave, óf je maakt een kuttopic pas aan na 18 uur na de gebeurtenis.
Het 2equote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:26 schreef Trannellius het volgende:
Óf je hebt een voorspellende gave, óf je maakt een kuttopic pas aan na 18 uur na de gebeurtenis.
Dan kom ik op delen van Siberië en het verre oosten. Als je daar even 2 minuutjes buiten de stad woont, heb je geen buren meer. Opgelost, slotje.quote:
Kapot gemaakt ipv gemaakt dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef jagga het volgende:
[..]
het moment dat ik mijn auto startte, (hij maakt nogal veel lawaai)
Hoe oud zijn je buren?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Het 2e
Dit gebeurde gistermiddag. Toen ik aan het sleutelen was
Ik had een bouwradio aanstaan (en nee niet kei hard ofzo) met wat achtergrond muziek.
Maar het punt waarop ze naar buiten kwamen was, het moment dat ik mijn auto startte, (hij maakt nogal veel lawaai)
quote:
ford scorpioquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef jagga het volgende:
Tis mijn cross auto
Dat is nog tot daaraan toe, maar dat TS denkt dat zijn scorpio hetzelfde geluid produceert als een tank is toch een behoorlijke faal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |