Enkelsokjes in sandalen daarintegen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:22 schreef Boor-rat het volgende:
Beter dan dikke witte sokken in sandalen enzo
Da's toch geen man?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:20 schreef B.E.D het volgende:
Wat een tragedie.
Draag óf normale sokken óf geen sokken.
Je ziet ze toch wel boven je schoenen uitsteken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:26 schreef Florian_ het volgende:
Echte mannen dragen gewoon legerkisten in de zomer. Geen gezeik met enkelsokjes, normale zie je ook niet.
Legerkisten? Bang dat je je tere voetjes bezeert ofzo?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:26 schreef Florian_ het volgende:
Echte mannen dragen gewoon legerkisten in de zomer. Geen gezeik met enkelsokjes, normale zie je ook niet.
Als je naar die foto kijkt is dat ook wel een heel klein beetje terecht vind je niet?quote:
Volgende klacht:quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef Revdog het volgende:
Mannen met driekwarts broeken
College snapt grap niet
Ook van TS. TS is autist + heeft geen smaak
Alleen nu natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 18:34 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Ja jij loopt het hele jaar op slippers ja.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:26 schreef Florian_ het volgende:
Ik had er eigenlijk © McKillem bij moeten zetten. Nu denkt iedereen dat ik er ook zo over denk.quote:
Pwnedquote:Op maandag 1 juni 2009 18:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk © McKillem bij moeten zetten. Nu denkt iedereen dat ik er ook zo over denk.
Eens met Paulquote:Op maandag 1 juni 2009 19:17 schreef Paul het volgende:
Die zijn juist tof en handig anders moet je van die lange sokken dragen
Welk enkelbandje doel je op?quote:
Ventjes met lage sokken en enkelbandjesquote:Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welk enkelbandje doel je op?
Je bent de eerste die erover begint. Jammer eigenlijk he?
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Mannen met enkelsokjes
Vast weer een trend bedacht door een homoseksueel
Idd vroeger deed ik altijd blote voeten in mijn schoenen met de zomer, BOH dan gaan je schoenen wel hendig sjiek vies worden en stinkenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eens met Paul. Vanzelfsprekend doe je dit niet zichtbaar, maar da's logisch. Veel luchtiger in je sneaker dan een normale sok en veel relaxter dan een blote voet
.
Daarom die korte sokken.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd vroeger deed ik altijd blote voeten in mijn schoenen met de zomer, BOH dan gaan je schoenen wel hendig sjiek vies worden en stinken
Het is gewoon een goede uitvindingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Daarom die korte sokken.![]()
Maar dan ben je geen échte kerel meer, zoals het gros van de fokkers.
Had ik toch niet van jou gedacht Paultjuh.quote:
*Eens.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:06 schreef Ronalld het volgende:
[..]
*Eens.
TS, ga jij maar lekker met je sokken tot je knieen in je korte broek sjouwen, of met je blote voeten lekker lopen stinken. Enkelsokken blijven de oplossing.
o dat is idd echt zo fout witte sokken in sandalenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:22 schreef Boor-rat het volgende:
Beter dan dikke witte sokken in sandalen enzo
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:09 schreef mazaru het volgende:
Ik zag er vanmiddag nog 1 fietsen met kniekousen in de sandalen, onder een korte broek.
Dat is pas geen porum!
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:17 schreef BigKahuna het volgende:
Die dingen in de OP![]()
.
Maar wat is er mis met enkelsokken? Ik draag ze en vind het prima.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Tuvai.net het volgende:
TS is een in mode verdiepte metroseksueel die met dikke witte sokken gepropt in z'n Nike Air Jerusalems rondloopt.
Die zonnebril is wel de bom.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Ventjes die zichzelf hip vinden, daar moet je gewoon om lachen joh
was·ma·chi·ne de; v -s elektrisch apparaat om textiel in te wassenquote:
Ja, ik ben echt, nee het zijn niet mijn benen, plaatje komt van internet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
was·ma·chi·ne de; v -s elektrisch apparaat om textiel in te wassen
[ afbeelding ]
Wel twee leuke chicks erachterquote:Op maandag 1 juni 2009 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Ventjes die zichzelf hip vinden, daar moet je gewoon om lachen joh
Kan veel beterquote:
Volgens mij worstel jij nog met je seksualiteitquote:
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef Chai het volgende:
Damn zoveel mensen die geen enkelsokkken dragen.![]()
Goede enkelsokken (dus niet die zoals in de OP die zijn te hoog) zijn veul beter dan hogere sokken.
Ach dat zijn mannen die denken dat als ze ook maar een beetje er leuk uit willen zien dat ze dan meteen homo moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef Chai het volgende:
Damn zoveel mensen die geen enkelsokkken dragen.![]()
Ja half laag is zo nutteloosquote:Goede enkelsokken (dus niet die zoals in de OP die zijn te hoog) zijn veul beter dan hogere sokken.
Nee hoor, ik draag gewoon mannenkledingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij worstel jij nog met je seksualiteit
Dat was ook mijn gedachte jaquote:
Christus. Dat moet gewoon weer een hersenspinsel van een stel homo's geweest zijnquote:
Als je je wat aan gaat trekken van wat er hier zogenaamd allemaal echt niet kan, dan ben je van lotje getikt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef Natrium het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte ja
Anyway, beter enkelsok'jes' dan witte sportsokken die tot je knieen komen terwijl je een driekwartbroek oid aan hebt.
Helemaal mee eens. Bovendien is het voor de meesten ook gewoon plagen maakt niet uit wat je luisterd/draagt/doet. Voor diegene die echt serieus alles en iedereen af zitten te kraken zodat er eigenlijk niks behalve hun eigen ding over blijft zijn verzuurde anti-sociale gekken of mensen die zichzelf helemaal "hip" vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je je wat aan gaat trekken van wat er hier zogenaamd allemaal echt niet kan, dan ben je van lotje getikt.
Trek aan wat jij mooi vind, luister de muziek die jij mooi vind, en vind mensen mooi die jij mooi vind.
Mensen zijn pas echt leuk en interessant als ze zichzelf zijn.
Hij is gewoon de preuts om z'n benen te laten zien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:02 schreef star_gazer het volgende:
Kankerdekanker. Mannen mogen geen dwiekwartsbroek aan en mogen nu ook al geen enkelsokjes dragen. Is TS zo onzeker in zijn metal-shirt?
Dat je het zelf mag krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 02:02 schreef star_gazer het volgende:
Kankerdekanker.
quote:
Wat je zegt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef wuh het volgende:
Haha, wat maakt dat nou weer uit? ik rol mijn(heb alleen maar lange) sokken altijd omlaag of ga op blote voeten. Boeien wat een ander aanheeft, hou je commentaar voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |