Dat is mooi. Wat was het beste optreden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG!!! 100x beter dan ik vtv had kunnen bedenken!
Volbeat is wel typisch iets voor jou lijkt me. De Staat en White Lies leken me ook wel leuk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
1: Volbeat
2: Rowwen Héze / Bruce Springsteen
3: Krezip
Ik ook!quote:
Gisteravond zijn wij na de Kooks al teruggelopen, het was ZO ONTIEGELIJK druk, en ik vind snow patrol nu niet echt een band die ik persé moest zien..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ook!Het was echt super! Superoptredens, geweldig geweldig weer, duur maar goed eten en drinken, best schone pishokjes en een verdomd goede sfeer
.
The Killers vond ik leuk, Bruce Springsteen ziet er nog verdomd goed uit vanant dat ie 69? ismaar ik ben niet zo van die muziek, maar het zat goed in elkaar.
Ik was getipt dat De Staat erg goed was, en dat was ook zo imo. Rowwen Heze ben ik ver achteraan gaan staan, maar ik vond het wel mooi om te zien dat zo'n band zoveel mensen in beweging kan krijgen. Heb je zoveel grote namen op Pinkpop, maar Rowwen Heze krijgt iedereen aan het springen.
Maria Mena en James Morrison waren wel leuk om naar te luisteren maar heb daar niet echt bij opgelet moet ik zeggen. Keane vond ik wel leuk maar ben daar niet lang gebleven, vond het wel jammer dat ie zo applaus-geil was.
Krezip was gewoon geweldig mooi om te zien en ik ben blij dat ik erbij mocht zijn. Zo mooi hoeveel volk ze trokken en hoeveel mensen luidkeels meezongen. I would stay hoefde ze zelfs niet meer te zingen, het publiek zong zo hard mee.. Echt mooi. Ik vond hun reactie ook erg mooi om te zien. En Placebo als afsluiter, tsja, het is niet voor iedereen weggelegd. Ik vind het wel leuk, ze zongen Every Me Every You en daar maakten ze me blij mee, maar ik denk dat het als afsluiter eigenlijk niet helemaal geschikt was, maargoed. Wel een goed optreden verder.
En de maandag was ook heel leuk. Ik vond Franz Ferdinand het erg leuk doen. Anouk genoot gewoon, ondanks de technische probleempjes en de drummer die af en toe 's missloeg volgens mij. En ook super dat iedereen weer luidkeels meeblèèrde. En Snow Patrol als afsluiter.. ik wist niet wat ik ervan moest verwachten maar ze hebben mijn hartje veroverd. Wat een leuke band is dat, ze deden het écht heel leuk vond ik
. Ze deden het zo leuk met het publiek, en je zag die zanger gewoon glunderen. Toen "Shut your eyes" kwam en iedereen meeblèèrde wist ie geloof ik niet wat 'm overkwam haha, echt leuk.
En tot slot vuurwerk en "lang zal ie leven" en Jan Smeets die een traantje wegpinkte.
Volgend jaar weer.
Nope.. Elbow niet gezien omdat we toen op Bruce stonden te wachten, dat was een heel goed plekje wat we hadden toen. En White Lies niet gezien omdat we toen net bij Madness vandaan kwamen en een eetmomentje hadden geplandquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef toma het volgende:
Zijn jullie niet naar Elbow of White Lies geweest?
de Staat hebben we een gedeelte van meegekregen en ik had ze op paaspop ook al gezien, dat was ook wel leuk jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:55 schreef toma het volgende:
[..]
Volbeat is wel typisch iets voor jou lijkt me. De Staat en White Lies leken me ook wel leuk.
Als je bij Rowwen Heze achteraan stond, kun je ons nog weleens gezien hebben, wij stonden tegen de hekken van de toren aan, aan de rechterkant. We hadden ook een rolstoel bij onsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja, het ging gister echt hard haha, een paar mensen stonden op en ze werden gewoon duizelig, het bier sloeg zwaar aan icm met de zon. White Lies is mijn vriend wel naar toegeweest
. Maar de sfeer was top.
Nee, ik heb een tentamen gehaaldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je hebt een singlefietsvakantie geboekt?
Met groepszadelpijngarantie natuurlijk, want gedeelde smart schept een bandquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je hebt een singlefietsvakantie geboekt?
oew en dan als versiertruuk:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met groepszadelpijngarantie natuurlijk, want gedeelde smart schept een band
Kamerbemiddeling tilburg en Wonen Breburg zijn twee instellingen. Ik heb er geen ervaring mee, want ik heb m'n kamer via een kijkavond (www.kamernet.nl) gekregen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:51 schreef roysonny123 het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een kamer in Tilburg. Zijn er instellingen die kamers aanbieden? Misschien heeft iemand goede ervaringen met zo'n instelling...
Of misschien moet ik me ergens inschrijven?
Ik doe btw wel de opleiding MBO. Dus studentenverenigingen die enkel HBOers een kamer geven heeft voor mij geen nut...
Probeer het eens op kamernet.nlquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:51 schreef roysonny123 het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een kamer in Tilburg. Zijn er instellingen die kamers aanbieden? Misschien heeft iemand goede ervaringen met zo'n instelling...
Of misschien moet ik me ergens inschrijven?
Ik doe btw wel de opleiding MBO. Dus studentenverenigingen die enkel HBOers een kamer geven heeft voor mij geen nut...
Geil.....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
oew en dan als versiertruuk:
Wil jij mijn bilblaren even doorprikken...
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:04 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jouw schuld ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef toma het volgende:
[..]wat een niveau weer hier.
avond.
Heb daarnet een kindje aangereden met de fiets
Hoe komt het....?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef toma het volgende:
[..]wat een niveau weer hier.
avond.
Heb daarnet een kindje aangereden met de fiets
Nee niet echt. Ik fietste achter een straat langs daar is een brede poort waar ook auto's kunnen komen. Toen kwam er ineens een snotneus op skates keihard door een poortje naar buiten geracet maar ik kwam daar net aanfietsen. Kneep vol in m'n remmen maar ik raakte m nog wel. Hij viel hard maar had gelukkig niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |