Ter info:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef lobzorenzo het volgende:
Bedankt voor jullie reacties!
Sakura, twee statieven is voor mij eigenlijk geen optie, als arme student
Firewirecable, ik zocht de 718B even op, en die is 1,4 kg. Ik heb zelf mijn gewenste statief samengesteld op manfrotto.com (aanrader trouwens) en dan kom ik op 3.1 kg incl hoofd. Dus op zich zou dat al wat steviger zijn. Het gewicht van de 144B kon ik nergens vinden, maar hoe zwaar zou je die schatten? Dan weet ik ongeveer welk gewicht voor veel stevigheid zorgt.
Xcalibur, als iets meer dan een kilo ideaal is, dan moet ik denk ik toch nog even kijken of ik mijn combinatie qua kilo's omlaag krijg, bedankt!
Meer tips zijn altijd welkom overigens!
Op marktplaats kom ik ze voor een tientje tegen, dat moet zelfs voor een arme student te doen zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef lobzorenzo het volgende:
Bedankt voor jullie reacties!
Sakura, twee statieven is voor mij eigenlijk geen optie, als arme student
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.. zit er zelf ook aan te denken deze aan te schaffen (naja aanschaffen.. volgende maand ben ik jarig.. mooi voor op de lijst met wantsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:59 schreef lobzorenzo het volgende:
Ik ben voor de Manfrotto 055 XDB met 804 RC2 gegaan. Volgens mij kom ik dan op 2.8kg. Lijkt me aan de ene kant stevig, aan de andere kant wel goed mee te nemen.
Maar ik zal mijn bevindingen hier wel even plaatsen zodra ik hem binnenheb. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |