Was er wel even stil van...quote:
beschaafd...beschaafdquote:
Mja in de auto, maar niet op mijn kamerquote:
Toch niets aan met jou dus was er verder niet van plan om nog op in te gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 23:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu juist niet meer natuurlijkYou're giving me a challenge now.
Auto op je kamer?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja in de auto, maar niet op mijn kamer
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch niets aan met jou dus was er verder niet van plan om nog op in te gaan
Mijn lieve auto staat buitenquote:
quote:
Dat is wel grappig danquote:Op maandag 1 juni 2009 23:34 schreef KudFokker het volgende:
Was er wel even stil van...
Nja daarna een heel leuk gesprek gehad met 2 meiden, ze wisten me echt precies te vertellen hoe ik in elkaar zat volgens hun en het klopte ook nog eens
Doe dat dan ook een keer vanaf het beginquote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
Toch niets aan met jou dus was er verder niet van plan om nog op in te gaan
Ik draai niets om, ik plaats gewoon een opmerking & in dit geval tegen jou. Je kan ook iets liever zeggen dat iemand z'n mond moet houden.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pardon? Wie doet er d'r mond open? Nou niet de dingen gaan omdraaien
Op een zolderkamer meer dan welkom zo'n dingquote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haat airco, gister ook helemaal uitgedroogd door dat ding
omdat ik alleen nog maar sex wil met iemand waar ik echt om geef...sex om de sex heeft voor mij geen meerwaarde meer iigquote:
Als jij dat voortaan ook gewoon lekker wegblijft zijn we klaar toch.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is wel grappig dan
[..]
Doe dat dan ook een keer vanaf het begin
Moet ze geen commentaar leveren elke keer als ik wat zeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik draai niets om, ik plaats gewoon een opmerking & in dit geval tegen jou. Je kan ook iets liever zeggen dat iemand z'n mond moet houden.
Vanwaar de meer?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik alleen nog maar sex wil met iemand waar ik echt om geef...sex om de sex heeft voor mij geen meerwaarde meer iig
en ik wil voorlopig geen relatie etc
Laat we daar om gaan stemmen. Wie wil dat ik blijf en wie wil dat jij blijft?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
Als jij dat voortaan ook gewoon lekker wegblijft zijn we klaar toch.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als jij dat voortaan ook gewoon lekker wegblijft zijn we klaar toch.
[..]
Moet ze geen commentaar leveren elke keer als ik wat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |