quote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Mannen met enkelsokjes
Vast weer een trend bedacht door een homoseksueel
Idd vroeger deed ik altijd blote voeten in mijn schoenen met de zomer, BOH dan gaan je schoenen wel hendig sjiek vies worden en stinkenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eens met Paul. Vanzelfsprekend doe je dit niet zichtbaar, maar da's logisch. Veel luchtiger in je sneaker dan een normale sok en veel relaxter dan een blote voet
.
Daarom die korte sokken.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd vroeger deed ik altijd blote voeten in mijn schoenen met de zomer, BOH dan gaan je schoenen wel hendig sjiek vies worden en stinken
Het is gewoon een goede uitvindingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Daarom die korte sokken.![]()
Maar dan ben je geen échte kerel meer, zoals het gros van de fokkers.
Had ik toch niet van jou gedacht Paultjuh.quote:
*Eens.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:06 schreef Ronalld het volgende:
[..]
*Eens.
TS, ga jij maar lekker met je sokken tot je knieen in je korte broek sjouwen, of met je blote voeten lekker lopen stinken. Enkelsokken blijven de oplossing.
o dat is idd echt zo fout witte sokken in sandalenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:22 schreef Boor-rat het volgende:
Beter dan dikke witte sokken in sandalen enzo
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:09 schreef mazaru het volgende:
Ik zag er vanmiddag nog 1 fietsen met kniekousen in de sandalen, onder een korte broek.
Dat is pas geen porum!
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:17 schreef BigKahuna het volgende:
Die dingen in de OP![]()
.
Maar wat is er mis met enkelsokken? Ik draag ze en vind het prima.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Tuvai.net het volgende:
TS is een in mode verdiepte metroseksueel die met dikke witte sokken gepropt in z'n Nike Air Jerusalems rondloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |