HIMYM is beter dan My Name is Earl nu, eerste seizoen van Earl was goed, daarna minder. Bij HIMYM is Barney Stinson een baasquote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef klaasdj het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
. Wat nee eigenlijk. HIMYM of My name is earl.
Dat is idd stukken leuker!quote:
Scrubs heb ik nooit echt goed bekeken, maar dat schijnt natuurlijk wel goed te zijn. CBS heeft kort geleden ook The Big Bang Theory twee nieuwe seizoenen toegezegd. Is opzich wel grappig, alleen veel grappen zijn een beetje van het zelfde.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:52 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
HIMYM is beter dan My Name is Earl nu, eerste seizoen van Earl was goed, daarna minder. Bij HIMYM is Barney Stinson een baasMaar op nummer 1 staat toch Scrubs
Ik had alle seizoenen gedownload omdat iedereen het erover had hoe grappig die serie wel niet was. Het enigste moment dat ik moest lachen was in E1 toen Earl zijn winnende kraslot liet wegwaaien en knetterhard aangereden werd.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:14 schreef ASSpirine het volgende:
Two and a half men is de onbetwiste nummer 1 sitcom op dit moment
Moeite met zinnen van méér dan 15 woorden, die inclusief interpunctie (en zijdelingse aanvulling), een coherent geheel vormen?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef osmo het volgende:
[..]
Lees die eerste zin nu zelf eens en probeer hem te begrijpen.
Nee, King of Queens wordt wel uitgezonden dagelijks op Net 5 om 17.40 volgens mij na Dr. Phillie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:07 schreef seetjai het volgende:
[..]
Loopt die serie nog dan ?
Two and a Half Men
Coherent is het pas als ALLE woorden aanwezig zijn. Doe eens een gokje welk woord mist.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:22 schreef mazeind het volgende:
[..]
Moeite met zinnen van méér dan 15 woorden, die inclusief interpunctie (en zijdelingse aanvulling), een coherent geheel vormen?
Friends? Die wordt al 247 keer herhaald, dusquote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef S.Seagal het volgende:
HIMYM![]()
According to Jim![]()
Scrubs![]()
King of Queens![]()
EN
En
Friends
En dat komt allemaal op NET5 ????????????????quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:23 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Nee, King of Queens wordt wel uitgezonden dagelijks op Net 5 om 17.40 volgens mij na Dr. Phillie.
Two and a Half Menquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:53 schreef Seam het volgende:
Two and a Half Men
King of Queens
According to Jim
Scrubs
How i met your mother
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |