Idee ?
Gezien de tijdsdruk (deel 7 zat binnen een uur ook al weer vol) bij deze maar uitgevoerd.
Hier dus inhoudelijke, diep-therapeuthische gesprekken en de geestelijke verwerking van de weekopdrachten. Ook klachten over de dienstdoende psych zijn hier welkom.
------------------
voyeur is no longer watching
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 04 Januari 2000).]
quote:
Dr. Bogus, therapeut Hiz,
ik heb een bekentenis te doen...vorige week dacht ik geheel op eigen kracht aan mijn verslaving te kunnen ontkomen. Als shock-therapie besloot ik niet te kijken naar de finale-uitzending op 30 december..
Vandaag heb ik echter een terugval gehad.
Toen Digger en MissX buiten een partijtje aan het voetballen waren, heb ik met behulp van de creditcard van Voyeur ingebroken in hun kamer en ben de videoband gaan bekijken van 30 december; die de regie mij op slinkse wijze heeft toegespeeld.
Alle geboekte vooruitgang is verloren gegaan, dokter.
Ik heb een brok in mijn keel gehad van ontroering. Ik heb gescholden op het haar van Sabine. Ik heb onverantwoordelijk hard moeten lachen om een grapje van Bart dat helemaal niet leuk was ("blij maken met een klein vogeltje"). Ik betrapte mezelf erop dat ik de broer van Ruud aantrekkelijk begon te vinden, ik wou Sjoerd in mijn armen sluiten, ik genoot van Rolf en vond zelfs Daphne aandoenlijk. Ik heb geprobeerd nog te bellen om mijn stem op Ruud uit te brengen en was volledig van de kaart toen het telefoonnummer buiten werking bleek.Toen herhaaldelijk de woorden "t.v.-geschiedenis" vielen heb ik geemotioneerd zitten knikken en voelde me onderdeel van een groter plan.
Lang heb ik naar de sneeuw op mijn televisie zitten kijken toen de video al was afgelopen. En met het nummer "Leef" op de achtergrond zoemend in mijn hersenen realiseerde ik me: Ik hou van Willem, ik hou van Ruud en ik hou van Bart.
Is er nog een dwangbuis vrij?
Heb nou wel van Juul een mooie dwangbuis met blauwe kippen mogen uitzoeken, maar ik wacht nog steeds op een therapie-sessie. Hiz? Bogus? Anybody?
quote:
op 01-04-2000 om 01:05 AM schreef voyeur het volgende:
Dodo,
Er gelden vrij strenge regels in de Rehab. Je wordt geacht jezelf te genezen kennelijk, maar vervolgens moet je toestemming hebben van de dienstdoende psych voor je vertrek. De psych, en helaas ook zijn dienstdoener zijn zelden aanwezig.
Iedere gelijkenis met BB berust overigens op toeval.
EN WIE BEN JIJ DAN WEL, JA?? IK WIL ERUIT EN WEL NU!! OPEN DIE DEUR EN LAAT ME D'RUIT!!! IEEGGGHHHH!!! AAAHHHHHH!!!!!!!
quote:
op 01-04-2000 om 01:18 AM schreef Dodo het volgende:
EN WIE BEN JIJ DAN WEL, JA?? IK WIL ERUIT EN WEL NU!! OPEN DIE DEUR EN LAAT ME D'RUIT!!! IEEGGGHHHH!!! AAAHHHHHH!!!!!!!
Ehhh... Voyeur... is er al gedacht aan een rehab na de rehab?
IIIKKKK WWWIIILLL EEERRRUUUIIIT....neem nu vast een aanloopje om de deur in te trappen........................
Helaas sta je nog niet op de nominaties om ontslagen te worden. Ik adviseer je nog een tijdje in de kliniek te blijven.
HiZ adjunct geneesheer
quote:
op 01-04-2000 om 01:01 AM schreef Dodo het volgende:
Ja, alles goed en wel...maar nu valt mijn verzoek om naar huis te mogen in het Stor-vatt!! Aaaahhhh mag het, mag het ,mag het? (Indien nodig na een goed therapeutisch gesprek?)
Om te beginnen wil ik je bedanken dat je je persoonlijke relaas met ons hebt willen delen. Ikzelf ben diep geschokt over het feit dat je verslaving zo erg is dat je zelfs bereid bent om naar de video van de marathon-slotuitzending te kijken terwijl je uit het verslag daarvan al wist hoe aangrijpend een en ander zou zijn. Het is duidelijk dat je nog diep in een BB-dal zit waarvan ik alleen maar kan hopen dat je jezelf daaruit kan trekken. Ondertussen blijf ik je observeren. Mocht je me willen spreken, ik zit in de bouwkeet naast de plek waar vroeger de kippenhokken stonden. We zijn hard bezig met het verbeteren van de huisvesting van het personeel, dus met mij gaat het verder prima.
HiZ adjunct geneesheer
quote:
op 01-04-2000 om 01:02 AM schreef phileine het volgende:
Schreef dit net ook al in deel 6:Heb nou wel van Juul een mooie dwangbuis met blauwe kippen mogen uitzoeken, maar ik wacht nog steeds op een therapie-sessie. Hiz? Bogus? Anybody?
quote:
op 01-04-2000 om 01:30 AM schreef BwennieBren het volgende:
Ehhh... Voyeur... is er al gedacht aan een rehab na de rehab?
mmm BwennieBren, ik ga daar niet over.
Dr. Bonus (hij zit op winstdeling vandaar de naamswijziging ) bepaalt het beleid. Hiz is zijn onbetaalde vrijdag. Die rent rond en mist steeds de clou; zijn afleveringen van de LOI cursus lopen steeds achter op de gebeurtenissen.
Ik voorzie ook wel afkickproblemen na deze kliniek. (komt ook wel door het bezit van een penthouse met uitzicht op borrelvat en Phileine in mijn bed.
Kon hier nog wel eens gewoon gelukkig blijven )
Het doet me genoegen te zien hoe goed onze selfhelp-deep end-størevatt therapie aanslaat bij jou. Wat vooral hoopgevend is, is je sig. Jij kijkt niet meer Voyeur, maar wij nog wel, en wat we zien bevalt ons.
Met vriendelijke groet,
HiZ, adjunct geneesheer
Kom er trouwens net pas achter dat we een waterbed hebben, vandaar dat ik vannacht zo misselijk was natuurlijk. Maar Voyeur heeft zich een ware Ruud getoond en met emmertjes rondgewandeld.
Voyeur kun je even helpen met mijn tanden poetsen? ik krijg mijn armen niet uit dat ding gewurmd. Zullen we daarna gezellig saampjes in bed elkaar verhaaltjes vertellen over 9 mensen in een huis....?
quote:
op 01-04-2000 om 02:48 AM schreef phileine het volgende:
Juul is wel erg enthousiast geweest met de slotjes van de dwangbuis, het kost me enorm veel moeite om de trap op te komen naar de penthouse...Kom er trouwens net pas achter dat we een waterbed hebben, vandaar dat ik vannacht zo misselijk was natuurlijk. Maar Voyeur heeft zich een ware Ruud getoond en met emmertjes rondgewandeld.
Voyeur kun je even helpen met mijn tanden poetsen? ik krijg mijn armen niet uit dat ding gewurmd. Zullen we daarna gezellig saampjes in bed elkaar verhaaltjes vertellen over 9 mensen in een huis....?
Jaaa zeggg, Phileine en Voyeur, dat word me een beetje al te gezellig zo met jullie saampjes. Ik word als arme patient vergeten!
Iedereen ligt in bed en ik sta te schreeuwen om naar huis te mogen en niemand (echt niemand) bekommert zich om me . Nou hoor, ik ga ook naar bed! Al weet ik, dat ik, als ik morgen opsta tegen 14.00 uur, ik helemaal niets meer van de voorgaande discussies kan terugvinden!! BHOEEE, BHOEE, IIIEEKKKK, AARGGHH enzovoorts en zoverder! En geen slaappilletje te vinden in deze rotkliniek!!!!
quote:
op 01-04-2000 om 02:59 AM schreef voyeur het volgende:
Phileine, ik wil graag helpen wat kleding los te maken, maar verhalen over 9 mensen ? Ik begin met verhalen over twee mensen in ons waterbed...
Mag Dodo er dan nog heel ff bij, dan zijn wel al bij 3!
Dodo uitnodigen in ons bed: geen sprake van als er dan zo nodig triootjes gemaakt moeten worden nodig ik Juul liever uit. Je valt op moderator types of niet.
* voyeur vraagt Juul of hij dan zo pink genoeg is.
Dodo, je bent welkom, maar je moet echt bij Hiz zijn voor een ontslagvergunning. Hij is daar niet toeschietelijk mee, maar daar kan ik je niet mee helpen.
quote:
op 01-04-2000 om 03:16 AM schreef phileine het volgende:
Voyeur, niks tegen met zn tweeen in het waterbed, maar volgens therapeut Hiz moet ik langzaamaan mijn dwangideeen afbouwen. van 9 naar 2 vind ik wel een beetje overexposure.Mag Dodo er dan nog heel ff bij, dan zijn wel al bij 3!
Ja, wat krijgen we nou weer. Ik ben niet jaloers, ik wil alleen maar naar huis! Maar ik heb ook nog een achterstallig bericht oopgevangen van HiZ, die me wel als PA wil, maar me niet eens vertrouwt! Het wordt echt tijd te gaan slapen, morgen zal ik uit al deze aanbiedingen wel een keuze maken,
P.S. Ik voel me natuurlijk wel gevleid en ook ineens een heel stuk beter. Raar maar waar.
Vr.gr. van een zeer gevleide Dodo
Ik schrok heel erg van jouw bewering dat Big Brother niet voorbij is. Persoonlijk heb ik een verslag gemaakt van de uitzending van afgelopen donderdag. En dat programma is echt ongemanipuleerd en rechtstreeks geweest. Zo'n chaos zou VOO nog niet kunnen organiseren als ze het echt zouden willen. Ze kunnen veel rotzooi maken, maar deze rotzooi was helemaal het product van de familie Benard. Helaas dus, BB is wel voorbij. Gelet op je ziektebeeld raadt ik je aan gewoon elke avond op dezelfde tijd als je gewoon was de TV aan te zetten op VOO. Zo kun je je overmatige behoefte aan BB langzaam afbouwen.
HiZ adjunct geneesheer
quote:
op 01-04-2000 om 03:46 AM schreef Schanulleke het volgende:
Waar hebben jullie het toch over? Big Brother is nog lang niet afgelopen. Die uitzending van afgelopen donderdag, over het zogenaamde vertrek van de laatste drie overgebleven heren, was slechts manipulatie van Veronica!!! Sinds computers hun intrede hebben gedaan in onze samenleving, is zoiets zomaar mogelijk! Laat jullie dus niets op de mouw spelden, ook niet op die van de dwangbuis, want het gaat nog steeds door. Dit zal nog zeker 100 dagen duren!
Zoëven heb ik mijn diploma klinische psychiatrie van de universiteit van Freeport toegefaxt gekregen. Dit diploma heeft tot gevolg dat ik de LOI cursus niet meer hoef af te ronden en dat ik volledig behandelingsbevoegd ben geworden. Ik mag nu ook recepten uitschrijven.
HiZ, adjunct geneesheer
quote:
op 01-04-2000 om 03:29 AM schreef voyeur het volgende:
Hiz, het is een kwestie van alle LOI deeltjes in een keer bestellen. Dit wordt in deel 43 heus behandeld.Dodo uitnodigen in ons bed: geen sprake van
als er dan zo nodig triootjes gemaakt moeten worden nodig ik Juul liever uit. Je valt op moderator types of niet.
* HiZ vraagt Juul of hij dan zo pink genoeg is.
Dodo, je bent welkom, maar je moet echt bij Hiz zijn voor een ontslagvergunning. Hij is daar niet toeschietelijk mee, maar daar kan ik je niet mee helpen.
Mijn dienst zit er weer op, ik ga jullie verlaten en reken erop dat jullie voldoende zelfregulerend vermogen hebben om de nacht door te komen. Voor noodgevallen kunnen jullie proberen of Juul aan de receptie nog aanspreekbaar is, maar ik heb daar m'n twijfels over.
Bij deze krijgen jullie ook de nieuwe stelling voor morgen :'maatjes, naaien of niet?'
Welterusten en zoete dromen
HiZ adjunct geneesheer
afgestudeerd aan de universiteit van Freeport summa cum laude
Zolang ik niet weet waar ik heen moet met m'n programma's zal ik niet uitzenden.. En nu ga ik jullie verlaten, dus jullie moeten maar even wachten!! Puh.
[Dit bericht is gewijzigd door Merel (Datum 04 Januari 2000).]
Volgens de nieuwste psychologische inzichten kan jullie genezingsproces worden bevorderd door het verrichten van nuttige werkzaamheden. Nu de kliniek bezig is met een reorganisatie zie ik voor veel van jullie uitdagingen en opportunities. Voor sollicitaties kunnen jullie terecht bij Juul, Voyeur en juffrouw Dodo.
Verder wil ik jullie wijzen op twee zaken; de stelling moet nog besproken worden en vanavond is weer 'geld voor je leven' ik wil van jullie weten of je er naar kijkt en of dit programma helpt bij het verwerkingsproces.
HiZ
Geneesheer directeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |