abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2000 @ 00:49:00 #1
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240859
Hallo mede Rehabbers,
dit loopt gierend uit de klauw. De afdeling logistiek maakt overuren met het plaatsen van nieuwe bewoners. De afdeling klantenservice kan het werk totaal niet meer aan: anders dan de BB-bewoners blijken we allemaal lastpakken met een hoop wensen en weinig gevoel voor samenwonen. Dit moet echt anders hoor.
Dr. Bogus en zijn discipel Hiz geloven heilig in zelfregulering. We moeten het zelf oplossen kennelijk.
Ik stel voor het topic te splitsen in:
-Huisvesting en klachten Rehab kliniek
-Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab
Dan hebben de ambulante patienten ook de gelegenheid alles een beetje te blijven volgen.

Idee ?

Vorige topic zat al vol: ik voer het dan maar uit.

Hier dus alles over claims en verzoeken qua kamers. Ook klachten over de service of je medebewoners.
Alle inhoudelijke opmerkingen, reacties op de therapie, je behoefte aan een weekopdracht, of gewoon kreten om hulp dus in het Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab topic i/s/Forum21/HTML/003435.html

------------------
voyeur is no longer watching

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 04 Januari 2000).]

Here we are now, entertain us.
pi_240860
De kamer-indeling:
(klik hier voor plattegrond (met dank aan Eli))

HOOFDGEBOUW (kamers 001 t/m 010 en 101 t/m 110)
001 - Bonzai
002 - Ayla1 & opa
003 - just me
004 - BwennieBren
005 - Re
006 - Alkyone
007 - SunChaser
008 - Jewel
009 - M@rt.in
010 - misterDre
101 - CURIO
102 - dutchie
103 - blauwe m&m
104 - Ayla
105 - Rainbow
106 - wisegirl
107 - Fokke
108 - Hawkwind
109 - bolletje
110 - Kierewiet

EXTRA VLEUGEL (kamers 011 t/m 020 en 111 t/m 120)
011 -
012 - Miekje
013 - Naf
014 - juffrouwJannie
015 - Jane
016 - mimi
017 - Dodo
018 - tina
019 - Liejannuh
020 - jooltje
111 - Kozzmic
112 - Barbie
113 - Diesel
114 - Babs
115 - Merel
116 - Tazz
117 - TARAraboemdijee
118 - Fannetje
119 - Guus Muisarm
120 - Jesper

PENTHOUSES
201 - Buzzer + familie
202 - Phileine & Voyeur
203 - Hunter (out of the closet!)
204 - Otaku-san
205 - Charisma
206 - MissX / DIGGER

TUIN
kippenhok: Beppie
naast kippenhok: Bor
tent 01: --
tent 02: --
størvatt: Moor, Ghaven

PERSONEELSGEBOUW
Dr Bogus, Juul, HiZ, Schanulleke

pi_240861
Ik zoek het nepmielerolding.....

Wie heeft 'm ??

Of kunnen er meer besteld worden, misschien?

En kan iemand mij vertellen wat dat irritante geluid is wat ons 's nachts wakker houdt? Is dat een "generator" ofzo??

[Dit bericht is gewijzigd door Miekje (Datum 04 Januari 2000).]

pi_240862
quote:
[b]op 01-04-2000 om 12:57 AM schreef M

En kan iemand mij vertellen wat dat irritante geluid is wat ons 's nachts wakker houdt? Is dat een "generator" ofzo??

Nee dat zijn de camera's die je hoort zoemen. Ieder moment van de dag wordt namelijk opgenomen en later uitgezonden.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2000 @ 01:13:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_240863
Fannetje: Ik hoor wel van je als je nog voor de job gaat, ik zit in de kamer tegenover je

Just Me: euhm, reservesleutel, die was er ook nog, die ligt hier dus ergens in de studio (ik ga gelijk zoeken) Als Merel nu maar niet haar sleutel in het sleutelgat heeft laten zitten.

De beelden waarover MissX hierboven sprak worden dagelijks op REHAB-TV uitgezonden.
Hou je TV in de gaten.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 01:15:00 #6
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_240864
quote:
op 01-04-2000 om 01:04 AM schreef MissX het volgende:
Nee dat zijn de camera's die je hoort zoemen. Ieder moment van de dag wordt namelijk opgenomen en later uitgezonden.

* Tazz heeft zelfs een infrarood camera op de kamer en ik heb gehoord dat er hier en daar nog meer hangen....

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_240865
Ik vraag me af waar ik kan of mag roken??? Ik zie nl. geen "rookhol" op de plattegrond...

Of mag je toch op de kamers roken????

dinsdag 4 januari 2000 @ 01:21:00 #8
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_240866
* M@rt.in gaat slapen...
willen diegene bij de receptie zich wel ff rustig houden?

TnX a lot

[Dit bericht is gewijzigd door M@rt.in (Datum 04 Januari 2000).]

pi_240867
Geachte dokter Bogus,

Tot mijn verbijstering moest ik lezen dat onze receptioniste was bevorderd tot adjunct-directrice zonder dat ik van iets wist. U begrijpt dat dat gevolgen heeft voor de manier waarop ik kijk naar het loopbaanbegeleidingsplan dat wij hebben gemaakt toen ik als assistent in uw kliniek kwam werken. Het lijkt mij niet meer dan redelijk als u mij met onmiddellijke ingang vrijstelt van opleidingseisen en mij een aanstelling geeft als adjunct-geneesheer.

Ik heb even in het naslagwerk voor beginnende geneesheren en vond daar dat ik recht heb op een kamer van 25 vierkante meter en een persoonlijke assistent. Ik start meteen met de werving van deze assistent.
Aangezien er geen kamers zijn die voldoen aan de basiseis heb ik de firma 'Big Brother vof opdracht gegeven te beginnen aan een nieuw administratief gebouw, dat op de plaats van het huidige kippenhok zal komen. Dit gebouw is op de groei gepland, er zijn 3 directie-kamers (inclusief de kamer voor de geneesheer-directeur), en een goeie 12 stafkamers.

Overigens, mijn vraag om betaling van mijn loon heeft betrekking op de AFGELOPEN periode, het aantal openstaande rekeningen hoopt zich op. Ik ben zelfs gedwongen geweest om mijn carrière als hondenuitlater tijdelijk weer op te pikken, wat geen pretje was omdat de hond van een zekere meneer Diesel uiteindelijk een kat bleek te zijn, wat de andere honden weer totaal niet op prijs stelden.

Uw dienstwillige

HiZ adjunct geneesheer

pi_240868
Miekje,

Voor zolang het duurt mag je overal behalve in het størevatt roken.

HiZ adjunct geneesheer

quote:
op 01-04-2000 om 01:18 AM schreef Miekje het volgende:
Ik vraag me af waar ik kan of mag roken??? Ik zie nl. geen "rookhol" op de plattegrond...

Of mag je toch op de kamers roken????

† In Memoriam † dinsdag 4 januari 2000 @ 01:47:00 #11
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_240869
quote:
op 01-04-2000 om 01:41 AM schreef HiZ het volgende:
Miekje,

Voor zolang het duurt mag je overal behalve in het størevatt roken.

HiZ adjunct geneesheer

Heeft iemand mijn little green bagje gezien?

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 01:53:00 #12
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_240870
* Tazz gaat nu slapen, net meegedaan met de karaoke, dat put je wel uit.
Ik ga nu ook gauw slapen, tot morgen.. hoe laat beginnen de gesprekken??

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 4 januari 2000 @ 02:02:00 #13
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_240871
Geachte heer HiZ,
Zoals u heeft kunnen zien (topic "therapeutische gesprekken ed.) wil men mij gewoon deze kliniek niet laten verlaten. Ik vermoed omdat men mij niet kan missen, ik ben gewoon een onmisbaar iemand. Na het lezen van uw reactie aan dr. Bogus is alles helemaal op zijn plaats gevallen: ik ben voorbestemd om uw persoonlijke assistent te worden. Zoooo zit het natuurlijk! Ik ben weer helemaal blij en weet zeker dat ik als P.A. van onschatbare waarde zal blijken te zijn, een Bianca waardig!

Met vriendelijke groet,

DODO

PS> Ik wens nu natuurlijk kamer 017 in te ruilen voor een directiekamer, die ik dan zelf therapeutisch wil gaan beschilderen!

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo (Datum 04 Januari 2000).]

pi_240872
hallo ...... ik heb gehoord dat ik hier in een dwangbuis moet zijn tot BB II begint..

is dat werkelijk pas na de zomer...want ik denk toch dat ik dat te lang vind en maar een andere hobby moet zoeken dan...b.v. leven ofzoiets

Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2000 @ 02:07:00 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_240873
OK, de TV staat op Tell Sell (little Green Bags en ander BB-items)
de radio speelt de hele nacht Marco Borsato met Binnen.

Ik ga naar bed, ik wens de rest van de kliniek een goede nachtrust toe.

Tot morgen (met Merel als presentatrice)

Die reservesleutel heb ik ook eindelijk gevonden, maar aangezien merel al slaapt duik ik gewoon in mijn eigen bed

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 02:19:00 #16
568 Juul
Is gewoon lief
pi_240874
Welkom
dEON je kunt nog kiezen uit een tent óf een kamer, wil je even je keuze aan mij doorgeven ?

met vriendelijke groeten
Juul
adjunct directrice

The Bitch is Back!
pi_240875
dEON,

Welkom in de rehab kliniek, Juul staat dEON al in het behandelprogramma ?

Adjunct geneesheer HiZ

pi_240876
Geachte juffouw Dodo,

Het doet mij genoegen u te kunnen mededelen dat ik het wil proberen met u. U kunt met onmiddellijke ingang aan de slag als mijn persoonlijk assistente. Waar het de werkruimte betreft; voorlopig zit een directie-kamer er nog niet in voor u. Het nieuwe administratieve gebouw is nog in aanbouw, en als het eenmaal af is hebt u recht op een stafkamer van 11 vierkante meter. Voorlopig zult u echter moeten telewerken vanuit kamer 017. Mijn eerste opdrachten aan u zijn :

1. het zoeken van een secretaresse (M/V) om onze agenda's bij te houden en te synchroniseren.

2. het bijhouden van een volledig en gedetailleerd verslag van de patiënten van de kliniek, ten behoeve van een bijgesteld behandelplan 2000

3. kunt u voor mij uit zoeken of het nu 'millenniumbuck' of 'millenniumbug' is ?

Met vriendelijke groet,

adjunct geneesheer, HiZ

NB noem me maar Hans

quote:
op 01-04-2000 om 02:02 AM schreef Dodo het volgende:
Geachte heer HiZ,
Zoals u heeft kunnen zien (topic "therapeutische gesprekken ed.) wil men mij gewoon deze kliniek niet laten verlaten. Ik vermoed omdat men mij niet kan missen, ik ben gewoon een onmisbaar iemand. Na het lezen van uw reactie aan dr. Bogus is alles helemaal op zijn plaats gevallen: ik ben voorbestemd om uw persoonlijke assistent te worden. Zoooo zit het natuurlijk! Ik ben weer helemaal blij en weet zeker dat ik als P.A. van onschatbare waarde zal blijken te zijn, een Bianca waardig!

Met vriendelijke groet,

DODO

PS> Ik wens nu natuurlijk kamer 017 in te ruilen voor een directiekamer, die ik dan zelf therapeutisch wil gaan beschilderen!

pi_240877
Lieve Juul,

Gefeliciteerd met je onverwachte promotie. Ik zag het onderstaande berichtje aan dEON. In verband met de bouw van ons nieuwe onderkomen zijn is het kippenhok reeds geslooopt en is op de plek naast het kippenhok een bouwkeet neergezet.
Daarom zijn Bor en Beppie in de leegstaande tenten getrokken.
Heb jij trouwens al nagedacht over je directiekamer ? Ikzelf zat te denken aan abrikooskleurige wanden met veel leer en donker hout.

Groetjes

Hans

PS. hou in godesnaam mijn PA Dodo in de gaten, ze heeft een sterke neiging tot therapeutisch schilderen en ik heb na de afgelopen feestdagen een maag die nogal makkelijk van streek te brengen is.

PSPS drink geen goedkope spaanse nepchampagne, zelfs niet om beleefd te zijn.

PSPSPS is het waar dat Moor katatonisch op de bodem van het størevatt ligt ?

quote:
op 01-04-2000 om 02:19 AM schreef Juul het volgende:
Welkom
dEON je kunt nog kiezen uit een tent óf een kamer, wil je even je keuze aan mij doorgeven ?

met vriendelijke groeten
Juul
adjunct directrice

dinsdag 4 januari 2000 @ 03:02:00 #20
568 Juul
Is gewoon lief
pi_240878
HiZ waarde collega, is er ook voor mij aan een plekje gedacht ?
Daar ik nu benoemd ben tot adjunct-directrice ben ik van mening dat
ik met mijn gezin toch minstens recht heb op een maisonette. Gezien
het feit dat wij met vijf ( U leest het goed ja ) personen zijn, is een
200 vierkante meter niet teveel gevraagd dacht ik.

Ik nodig U hierbij uit voor een nachtelijke borrel bij mij in de receptie zodat
wij dit wellicht onderling kunnen regelen ?

Met vriendelijke groeten
Juul
adjunct directrice

The Bitch is Back!
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2000 @ 03:08:00 #21
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_240879
* BwennieBren heeft haar little green bagje gevonden én genuttigd en gaat met rode oogjes naar bed.

OOPS!

Welterusten allemaal!

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 03:33:00 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_240880
Hierbij een huishoudelijke mededeling:
Ik heb zojuist het complex rondgestruind, en weer vond ik overal rotzooi, maar liefst twee vuilniszakken vol! * Schanulleke houdt demonstratief en getergd twee volle vuilniszakken omhoog.
Willen de bewoners dit s.v.p. voortaan in de daarvoor bestemde bakken deponeren? Verder, ben ik achter de Rododendrons het aangekloven overschot van een van de kippen tegengekomen. De dader/ verantwoordelijke wacht een fikse boete, dat kan ik u verzekeren. Verder vooralsnog geen klachten. Ik heb begrepen, dat het gezoem van de observatie en beveiligings camera's enige mensen uit de slaap houdt, en ik zal uitzoeken, hoe deze akoestische overlast te minimaliseren valt. Aangezien het electro-motoren betreft, zal oliën weinig zin hebben, maar ik heb goede hoop met een adequate oplossing te komen. In het geval van andere verzoeken c.q. klachten, ik heb zojuist naast de receptie een ideeënbus geplaatst, en zal die regelmatig nakijken op nieuwe suggesties. In de hoop u allen hiermee van dienst te zijn, hoogachtend, Schanulleke.
Life is what you make it.
pi_240881
Juul, amica,

Bij deze neem ik gaarne je uitnodiging aan voor een drankje bij de receptie, wel een goede wijn graag, want mijn maag is nog steeds wat van streek.

Met betrekking tot de kamerverdeling in het administratie gebouw, dat heeft natuurlijk alleen betrekking op de werkkamer. Achter in het park worden, ver uit het zicht van de penthouses daar een drietal villa's gebouwd voor het hogere kader. Ik hoop dat ik je hiermee afdoende heb geïnformeerd en gerustgesteld.

Wist je trouwens dat dr Bogus Call opties heeft die geen cent waard zijn als de aandelen van deze kliniek vóór vrijdag onverwacht kelderen ?

Met collegiale groet

Hans

quote:
op 01-04-2000 om 03:02 AM schreef Juul het volgende:
HiZ waarde collega, is er ook voor mij aan een plekje gedacht ?
Daar ik nu benoemd ben tot adjunct-directrice ben ik van mening dat
ik met mijn gezin toch minstens recht heb op een maisonette. Gezien
het feit dat wij met vijf ( U leest het goed ja ) personen zijn, is een
200 vierkante meter niet teveel gevraagd dacht ik.

Ik nodig U hierbij uit voor een nachtelijke borrel bij mij in de receptie zodat
wij dit wellicht onderling kunnen regelen ?

Met vriendelijke groeten
Juul
adjunct directrice

pi_240882
Schannulleke,

Om te beginnen mijn complimenten met het toezicht op de dagelijkse gang van zaken in de kliniek. Je doet een klus die voor velen van ons te zwaar zou zijn.

Het lijkt me goed om Juul te benaderen over jouw werksituatie. Ikzelf zit te denken aan het aanstellen van een coördinator logistiek (op stafniveau) zodat je wat gerichter puin kunt ruimen in de kliniek.

HiZ adjunct geneesheer

quote:
op 01-04-2000 om 03:33 AM schreef Schanulleke het volgende:
Hierbij een huishoudelijke mededeling:
Ik heb zojuist het complex rondgestruind, en weer vond ik overal rotzooi, maar liefst twee vuilniszakken vol! * HiZ houdt demonstratief en getergd twee volle vuilniszakken omhoog.

Willen de bewoners dit s.v.p. voortaan in de daarvoor bestemde bakken deponeren? Verder, ben ik achter de Rododendrons het aangekloven overschot van een van de kippen tegengekomen. De dader/ verantwoordelijke wacht een fikse boete, dat kan ik u verzekeren. Verder vooralsnog geen klachten. Ik heb begrepen, dat het gezoem van de observatie en beveiligings camera's enige mensen uit de slaap houdt, en ik zal uitzoeken, hoe deze akoestische overlast te minimaliseren valt. Aangezien het electro-motoren betreft, zal oliën weinig zin hebben, maar ik heb goede hoop met een adequate oplossing te komen. In het geval van andere verzoeken c.q. klachten, ik heb zojuist naast de receptie een ideeënbus geplaatst, en zal die regelmatig nakijken op nieuwe suggesties. In de hoop u allen hiermee van dienst te zijn, hoogachtend, Schanulleke.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2000 @ 09:33:00 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_240883
Good Morning REHAB!!!!!!!

Jawel, jawel, dit is jullie eigen REHAB-Disc-jockey TARAraboemdijee.

En hoort mensen, Het Big Brother lied.

(zo de uitzendingen zijn weer begonnen)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')