Heb je morgen rode bultjes op je lichaam staan. Ze zijn er weer, en dan bedoel ik niet de actiepakkers van de PLUS.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef IkBenOzan het volgende:
Naakt slapen met je ramen open ouweDan is het best koel hier
Blijkbaar helpt dat niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef IkBenOzan het volgende:
Vieze beesten die binnen komen, bleh!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef IkBenOzan het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijkbaar helpt dat niet.
Nee BT, geen pics![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef IkBenOzan het volgende:
Even testenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef GauloisesB. het volgende:
Doe dan die Sesamstraat pyjama uit, haal je winterdekbed uit de hoes en ga onder de hoes liggen.
Alleen je dekbedovertrek gebruiken, en het dekbed er dus uithalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja! En dan lig ik op de dekens ipv er onder en dan is het té koud maar er onder is het weer té warm! Ik lig half / half, met mn been op de deken, en de andere er onder
Dit topic komt uit de toekomstquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:15 schreef JJH het volgende:
Dude, echt. 's Zomers als het 's nacht met moeite net onder de 20graden is dan is het warm in bed. Nu is het lekker.
Dus dat he.. In welke tijd leven jullie FOK!kluizenaren eigenlijkquote:
HAHAHHA dat doe ik ook!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja! En dan lig ik op de dekens ipv er onder en dan is het té koud maar er onder is het weer té warm! Ik lig half / half, met mn been op de deken, en de andere er onder
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |