Dan zul je het druk gehad hebben vandaag. Die mijd ik met zulke dagenquote:
Dat is toch leuk.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
7
[..]
Je moest eens weten hoe fanatiek hij nu al is in het werven van nieuwe leden, en hoe hij bezig is met de actie om apen te redden. Ik zie zijn briefjes overal hangen, op de bso, op school.. "red de aap, word ook ranger"
Werksequote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zul je het druk gehad hebben vandaag. Die mijd ik met zulke dagen
Ik ga nu aan het werk
oh ja dan zal het wel druk zijn geweestquote:
Dan nietquote:
Leuk dat hij zo bevlogen is maar als kind van 7 je al druk maken om de apen (waar we ons al overgens heel lang druk over makenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Je moest eens weten hoe fanatiek hij nu al is in het werven van nieuwe leden, en hoe hij bezig is met de actie om apen te redden. Ik zie zijn briefjes overal hangen, op de bso, op school.. "red de aap, word ook ranger"
Tijn 18 van de 50 postsquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuk dat hij zo bevlogen is maar als kind van 7 je al druk maken om de apen (waar we ons al overgens heel lang druk over maken) vind ik persoonlijk beetje vergaan
![]()
[..]
Ja dat is ook niet alles maar het ligt ook erg wat voor opvoeding je natuurlijk je kind wil geven.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet niet wat beter is vragen om ze nintendo neer te legen is ook niet alles
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet anders maar het ligt ook erg wat voor opvoeding je natuurlijk je kind wil geven.
Maar let maar ff niet op mij gewoon ff sjaggie/verveelt
Knuffel?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet anders maar het ligt ook erg wat voor opvoeding je natuurlijk je kind wil geven.
Maar let maar ff niet op mij gewoon ff sjaggie/verveelt
Ik weet het. Hij is altijd al erg wijs geweest voor zijn leeftijd, en ik zou soms best willen dat ie zich wat meer met kinderproblemen bezighield. Dit doet ie sinds hij een tijdschrift van het WNF vond in het portiek (en meteen zelf de kaart maar invulde om lid te worden van de rangerclub. "Mam, je hoeft alleen hier nog je bankrekeningnummer in te vullen en je handtekening")quote:Op maandag 1 juni 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuk dat hij zo bevlogen is maar als kind van 7 je al druk maken om de apen (waar we ons al overgens heel lang druk over maken) vind ik persoonlijk beetje vergaan
![]()
[..]
Tijn 18 van de 50 posts... je kan ook meerdere berichten in 1 ding zetten man
Kan wel beetje raden hoe het gaat... die oude gevoelens leven wrs gewoon weer helemaal op als je hem zietquote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Ben ik weer...
@Tegan -> voorgeschiedenis is te lezen in R&P topic "vriend(in) in het buitenland", is te lang om zelfs in samenvatting hier neer te knallen...
@Thrustmaster_Special -> internetverbinding viel voor de zoveelste keer uit daar, en hij was dusdanig over de zeik over iets werkgerelateerds dat hij écht even iets anders moest doen om niet gek te worden. (wat het precies was wilde hij me niet vertellen)
Over iets meer dan een week zie ik hem weer voor het eerst in 6 maanden dus dat maakt de verwarring/spanning eigenlijk extra groot. Hij schreef die "dump" mail (wat wél op een hele nette manier gebeurde!!) en hij gaf later uit eigen initiatief toe dat het een gevalletje "noodrem" was...
Ik ben zelf een persoon die graag duidelijkheid wil, dus die ontmoeting over een week wordt eigenlijk extra spannend omdat ik niet weet of ik me vriendschappelijk op moet stellen of dat hij alsnog meer voor mij voelt...
Nee dat is nooit gemakkelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
goed punt maar is gewoon lastig gescheiden opvoeden heb niet alles in eigen hand
Doet hij nog iets van een teamsport ofzo ?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij is altijd al erg wijs geweest voor zijn leeftijd, en ik zou soms best willen dat ie zich wat meer met kinderproblemen bezighield. Dit doet ie sinds hij een tijdschrift van het WNF vond in het portiek (en meteen zelf de kaart maar invulde om lid te worden van de rangerclub. "Mam, je hoeft alleen hier nog je bankrekeningnummer in te vullen en je handtekening")
Maar hij doet het ook met andere dingen. En soms is dat gewoon jammer. Zijn juf zegt het ook, als je met hem zit te praten is het soms net of je een volwassene tegenover je hebt zitten.
Hij zit bij de scouting, en op zwemles. Voorlopig is dat even voldoende. Hij wil bij turnen overigensquote:Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan wel beetje raden hoe het gaat... die oude gevoelens leven wrs gewoon weer helemaal op als je hem ziet
[..]
Nee dat is nooit gemakkelijk
[..]
Doet hij nog iets van een teamsport ofzo ?
Als hij dat leuk vindt.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij zit bij de scouting, en op zwemles. Voorlopig is dat even voldoende. Hij wil bij turnen overigens
Klinkt als een ventje dat je een beetje tegen zichzelf in bescherming moet nemenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij zit bij de scouting, en op zwemles. Voorlopig is dat even voldoende. Hij wil bij turnen overigens
Je moet het niet overdrijvenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmmm ja bij mij waren die gevoelens nog niet helemaal weg... voor mijn gevoel is het nog zo dat als er iemand is die bij me past, dat hij dat wel is. Zowel op rationeel als op emotioneel vlak.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan wel beetje raden hoe het gaat... die oude gevoelens leven wrs gewoon weer helemaal op als je hem ziet
Nou ja, voordat ik telkens weer die opmerking krijg van:"dumpen over de mail... wat een LOSER"... dat wil ik even vóór zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
@lotus: je hoeft niet elke keer te zeggen hoe netjes het ging hoorBen benieuwd hoe het voor je is.
Mn zusje heeft een vriend btw, een andere dan dr ex en hij is ongeveer 80![]()
Ik overdrijf niets. Hij kwam er zelf mee.. Eerst maar eens een proefles laten meedraaien. Och, en mannelijke turners zijn wel gespierd hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je moet het niet overdrijven
Dus op zijn voorwaarden ... cijfer jij jezelf dan niet te veel weg ?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm ja bij mij waren die gevoelens nog niet helemaal weg... voor mijn gevoel is het nog zo dat als er iemand is die bij me past, dat hij dat wel is. Zowel op rationeel als op emotioneel vlak.
En ik weet haast wel zeker dat die mail uit zelfbescherming is geschreven en dat hij nog wel wat voor mij voelt (heeft hij zelf aangegeven). Echter, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet volgende week. We kunnen het heel gezellig hebben volgende week (mét wederzijdse gevoelens dus)... waarbij hij alle intiatief neemt etc...
Maar ja wie zegt niet dat hij over één a twee weken wéér zo'n mail stuurt... daar heb ik geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |