Details Detailsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
negert?ik ben nog niet zwart gebakken hoor
* Droxz.nl geeft Draakje een heul lief zetje... je kan het Draakje! :quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef draculettetje het volgende:
oe alweer te lang getreuzeld moet alweer op naar het werk!
jaaah laat de zon maar komenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Details Details
Als dit het begin van de zomer warmte is, laat maar komen!
Das minder, zkr met dit mooie weer... griepje ofzo?quote:
toch niet de mexicaanse he?quote:
Hear Hear,quote:
Mijn eerste "zon" foto's staan weer online!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
hier nog geen 1,5-2 km vandaan het bier is onderweg wel te halenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear,
Waar is het strand? Het bier?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn eerste "zon" foto's staan weer online!
Droxz.nl -> pictures -> twiske 2009ff gluren danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Waarom kopen we geen strand, het GRTDOJW strand!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
hier nog geen 1,5-2 km vandaan het bier is onderweg wel te halen
das een slechte comboquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef Friday12 het volgende:
nee niet besmettelijk haha![]()
jah was een griepje in combo met astma en allergien
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ff gluren danIdd, ik sta bijna nergens op de foto, ik MAAK de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja. bij -> pictures -> overig staan ook wat nieuwe foto's van de zon enzo
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Gast! Wat een geniaal ideequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom kopen we geen strand, het GRTDOJW strand!
Beller, kom d'r maar in!
Dat is pas een ideequote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom kopen we geen strand, het GRTDOJW strand!
Beller, kom d'r maar in!
Kijk dat zijn berichtenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
hier nog geen 1,5-2 km vandaan het bier is onderweg wel te halen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn eerste "zon" foto's staan weer online!
Droxz.nl -> pictures -> twiske 2009lekker zonnige foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Wat doe ik nu weer verkeerdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat blijf jij ook een droogkloot ook he!
Zoiets ofzo:quote:
Heb gisteren trouwens wel weer een paar dames gezien waarbij ik de gedachte had; "Hmm... die bourkini is langs zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoiets ofzo:
[ afbeelding ]
Paar kratjes bier, wat van die mix drankjes met van die parasolletjes whehehe
En met zijn allen negert worden! *MOEILIJK YO*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |