Wat is jou in godsnaam vroeger aangedaan dat je de hele tijd over die tering saus begint.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:17 schreef 1april het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb jij ook zo'n moeder? Koopt die wel in een keer de goede saus?
Probeer ik OT te blijven, krijg ik dit...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:18 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Wat is jou in godsnaam vroeger aangedaan dat je hele tijd over die tering saus begint.
De tering, inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:18 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Wat is jou in godsnaam vroeger aangedaan dat je hele tijd over die tering saus begint.
Oh noes, wat zieligquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:19 schreef 1april het volgende:
[..]
Probeer ik OT te blijven, krijg ik dit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:21 schreef RowanF1 het volgende:Wat is jouw lievelingssaus dan, beste Feyenoord-fan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij morgen in de supermarkt loopt en denkt: "Ach, die jongen probeert het zo hard laat ik het eens een kans geven" dan is mijn dag weer goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:29 schreef GauloisesB. het volgende:
Ah kijk. Dat zorgt ervoor dat ik misschien iets meer gemotiveerd ben het eens te proberen
De Oostenrijkse mayonaise met veel vet. Je toon staat mij wel aan, onderdaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:30 schreef 1april het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelingssaus dan, beste Feyenoord-fan?
Als je het over lekkere mayonaise hebt...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:32 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
De Oostenrijkse mayonaise met veel vet. Je toon staat mij wel aan, onderdaan.
Precies! Dat lijkt toch totaal niet op elkaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:37 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
je moeder is een fokking retard also ze met aļoli thuiskomt als je sambasaus hebt gezegd.
Ik vind zijn moeder wel stoer en dat jezelf een grote EPIC FAIL bent zeg mij genoeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:37 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
je moeder is een fokking retard also ze met aļoli thuiskomt als je sambasaus hebt gezegd.
ik geloof dat hij het zelf anders wel met me eens is, mongooltje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:43 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Ik vind zijn moeder wel stoer en dat jezelf een grote EPIC FAIL bent zeg mij genoeg.
Mijn moeder is ook wel stoer, alleen niet zo goed met sausjes...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:43 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Ik vind zijn moeder wel stoer en dat jezelf een grote EPIC FAIL bent zeg mij genoeg.
Goh ik ben onder de indruk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:44 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ik geloof dat hij het zelf anders wel met me eens is, mongooltje.
Gedeeltelijk...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:44 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ik geloof dat hij het zelf anders wel met me eens is, mongooltje.
Kan niks vinden, alleen dat het met het WK2006 braziliaanse samba saus heettequote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:41 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
heette het eerst niet anders? want die naam kan ik me niet herinneren van de laatste keer dat ik het heb gegeten en als ik op de site kijk moet t toch wel die saus zijn (ik vind em ook wel lekker trouwens)
ik ga het morgen kopen. alleen jammer dat we gister al ge-bbq'ed hebben want 't is vooral lekker met een stukje vlees van de bbq imo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:47 schreef 1april het volgende:
[..]
Kan niks vinden, alleen dat het met het WK2006 braziliaanse samba saus heette
Nee dat was sperma saus op je mondhoekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:47 schreef 1april het volgende:
[..]
Kan niks vinden, alleen dat het met het WK2006 braziliaanse samba saus heette
Je kunt nooit te vaak bbq-enquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ik ga het morgen kopen. alleen jammer dat we gister al ge-bbq'ed hebben want 't is vooral lekker met een stukje vlees van de bbq imo.
Ohjaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:50 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Nee dat was sperma saus op je mondhoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |