quote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef MrDrako het volgende:
ja ga dat verhaal dus echt niet lezen he, maar de TT is ok, eens, weg met scooters.
renggg dengdengdenggggpruttelllquote:
Zei de man met het Yamaha logo als UIquote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef MrDrako het volgende:
ja ga dat verhaal dus echt niet lezen he, maar de TT is ok, eens, weg met scooters.
Edit je post en plaats helemaal onderaan een paar zinnen lange samenvatting voor de luie lezers onder ons.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef dezedude het volgende:
Dudes en dudettes, ik geef toe dat het complete verhaal hier niet zo op zijn plaats is.
mja ik ben dan ook newbie, TOCH lijkt mijn klacht overduidelijk al lees je alleen de titel maar
oplossingen voor dit kutprobleem hoor ik graag!!
Haha naja ten eerste is het gewoon enorm naief om het op de getinte medemens af te schuiven, het zijn net zo goed kaaskoppen die de aapjes uithangenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Waarom probeer je op alle mogelijke manieren het woord 'Marokkanen' te vermijden?
oh en verder:
Jezelf voor een topic als deze registreren op een forum
ik neem aan dat je aan te spreken bedoeld, naja deze kleine aapjes communiceren op een ander niveau dan normale mensen. Als je met deze mensen praat komen ze met termen als faffa,doushi,homotjúh, ze wensen je 30 verschillende soorten kanker toe. Aanspreken leid alleen tot gesketter.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
@ Dezedude, was het geen optie om de hangjongeren in kwestie aan te sporen op hun gedrag?
Leuk. Dat vind ik een goede term. Daarom +1 voor jou.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:56 schreef dezedude het volgende:
Aan deze groepjes mensen heb ik de term “scooteraapjes” geplakt.
Ook een leuke uitdrukking, weer +1quote:
Aanspreken of aan sporen, kan allebei anyway. Omdat soort mensen te kunnen begrijpen moet je jezelf wel enigzins verdiepen in die mensen hoe moeilijk dat ook is. Maar vaak zul je zien dat als je ze op juiste plekje raakt ze toch nog wel is bereid zijn om een serieus gesprek te beginnen, wat soms dan nog wel is doeltreffend kan zijn. Als je ze heel denegerend aanspreekt op bepaalde dingen bijv niveau vmbo pauper of scooter, dan gaan ze nog veel harder trappen. Het beste is om ze op een constructieve manier te laten inzien dat hun gedrag storend is.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef dezedude het volgende:
[..]
ik neem aan dat je aan te spreken bedoeld, naja deze kleine aapjes communiceren op een ander niveau dan normale mensen. Als je met deze mensen praat komen ze met termen als faffa,doushi,homotjúh, ze wensen je 30 verschillende soorten kanker toe. Aanspreken leid alleen tot gesketter.
politie heeft nog enigzins gezag hier als het uit de hand loopt komen ze dan ook aankakken in hun autotjes en toeteren ze heel hard om ze weg te jagen
Ik snap prima wat je bedoeld, en ik heb zeker al geprobeerd om een normaal fatsoenlijk gesprek met ze aan te knopen en er zitten ook wel aardige aapjes tussen. Maar over het algemeen kan ik er niets mee, zelfs braaf vragen of ze ven aan de kant willen gaan is ze al teveel. Mijn irritatie leid dan uiteindelijk tot een stukje als dit waar ik ze inderdaad zeer denegerend behandel.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aanspreken of aan sporen, kan allebei anyway. Omdat soort mensen te kunnen begrijpen moet je jezelf wel enigzins verdiepen in die mensen hoe moeilijk dat ook is. Maar vaak zul je zien dat als je ze op juiste plekje raakt ze toch nog wel is bereid zijn om een serieus gesprek te beginnen, wat soms dan nog wel is doeltreffend kan zijn. Als je ze heel denegerend aanspreekt op bepaalde dingen bijv niveau vmbo pauper of scooter, dan gaan ze nog veel harder trappen. Het beste is om ze op een constructieve manier te laten inzien dat hun gedrag storend is.
breek me de bek niet open..quote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef Rosbief het volgende:
Als Hitler nog bestond
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef dezedude het volgende:
[..]
ik neem aan dat je aan te spreken bedoeld, naja deze kleine aapjes communiceren op een ander niveau dan normale mensen. Als je met deze mensen praat komen ze met termen als faffa,doushi,homotjúh, ze wensen je 30 verschillende soorten kanker toe. Aanspreken leid alleen tot gesketter.
politie heeft nog enigzins gezag hier als het uit de hand loopt komen ze dan ook aankakken in hun autotjes en toeteren ze heel hard om ze weg te jagen
Maar dat is dan ook geen scootahquote:Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
En dan stoer proberen te schakelen en sloom optrekken.![]()
![]()
een scooter is geen motor, mijn 600cc viercilinder maakt in een woonwijk minder herrie als die klapjostie's op hun opgefokte snorfietsen.quote:
Idd, die dingen zijn helemaal übertriest, ziet eruit als een motor klinkt als een pauw die zwaar verkracht wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
En dan stoer proberen te schakelen en sloom optrekken.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |