Nee hoor, ik draag gewoon mannenkledingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij worstel jij nog met je seksualiteit
Dat was ook mijn gedachte jaquote:
Christus. Dat moet gewoon weer een hersenspinsel van een stel homo's geweest zijnquote:
Als je je wat aan gaat trekken van wat er hier zogenaamd allemaal echt niet kan, dan ben je van lotje getikt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef Natrium het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte ja
Anyway, beter enkelsok'jes' dan witte sportsokken die tot je knieen komen terwijl je een driekwartbroek oid aan hebt.
Helemaal mee eens. Bovendien is het voor de meesten ook gewoon plagen maakt niet uit wat je luisterd/draagt/doet. Voor diegene die echt serieus alles en iedereen af zitten te kraken zodat er eigenlijk niks behalve hun eigen ding over blijft zijn verzuurde anti-sociale gekken of mensen die zichzelf helemaal "hip" vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je je wat aan gaat trekken van wat er hier zogenaamd allemaal echt niet kan, dan ben je van lotje getikt.
Trek aan wat jij mooi vind, luister de muziek die jij mooi vind, en vind mensen mooi die jij mooi vind.
Mensen zijn pas echt leuk en interessant als ze zichzelf zijn.
Hij is gewoon de preuts om z'n benen te laten zien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:02 schreef star_gazer het volgende:
Kankerdekanker. Mannen mogen geen dwiekwartsbroek aan en mogen nu ook al geen enkelsokjes dragen. Is TS zo onzeker in zijn metal-shirt?
Dat je het zelf mag krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 02:02 schreef star_gazer het volgende:
Kankerdekanker.
quote:
Wat je zegt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef wuh het volgende:
Haha, wat maakt dat nou weer uit? ik rol mijn(heb alleen maar lange) sokken altijd omlaag of ga op blote voeten. Boeien wat een ander aanheeft, hou je commentaar voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |