abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69631670
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:08 schreef theKiD het volgende:

[..]

GE-WEL-DIG!!! 100x beter dan ik vtv had kunnen bedenken!
Dat is mooi. Wat was het beste optreden?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:51:37 #77
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69632835
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:09 schreef toma het volgende:

[..]

Dat is mooi. Wat was het beste optreden?
1: Volbeat
2: Rowwen Héze / Bruce Springsteen
3: Krezip
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_69632926
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef theKiD het volgende:

[..]

1: Volbeat
2: Rowwen Héze / Bruce Springsteen
3: Krezip
Volbeat is wel typisch iets voor jou lijkt me. De Staat en White Lies leken me ook wel leuk.
pi_69635297
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef theKiD het volgende:
Terug Van Pinkpop
Ik ook! Het was echt super! Superoptredens, geweldig geweldig weer, duur maar goed eten en drinken, best schone pishokjes en een verdomd goede sfeer .

The Killers vond ik leuk, Bruce Springsteen ziet er nog verdomd goed uit vanant dat ie 69? is maar ik ben niet zo van die muziek, maar het zat goed in elkaar.

Ik was getipt dat De Staat erg goed was, en dat was ook zo imo. Rowwen Heze ben ik ver achteraan gaan staan, maar ik vond het wel mooi om te zien dat zo'n band zoveel mensen in beweging kan krijgen. Heb je zoveel grote namen op Pinkpop, maar Rowwen Heze krijgt iedereen aan het springen .
Maria Mena en James Morrison waren wel leuk om naar te luisteren maar heb daar niet echt bij opgelet moet ik zeggen . Keane vond ik wel leuk maar ben daar niet lang gebleven, vond het wel jammer dat ie zo applaus-geil was.

Krezip was gewoon geweldig mooi om te zien en ik ben blij dat ik erbij mocht zijn. Zo mooi hoeveel volk ze trokken en hoeveel mensen luidkeels meezongen. I would stay hoefde ze zelfs niet meer te zingen, het publiek zong zo hard mee.. Echt mooi. Ik vond hun reactie ook erg mooi om te zien. En Placebo als afsluiter, tsja, het is niet voor iedereen weggelegd. Ik vind het wel leuk, ze zongen Every Me Every You en daar maakten ze me blij mee, maar ik denk dat het als afsluiter eigenlijk niet helemaal geschikt was, maargoed. Wel een goed optreden verder.

En de maandag was ook heel leuk. Ik vond Franz Ferdinand het erg leuk doen. Anouk genoot gewoon, ondanks de technische probleempjes en de drummer die af en toe 's missloeg volgens mij . En ook super dat iedereen weer luidkeels meeblèèrde. En Snow Patrol als afsluiter.. ik wist niet wat ik ervan moest verwachten maar ze hebben mijn hartje veroverd. Wat een leuke band is dat, ze deden het écht heel leuk vond ik . Ze deden het zo leuk met het publiek, en je zag die zanger gewoon glunderen. Toen "Shut your eyes" kwam en iedereen meeblèèrde wist ie geloof ik niet wat 'm overkwam haha, echt leuk.

En tot slot vuurwerk en "lang zal ie leven" en Jan Smeets die een traantje wegpinkte.

Volgend jaar weer .
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:00:08 #80
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69636324
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:23 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ik ook! Het was echt super! Superoptredens, geweldig geweldig weer, duur maar goed eten en drinken, best schone pishokjes en een verdomd goede sfeer .

The Killers vond ik leuk, Bruce Springsteen ziet er nog verdomd goed uit vanant dat ie 69? is maar ik ben niet zo van die muziek, maar het zat goed in elkaar.

Ik was getipt dat De Staat erg goed was, en dat was ook zo imo. Rowwen Heze ben ik ver achteraan gaan staan, maar ik vond het wel mooi om te zien dat zo'n band zoveel mensen in beweging kan krijgen. Heb je zoveel grote namen op Pinkpop, maar Rowwen Heze krijgt iedereen aan het springen .
Maria Mena en James Morrison waren wel leuk om naar te luisteren maar heb daar niet echt bij opgelet moet ik zeggen . Keane vond ik wel leuk maar ben daar niet lang gebleven, vond het wel jammer dat ie zo applaus-geil was.

Krezip was gewoon geweldig mooi om te zien en ik ben blij dat ik erbij mocht zijn. Zo mooi hoeveel volk ze trokken en hoeveel mensen luidkeels meezongen. I would stay hoefde ze zelfs niet meer te zingen, het publiek zong zo hard mee.. Echt mooi. Ik vond hun reactie ook erg mooi om te zien. En Placebo als afsluiter, tsja, het is niet voor iedereen weggelegd. Ik vind het wel leuk, ze zongen Every Me Every You en daar maakten ze me blij mee, maar ik denk dat het als afsluiter eigenlijk niet helemaal geschikt was, maargoed. Wel een goed optreden verder.

En de maandag was ook heel leuk. Ik vond Franz Ferdinand het erg leuk doen. Anouk genoot gewoon, ondanks de technische probleempjes en de drummer die af en toe 's missloeg volgens mij . En ook super dat iedereen weer luidkeels meeblèèrde. En Snow Patrol als afsluiter.. ik wist niet wat ik ervan moest verwachten maar ze hebben mijn hartje veroverd. Wat een leuke band is dat, ze deden het écht heel leuk vond ik . Ze deden het zo leuk met het publiek, en je zag die zanger gewoon glunderen. Toen "Shut your eyes" kwam en iedereen meeblèèrde wist ie geloof ik niet wat 'm overkwam haha, echt leuk.

En tot slot vuurwerk en "lang zal ie leven" en Jan Smeets die een traantje wegpinkte.

Volgend jaar weer .
Gisteravond zijn wij na de Kooks al teruggelopen, het was ZO ONTIEGELIJK druk, en ik vind snow patrol nu niet echt een band die ik persé moest zien.. Wel stuk van gehoord trouwens. En t vuurwerk heb ik zo stoned als een garnaal icm met zo zat als een wiel gehoord vanaf de camping Vooral die zon, die zorgde dat me biertjes zo ontiegelijk hard aankwamen dat ik om half 1 al zat leek na 5 bier
Maar de sfeer op het hele terrein was super!!!
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:02:03 #81
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69636381
ow ja, paar nadeeltjes.. toen Jan op het podium kwam na.. (??) dat hij Krezip had geboekt dat hij werd uitgefloten was zwaar onterecht, en ik vond dat gejank van dat wijf uit Congo op mainstage ook niks.. Maar voor de rest gaaf! Vooral dat iedereen meedeed toen de alltime top 3 werd uitgezonden op main Iedereen meeklappen en zingen met Eddy Veder
*** Nul Dertien ***
pi_69636400
Zijn jullie niet naar Elbow of White Lies geweest?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:10:59 #83
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69636671
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef toma het volgende:
Zijn jullie niet naar Elbow of White Lies geweest?
Nope.. Elbow niet gezien omdat we toen op Bruce stonden te wachten, dat was een heel goed plekje wat we hadden toen. En White Lies niet gezien omdat we toen net bij Madness vandaan kwamen en een eetmomentje hadden gepland
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:11:53 #84
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69636699
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:55 schreef toma het volgende:

[..]

Volbeat is wel typisch iets voor jou lijkt me. De Staat en White Lies leken me ook wel leuk.
de Staat hebben we een gedeelte van meegekregen en ik had ze op paaspop ook al gezien, dat was ook wel leuk ja In het gras met een zonnetje op de kop en een biertje in de hand
*** Nul Dertien ***
pi_69636769
Ja, het ging gister echt hard haha, een paar mensen stonden op en ze werden gewoon duizelig, het bier sloeg zwaar aan icm met de zon . White Lies is mijn vriend wel naar toegeweest . Maar de sfeer was top.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:16:41 #86
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69636847
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja, het ging gister echt hard haha, een paar mensen stonden op en ze werden gewoon duizelig, het bier sloeg zwaar aan icm met de zon . White Lies is mijn vriend wel naar toegeweest . Maar de sfeer was top.
Als je bij Rowwen Heze achteraan stond, kun je ons nog weleens gezien hebben, wij stonden tegen de hekken van de toren aan, aan de rechterkant. We hadden ook een rolstoel bij ons
Maar dat vond ik dus wel een van de beste en sfeervolste optredens op pinkpop. Hoe een polkabandje zo'n massa in beweging kan brengen
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:45:53 #87
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69639492
Hoi allemaal! Ik ben blij
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_69639513
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:45 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben blij
Je hebt een singlefietsvakantie geboekt?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:09:26 #89
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69640210
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:46 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nee, ik heb een tentamen gehaald
pi_69640303
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:46 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Met groepszadelpijngarantie natuurlijk, want gedeelde smart schept een band
pi_69641075
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:12 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Met groepszadelpijngarantie natuurlijk, want gedeelde smart schept een band
oew en dan als versiertruuk:

Wil jij mijn bilblaren even doorprikken...
pi_69641661
Ik ben eigenlijk op zoek naar een kamer in Tilburg. Zijn er instellingen die kamers aanbieden? Misschien heeft iemand goede ervaringen met zo'n instelling...

Of misschien moet ik me ergens inschrijven?

Ik doe btw wel de opleiding MBO. Dus studentenverenigingen die enkel HBOers een kamer geven heeft voor mij geen nut...
pi_69641887
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:51 schreef roysonny123 het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een kamer in Tilburg. Zijn er instellingen die kamers aanbieden? Misschien heeft iemand goede ervaringen met zo'n instelling...

Ik doe btw wel de opleiding MBO. Dus studentenverenigingen die enkel HBOers een kamer geven heeft voor mij geen nut...
Kamerbemiddeling tilburg en Wonen Breburg zijn twee instellingen. Ik heb er geen ervaring mee, want ik heb m'n kamer via een kijkavond (www.kamernet.nl) gekregen.
pi_69641895
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:51 schreef roysonny123 het volgende:

Probeer het eens op kamernet.nl
pi_69642634
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

oew en dan als versiertruuk:

Wil jij mijn bilblaren even doorprikken...
Geil.....
pi_69642658
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:04 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik zet ze er straks even in.
pi_69642710
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Geil.....
wat een niveau weer hier.

avond.
Heb daarnet een kindje aangereden met de fiets
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:21:59 #98
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_69642760
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef toma het volgende:

[..]

avond.
Jouw schuld ook?
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:28:26 #99
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69642966
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef toma het volgende:

[..]

avond.
Hoe komt het....?
pi_69643040
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:21 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Jouw schuld ook?
Nee niet echt. Ik fietste achter een straat langs daar is een brede poort waar ook auto's kunnen komen. Toen kwam er ineens een snotneus op skates keihard door een poortje naar buiten geracet maar ik kwam daar net aanfietsen. Kneep vol in m'n remmen maar ik raakte m nog wel. Hij viel hard maar had gelukkig niks.

Achteraf bleek dat ik zo hard in mn remmen had geknepen dat m'n remkabel los was geschoten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')