Hapje?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We bewandelden de ventweg.. maar we willen naar de hoofdrijbaan, alleen weten we niet hoe. En de ventweg blijkt dood te lopen.
Iets mis mee?quote:
Dat zou mijn eerste B&J zijn..quote:
Deze is voor mij en marurk, dus laat ons nou gewoon ff vertroeteld wordenquote:
Dus jij vindt knuffelen niet lekker?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Deze is voor mij en marurk, dus laat ons nou gewoon ff vertroeteld worden
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Deze is voor mij en marurk, dus laat ons nou gewoon ff vertroeteld worden
En nog eenquote:
Op naar de volgende.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen.. nu is het genoeg hoor. Ik word er verlegen van, het ging me er niet om om de aandacht op te eisen hier.
Kunnen we het over iemand anders hebben nu?
Blijven gewoon net zolang door knuffelen tot je ook maar ietsje pietsje beter voelt * nog een knuffelquote:Op maandag 1 juni 2009 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen.. nu is het genoeg hoor. Ik word er verlegen van, het ging me er niet om om de aandacht op te eisen hier.
Kunnen we het over iemand anders hebben nu?
De regen is alweer gestopt hierquote:Op maandag 1 juni 2009 19:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Blijven gewoon net zolang door knuffelen tot je ook maar ietsje pietsje beter voelt * nog een knuffel
quote:
Dat is mooi nog eentje dan om het af te leren *knuffelquote:Op maandag 1 juni 2009 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De regen is alweer gestopt hierZowel binnen als buiten.. tnx.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij vindt knuffelen niet lekker?
Goede avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |