Gebrek aan inspiratie en meeliften op het "succes."quote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf. Snap sowieso niet waarom mensen nummers coveren, maar waarom deze? Het is niet eens een echt bekend nummer.
Posts zonder PI zijn kaste verlagend.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAAAAAAAAH IK VERGAT DE PI!
Kan een mod de topic PI nog aanpassen? De OP PI kan ik wel maar ik wil die van het topic..
Een hartje ofzoweet ik veel.
DAN IS HET EEN TI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
Kan een mod de topic PI nog aanpassen? De OP PI kan ik wel maar ik wil die van het topic..
en in andere gevallen -> een eigen draai gevenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebrek aan inspiratie en meeliften op het "succes."
En ik snap ook niet wat de meerwaarde is om dit nummer te coveren.
Wat een poëzie!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef BigKahuna het volgende:
Back when a screw was just a screw.
And the wind was all that blue.
And when you said "I'm down with that".
Well it meant you had the flu.
I miss back when.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
DAN IS HET EEN TI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, dat kunnen ze niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb jou nooit serieus genomen. Toen ik je fotoboek geopend had, wist ik weer waarom.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef MouzurX het volgende:
Goedenavond
Voel geen schroom om jezelf voor te stellen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef oshiro het volgende:
A holla.
Ik las "IK VERGAT DE PIL".quote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
Daar ben ik blij meequote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit genomen. Toen ik je fotoboek geopend had, wist ik weer waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |