Zijn ze ookquote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja nu zeg je het goed, JOUW mening...
Net loop je nog te verkondigen dat mensen die daarheen gaan kansloos zijn
Niet helemaal dus. Been there, done that, en probeer dat soort vergissingen te voorkomen.quote:
Joebelquote:
Ducktape en een papieren zak meequote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet helemaal dus. Been there, done that, en probeer dat soort vergissingen te voorkomen.
Mja goed! Ik ben net thuis, maar pfff het is warm!quote:
Hey KFquote:
Dat kan kloppen, ik ben één en al gezelligheidquote:
Mijnes was super !quote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey KF
Mijn weekend was, echt heel leuk. En jouw weekend? Was iets gebeurd vrijdagavond ofzo? Maar heb verder niets meer gelezen
[..]
Dat kan kloppen, ik ben één en al gezelligheid
Koelt best snel af nuquote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja goed! Ik ben net thuis, maar pfff het is warm!
Als je je scheur dicht houdquote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik ben één en al gezelligheid
Hoi!quote:
Ik merk er weinig van :-(quote:
Als ik wil, dan heb ik gewoon een sekslevenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Maar anyway: Houdt het single zijn in voor jullie dat je vrijwel geen sexleven hebt op dat moment, of helemaal niet?
Ach, gewoon naast je neer leggenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef KudFokker het volgende:
Mijnes was super !
Ja zaterdag was dat...
Stond met een groepje meiden te praten tijdens het uitgaan, gewoon heel vriendelijk, geen intenties, helemaal niks
Toen zeiden ze opeens iets van "wat denk je wel niet !?"
Weet me god niet waar dat vandaan kwam
KEI GEZELLIG!quote:
Nee, dat houdt het zeker niet in.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Maar anyway: Houdt het single zijn in voor jullie dat je vrijwel geen sexleven hebt op dat moment, of helemaal niet?
Oh nee hoor maar geen behoefte aan met iemand waarvoor het toch geen betekenis voor heeft.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb een prima sexleven.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
biertje en een Irish coffeequote:
Dag muppetquote:
Nu juist niet meer natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |