Wij eten dat spul vooral bij tosti'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ik ga het morgen kopen. alleen jammer dat we gister al ge-bbq'ed hebben want 't is vooral lekker met een stukje vlees van de bbq imo.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
OK...
Wat in feite al klaar is zodat je het maar even hoeft te bakken frituren ...
[ afbeelding ]
mn hamburgers zijn in feite gefrituurd in zonnebloemolie, niet gebakken. En laat je 'superieure' bereidingsmethode maar achterwege: die hamburger wordt er echt niet beter op.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:10 schreef wise het volgende:
je doet het fout.
Hamburgers grillen ipv bakken.
Hamburger in je broodje doen.
plak 35+ kaas op je burgers.
Wat sambasaus en een klein lepeltje sambal erop
....
eetse.
daarom extra sambal erbijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Je kaas-variatie: hmm, zou ok kunnen zijn, en wat betreft sambal: dat zit in die saus en zou er eigenlijk meer in moeten zitten zodat het wat pittiger was.
duh... 't is alleen triest als je genoodzaakt bent fabriekssausjes te gaan tweaken; hij zou gewoon wat pittiger moeten zijn (wat ie volgens mij eerst ook was, hij is nu zoeter heb ik t idee).quote:
die saus is best ok, 't kan alleen zijn dat je dat niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Bartaz het volgende:
Gegronde klacht, Sambasaus is inderdaad zeer underrated, terwijl het erg goed smaakt bij materiaal dat op de bbq is bereid.
Overigens voeg ik even een klacht toe in dit topic:
De shasliksaus (of hoe je dat ook schrijft) van Calvé is, in tegenstelling tot de goddelijke Sambasaus (juist, goddelijk, dus hoofdletter), echt totaal niet te eten. Degenen die dat soort rommel hebben gemaakt en hebben goedgekeurd mogen ze van mij per direct op straat zetten.
Het lijkt alsof ze de bbqsaus van calvé met een stuk karton in de blender hebben gedaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
die saus is best ok, 't kan alleen zijn dat je dat niet lekker vindt.
mja, hij verschilt niet veel van andere merken hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze de bbqsaus van calvé met een stuk karton in de blender hebben gedaan.
tering wat een lui hier... mja, je komt hier iig wel te weten dat brabantse michael en schaagse berry sambasaus eten, en waaropquote:
en krijg je hier ook honger van?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:56 schreef 1april het volgende:
Goede fotoreportage NEC-NijmegenIk krijg spontaan weer zin in dat goddelijke goedje...
nu wel héquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lul nu krijg ik kankerhonger, geen probleem om even wat chille dingen te bellen. Laterz.
Niet van Wise gekanker dus.(Gelukkig zie ik die niet).
die fout is er toch ook?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Ik verwachtte een fout in de TT :$
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |