Wees gerust, volgend jaar mag je nog een keer!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
VWO. Klaar sinds afgelopen donderdag
.
Een Escrot die klinkt als een tankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
Het ding klinkt alsof er een tank de hoek omkomt man, zonder uitlaat_!
Heb ik nu nietquote:
Die kans bestaat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wees gerust, volgend jaar mag je nog een keer!
pauperbakquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik nu niet
Tevens moet hij nog gespoten worden. (lees, spuitbussen verf van de action per doos ongeveer_! )
Dat is niet erg, knul, doe dat later maar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik nu niet
Tevens moet hij nog gespoten worden. (lees, spuitbussen verf van de action per doos ongeveer_! )
bijna, oranje joekel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een Escrot die klinkt als een tankOverdrijven is ook een vak
Hey tis maar voor de cross... daar ga ik niet veul geld voor verf aan spenderenquote:
Dan nog, denken dat hij dezelfde herrie als een tank maaktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
bijna, oranje joekel.
Een ford scorpio 2.9i V6 zonder uitlaat =![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
bijna, oranje joekel.
Een ford scorpio 2.9i V6 zonder uitlaat =![]()
FC Ossquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:46 schreef BigKahuna het volgende:
gers, je sig klopt niet. Als je uit Oss komt ben je voor FC Oss.
quote:De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag bij alcoholcontroles naar eigen zeggen opvallend veel Urkers aangehouden. Van de 221 personen die de politie op Urk controleerde moesten er twintig mee naar het bureau. Tien van hen moesten hun rijbewijs meteen inleveren.
Veel van de aangehouden bestuurders waren bromfietsers. Volgens de politie is het percentage aanhoudingen op Urk (9%) hoger dan wat op andere plaatsen in Nederland bij alcoholcontroles gebruikelijk is.
Ook in Almere en Lelystad werd dit Pinksterweekend gecontroleerd op rijden onder invloed. In Almere werden 22 van de 481 gecontroleerde automobilsten aangehouden en in Lelystad twee van de 92.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |