Ik heb vannacht over jou gedroomd! Bedenk ik me nu pasquote:Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef Miss_S het volgende:
Wat een TT![]()
Past wel een beetje bij mijn verhaal/blunder van afgelopen nacht ookal ging dat over andere lichaamsonderdelen
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over jou gedroomd! Bedenk ik me nu pas.
Je had kennelijk uitgezocht waar mijn ouders woonden en ik was daar ook toen stond je ineens met je vriendje en nog wat mensen (familie ofzo) voor het raam te zwaaienEn toen ging ik naar buiten om een babbeltje te maken
.
Ik heb hem ook niet hier gepostquote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef mspoez het volgende:
Ok ik heb gezocht maar heb geen blunder gevonden MissS. Wat was er dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vaker en ergere dingen hier gelezen maar goed het is weg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*danst op bureaustoel*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das haske gevaarlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*danst op bureaustoel*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Zoals ik al zei, no offence, maar niet iedereen zit op zulke persoonlijke info te wachten. Maar goed, wie ben ik.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb vaker en ergere dingen hier gelezen maar goed het is weg hoor
Dat doe ik de laatste tijd ook vaak als ik tijdens colleges buikdansdingen wil oefenenquote:
Dan is het goedquote:
Het geeft ook nietquote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, no offence, maar niet iedereen zit op zulke persoonlijke info te wachten. Maar goed, wie ben ik.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dr werd om gevraagd wat de blunder dan was, kan je het haar niet kwalijk nemen dat ze het dan postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
nu welquote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
Stop eens met die tieten, ik zit in de bibliotheek
Is blurred aanwezig? Ik ben een amnese aan het maken en het lukt niet zo..
eensquote:Op maandag 1 juni 2009 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dr werd om gevraagd wat de blunder dan was, kan je het haar niet kwalijk nemen dat ze het dan post.
Wat oude topics van scanman maar goed het was misschien ook niet leuk voor anderen om het te lezen. Maar toen mijn kwartje viel vond ik het nogal grappig eigenlijk....quote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
eens
al zag ik niet helemaal in wat de relatie met de TT was, maar goed
Ik sla ff overquote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
XcUZ_Me wil het vast graag pm'en naar je
hm dat zegt me nog steeds niks eigenlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 21:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat oude topics van scanman maar goed het was misschien ook niet leuk voor anderen om het te lezen. Maar toen mijn kwartje viel vond ik het nogal grappig eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |