Je bent dus gewoon straks ¤ 9,75 armer én je moet er een boel voor op en neer lopen om geld op je rekening te krijgen. Zie je het overigens al voor je, honderden euro's (dus een best aantal kilo`tjes) aan muntgeld in zo'n envelopje?quote:Wil je papiergeld storten op je SNS Rekening? Dat kan via een Postkantoor, Business Point of postagentschap van TNT Post bij jou in de buurt. Geef via onderstaand stortingsformulier aan welk bedrag je verstuurt en stop het formulier bij je geld in een sealbag (verzegelde envelop). Je geld wordt dan veilig en verzekerd verstuurd. De sealbags liggen klaar bij een Postkantoor, Business Point of postagentschap van TNT Post. TNT Post rekent ¤ 12 voor deze service. Als tegemoetkoming in de kosten maakt SNS Bank ¤ 2,25 over op je rekening.
Dat kan inderdaad. Maar ook dat is erg omslachtig en dan is mijn geld met een beetje pech ook weer dagen 'onderweg' voor ik het op mijn rekening heb. Momenteel gooi ik het in zo'n telautomaat bij een SNS filiaal en staat het linea recta op mijn rekening, en dat is een genot dat ik straks moet gaan missen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Peewee het volgende:
Als je niet wilt switchen, neem je een ing-rekening en stort jij je geld bij hun. Vervolgens maak je het over naar de sns,..
Woh 1-2 dag niet over je geld kunnen beschikkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:06 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar ook dat is erg omslachtig en dan is mijn geld met een beetje pech ook weer dagen 'onderweg' voor ik het op mijn rekening heb. Momenteel gooi ik het in zo'n telautomaat bij een SNS filiaal en staat het linea recta op mijn rekening, en dat is een genot dat ik straks moet gaan missen.
Ik ben overgegaan van de Rabo naar de ABN juist vanwege de betere service. De ABN bevalt me prima, ze hebben alleen geen mogelijkheid om muntgeld te storten.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef Antaresje het volgende:
Banken genoeg (nog wel tenminste), dus keuze genoeg. Als een bank niet de diensten verleent die jij graag ziet, dan ga je toch naar een andere bank? Laat je je spaargeld staan, doe je rest van je bankzaken bij de concurrentie.
Dat hebben ze wel, maar enkel mbv rolletjes, net als bv de oude postbank en sommige rabobanken.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben overgegaan van de Rabo naar de ABN juist vanwege de betere service. De ABN bevalt me prima, ze hebben alleen geen mogelijkheid om muntgeld te storten.
Yep maar die zijn dus erg irritant, want dan moet ik mijn kleingeld nog gaan uitzoeken terwijl ik het voorheen gewoon in de automaat kon donderen en dan klaar was.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, maar enkel mbv rolletjes, net als bv de oude postbank en sommige rabobanken.
Ligt er aan welke Rabobank filiaal.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef Q. het volgende:
Gewoon een rekening nemen bij de Rabo, daar doen ze niet aan dit soort achterlijke dingen.
Het kán dus wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep maar die zijn dus erg irritant, want dan moet ik mijn kleingeld nog gaan uitzoeken terwijl ik het voorheen gewoon in de automaat kon donderen en dan klaar was.
Ik wil gewoon direct bij mijn geld kunnen, zo eenvoudig is het. Stel ik moet iemand een X bedrag overmaken, en dat wil ik betalen met geld dat ik contant thuis heb liggen. Dan zou ik dus eerst die ellendige sealbag van TNT moeten gaan halen, dat op moeten gaan sturen en 2 dagen later is dat geld pas bijgeschreven. Als ik dan ook nog eens de pech heb dat de begunstigde een andere bank heeft, is dat geld nóg eens 1 á 2 dagen onderweg. Ik weet niet hoe jij met je geldzaken om gaat, maar ik heb liever altijd alles meteen afbetaald en bij de hand.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Poepoog het volgende:
Woh 1-2 dag niet over je geld kunnen beschikken
Precies.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:16 schreef erikkll het volgende:
Ik zou gewoon bij de rabobank gaan. Daar kun je gewoon je geld storten
Het gaat dus niet meer en ze gaan het niet voor jou veranderen, een goede reden om over te stappen!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Voordat we hier straks 10 pagina's hebben met "Je moet ook naar [Bank X] overstappen!": Ik weet dat er 452352345 andere banken in Nederland zijn. Feit is gewoon dat ik, zoals ik in de OP al aangeef, al jaren zonder klachten bij SNS zit en ze nu opeens deze slechte ontwikkeling door je strot rammen; en daarover ben ik benieuwd hoe andere klanten daar over denken.
[..]
Ik wil gewoon direct bij mijn geld kunnen, zo eenvoudig is het. Stel ik moet iemand een X bedrag overmaken, en dat wil ik betalen met geld dat ik contant thuis heb liggen. Dan zou ik dus eerst die ellendige sealbag van TNT moeten gaan halen, dat op moeten gaan sturen en 2 dagen later is dat geld pas bijgeschreven. Als ik dan ook nog eens de pech heb dat de begunstigde een andere bank heeft, is dat geld nóg eens 1 á 2 dagen onderweg. Ik weet niet hoe jij met je geldzaken om gaat, maar ik heb liever altijd alles meteen afbetaald en bij de hand.
Nee, je had het over bij een bank storten en dan overmaken, dat duurt op zijn hoogst 1 dag extra.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik wil gewoon direct bij mijn geld kunnen, zo eenvoudig is het. Stel ik moet iemand een X bedrag overmaken, en dat wil ik betalen met geld dat ik contant thuis heb liggen. Dan zou ik dus eerst die ellendige sealbag van TNT moeten gaan halen, dat op moeten gaan sturen en 2 dagen later is dat geld pas bijgeschreven. Als ik dan ook nog eens de pech heb dat de begunstigde een andere bank heeft, is dat geld nóg eens 1 á 2 dagen onderweg. Ik weet niet hoe jij met je geldzaken om gaat, maar ik heb liever altijd alles meteen afbetaald en bij de hand.
Ik krijg nog gewoon 4,75%.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:08 schreef MCH het volgende:
Je loopt een beetje achter qua rentepercentage op Maxisparen, dat is nu nog maar 3,75
Hoe weet je dat zo zeker, ik ben er ook bij vanaf het begin en krijg nu denk ik (net als iedereen) 3,75 procent.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik krijg nog gewoon 4,75%.Wellicht omdat ik er toch meteen bij was toen ze MaxiSparen introduceerden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |