Ik vind 'm mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Val spreekwoordelijk kapot met je Hallelujah, doos![]()
.
Heb ik het toch beter geregeld hier... aangezien ik hier al een uur of 1,5 in m'n eentje zit. De rest is vrij (uitrusten van Pinkpopquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef themauster het volgende:
er zit hier een collega die al de hele dag zit te schelden wordt er zelf ook nog chagrijning van
Dat moeten zal het inderdaad zijn... hij zal niet elk liedje prijsgeven voor een live-opname.. moet wel een bepaalde exclusiviteit hebben denk ik om naar zijn show te gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje kansloos dat ze steeds weer dezelfde drie nummers van Bruce (moeten) uitzenden....
Ach er is wel weer mis met jouquote:
Ze mochten drie nummers uitzenden idd. Maar die hebben we nu al tig keer op tv gezien en nog vaker op 3FM gehoord. Da's nogal jammer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat moeten zal het inderdaad zijn... hij zal niet elk liedje prijsgeven voor een live-opname.. moet wel een bepaalde exclusiviteit hebben denk ik om naar zijn show te gaan
Het is ook gewoon een echte actie van Page.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef 3FMaster het volgende:
WTF?! Coen & Sander over vochtig toiletpapier in een reclame?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef Sirolf het volgende:
Die Coen en Sander, nu hebben ze van hun running gag een reclame gemaakt!http://www.iedereenaanhetvochtig.nl/
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en de technicus zat weer te prutsen bij het begin van het nieuws.
Normaal is 't piep-piep-piep *praatje* 3fm-nos-headlines-shout, maar nu kwam de naamshout gelijk aan het begin.quote:
Amy MacDonald was toch echt een van de teleurstellingen... ze heeft 5 verschillende liedjes die allemaal op de muziek van This is the Life zijn geschrevenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit nog even na te genieten van Macdonald @ PP.
Mooie cover van Mr Brightside
O, was dat zingen? Ik dacht dat ze een comedy-act tussendoor hadden geprogrammeerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:51 schreef TheVulture het volgende:
En zingen, tja laat ik zeggen dat ik haar stemgeluid matig vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |