Oke, dat is wel een dikke faal. Ik dacht vandaag de hele dag dat ik niks hoefde te doen omdat er voor maandag (bijna) niks in mn agenda stond. (Er stond serieus wel voor 1 vak huiswerk ) Maar enfin. Wat blijkt nou, dat het vandaag maandag is en morgen dinsdag Nu moet ik een frans proefwerk leren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende: Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende: Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Drive few cars and far more unicorns. . Mr.Cooper schreef ooit het volgende: ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop