Idd jah! Lange tijd niet gedaanquote:
Niet erg.. enige wens/eis die ik heb is dat het droog is als ik op de fiets zitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:21 schreef Duimelot het volgende:
en als ik de weersvooruitzichten moet geloven zal t nu ook wel weer even duren
wat ben je snel tevredenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet erg.. enige wens/eis die ik heb is dat het droog is als ik op de fiets zit
Somsquote:
Doe je wat niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:25 schreef Duimelot het volgende:
ik niet ik wil zon zon zion en een temperatuur boven de 20 graden voor minder doe ik t niet
KZquote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Goedemorgenquote:
ik ver voor de wekker wakkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:32 schreef mrbox het volgende:
morguhwel door de wekker geslapen maar goed who cares.
Cue heb jij een date vanavond!?
yup, stond oorspronkelijk op vrijdag maar hij is wat ongeduldigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:32 schreef mrbox het volgende:
morguhwel door de wekker geslapen maar goed who cares.
Cue heb jij een date vanavond!?
oeh datequote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
yup, stond oorspronkelijk op vrijdag maar hij is wat ongeduldig
maar het is nog niet zeker of die doorgaat vanavond
Een jongen die ik op msn had een jaar terug, zouden ooit gaan daten, maar is er nooit van gekomen. Toen we zaterdag naar huis gingen na het stappen herkende hij mij ineensquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Stap ik de trein in vanmorgen, pak de Spits die naast me lag op het bankje, werp mijn blik op de voorpagina om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik op de foto van de MeidenMarkt op de voorpagina sta
quote:
Goede morgen nouk , klinkt spannen cue succesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een jongen die ik op msn had een jaar terug, zouden ooit gaan daten, maar is er nooit van gekomen. Toen we zaterdag naar huis gingen na het stappen herkende hij mij ineens(hadden toen wel foto's uitgewisseld).
Dus heb z'n msn weer gedeblokkeerd, z'n nummer had ik nog en hebben we iets afgesproken.
Ongeduldigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
yup, stond oorspronkelijk op vrijdag maar hij is wat ongeduldig
maar het is nog niet zeker of die doorgaat vanavond
Je bedoelt als een klein poppetje tussen die andere 100 mensen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Stap ik de trein in vanmorgen, pak de Spits die naast me lag op het bankje, werp mijn blik op de voorpagina om vervolgens tot de conclussie te komen dat ik op de foto van de MeidenMarkt op de voorpagina sta
Zo schrijf je dat tochquote:
Tnxquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Goede morgen nouk , klinkt spannen cue succes
Weer?quote:
Mijn hoofd staat achter de E van 'ongeorganiseerde'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bedoelt als een klein poppetje tussen die andere 100 mensen?
Dequote:
Ja d'r is altijd wel wat apartsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
TnxBen erg benieuwd haha
[..]
Weer?
welke equote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn hoofd staat achter de E van 'ongeorganiseerde'
Hebben ze waarschijnlijk expres gedaan
Nja, er staan maar 2 mensen duidelijk op die foto
Maar je ziet wel een beetje wat het is voor iets
of je bent een meisje of een ouwe vent of een of ander vaag poppetje!!?!?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Stap ik de trein in vanmorgen, pak de Spits die naast me lag op het bankje, werp mijn blik op de voorpagina om vervolgens tot de conclussie te komen dat ik op de foto van de MeidenMarkt op de voorpagina sta
Tja dat krijg je als het om mensen gaat he.. Die zijn altijd apartquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:43 schreef mrbox het volgende:
Ja d'r is altijd wel wat apartsmaar het mag de pret niet drukken natuurlijkm
leukquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een jongen die ik op msn had een jaar terug, zouden ooit gaan daten, maar is er nooit van gekomen. Toen we zaterdag naar huis gingen na het stappen herkende hij mij ineens(hadden toen wel foto's uitgewisseld).
Dus heb z'n msn weer gedeblokkeerd, z'n nummer had ik nog en hebben we iets afgesproken.
slechts gelezen editie ooit!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
noukjequote:
gelukkig dacht al die trauma'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
welke e
Maar je bent onherkenbaar, dat scheelt
Een van de vage poppetjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of je bent een meisje of een ouwe vent of een of ander vaag poppetje!!?!?
Ik vind 4 dagen alsnog te langquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:49 schreef rival het volgende:
Goedemorgen allen op deze maandag dinsdag, een lekker kort weekje
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:49 schreef rival het volgende:
Mogguh, nog langer? ik kon wel weer wat rust gebruikenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:53 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen! Het weekend was heerlijk! Had nog wel langer mogen duren
mogguhquote:
quote:
mogguhquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:53 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:49 schreef rival het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:53 schreef Belsezar het volgende:
quote:
Hoi KZquote:
Ik heb het topic al weer vermoordquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:09 schreef KudFokker het volgende:
Gaan we nou de hele morgen goedemorgen zeggen tegen elkaar en kusjes geven?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |