nee, jij moet in badquote:Op maandag 1 juni 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja Albertozat al de hele tijd na te denken hoe die dude ook alweer heette
ik ga het topic er weer eens bijzoeken, weet niet eens meer waar het over gaat
Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef MaJo het volgende:
Net het alberto loopt de park te checken topic weer doorgelezen. Blijft een klassieker![]()
Ga ik nu doenquote:
Daar ben ik mee bezig, ik kan multitaskenquote:
Vergeet het maar.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Nesle het volgende:
Als ik met de trein naar schiphol ga en om half 1 (snachts) daar aankom, kan ik dan al inchecken als ik half 6 (sochends) vlieg? Ik weet helemaal niet hoe ver dat van te voren kan
Is het doorhalen van toepassing?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet het maar.
Veel plezier bij de burger king / starbucks![]()
Ik ben luiquote:
CSIquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
CSI
NCIS
Dat soort dingen, gemixt met Etc.
Dat is trouwens ook het systeem waar eenheden liggen vastgelegd (natuurkunde, scheikunde)quote:
En de tegenhanger van het imperiale stelsel waarmee o.a. de States en Verenigd Koninkrijk werken.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook het systeem waar eenheden liggen vastgelegd (natuurkunde, scheikunde)
Zo daar ben ik.quote:
C4, als je nog eens een keer richting de zandbak moet, neem dan voor mij even een jerboa mee terug.quote:
Ze schijnen erg lekker te smaken. Dat ik alles wat ik van die beestjes weet.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
C4, als je nog eens een keer richting de zandbak moet, neem dan voor mij even een jerboa mee terug.
Ziet er wel uit als een tof beest:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Nesle het volgende:
Als ik met de trein naar schiphol ga en om half 1 (snachts) daar aankom, kan ik dan al inchecken als ik half 6 (sochends) vlieg? Ik weet helemaal niet hoe ver dat van te voren kan
Voor de soldaten?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
@ MaJo;
Voor wie was het Humanitaire Oorlogsrecht in eerste instantie bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |