Dit is echt het enige nummer wat ze een beetje goed doen. Een-nummer-hit bandje.quote:
precies... voor de rest vond ik er niet veel aanquote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dit is echt het enige nummer wat ze een beetje goed doen. Een-nummer-hit bandje.
Nee, niets voor mij
je had gloria moeten horenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dit is echt het enige nummer wat ze een beetje goed doen. Een-nummer-hit bandje.
Nee, niets voor mij
Ah. iemand die het met me eens isquote:Op maandag 1 juni 2009 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies... voor de rest vond ik er niet veel aan
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat viel me als eerste op.. Had ze niet "normaal" gesproken zwart/bruin haar?
Yep.... dat viel mij ook meteen op...quote:Op maandag 1 juni 2009 15:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat viel me als eerste op.. Had ze niet "normaal" gesproken zwart/bruin haar?
Waarom vandaag dan nietquote:Op maandag 1 juni 2009 16:11 schreef themauster het volgende:
weer terug van een lang weekend weg
genoten van pinkpop dit weekend op de radio
Mijn beoordeling van alles wat ik gehoord heb:
Krezip![]()
The killers sommig nummersmaar de nieuwere nummers waren vreselijk vals gezongen
Keane![]()
The White Lies![]()
Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
![]()
ik luister nu pas weer heb hem vanochtend na ekdom weer uitgedrukt te druk met tassen inpakkenquote:
want, voorbeeldquote:Op maandag 1 juni 2009 18:29 schreef erfc4ever het volgende:
wat is Google Streetview toch briljant zeg
Zet de tv dan ook aan: Franz!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME. Is er dan ECHT niks anders meer?!!!!!!!!!
Ze staan niet eens op Pinkpop dit jaar![]()
![]()
.
quote:Pinkpop blijft bij publieke omroep
Pinkpop blijft bij publieke omroepPinkpop blijft de komende jaren te zien en horen via de publieke televisie (Nederland 3), radio (3FM) en internet (3voor12). NPS, VARA en VPRO hebben daartoe een nieuw contract gesloten met de organisatie van het festival.
Eerder werd bekendgemaakt dat Pinkpop haar contract met de gemeente Landgraaf heeft verlengd. Het evenement is de komende tien jaar verzekerd van haar huidige locatie, het evenemententerrein Megaland in de Limburgse plaats.
Festival-baas Jan Smeets kreeg ook de erepenning van de gemeente Landgraaf. "Ik ben oprecht geraakt", verklaart Smeets. "Als je hoort dat de raad unaniem heeft besloten tot de toekenning van de erepenning, dan komen die tranen vanzelf. Dit is heel speciaal, zeker omdat we het lang niet altijd eens zijn met elkaar. Ik roep niet voor niks af en toe dat het volgende Pinkpop-boek moet gaan over tweeëntwintig jaar strubbelingen." [Limburger]
Rabberingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:49 schreef themauster het volgende:
Wie doet eigenlijk de afterparty vanavond?
dus je bent nu 16?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef erfc4ever het volgende:
The Darknessweet nog wel dat ik als 11 jarig jochie dit nummer op school playbackte
Nooit meer wat van gehoordquote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is er eigenlijk met Hans? Istie boos ofzo om iets? zn website staat niet meer vermeld bij zn persoonlijke gegevens...laten we zeggen dat alles uit staat en zn plaatje is ook dood, zn onderschrift is ook weg![]()
*bezorgd is* wie weet er meer
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord![]()
Straks MD op 3 en nog wat nummers van springsteen
Ja zag het ook ik snap er ook geen reet meer van. Hans als je dit leest geef een teken van leven!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is er eigenlijk met Hans? Istie boos ofzo om iets? zn website staat niet meer vermeld bij zn persoonlijke gegevens...laten we zeggen dat alles uit staat en zn plaatje is ook dood, zn onderschrift is ook weg![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij is Annemiek vrolijk ofzo
Ik ga 'r vandoor. Tot morgen!
Bruce nuquote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ben Anouk aan t luisteren op de radio...kan niet op de tv kijken..is het daar ook leuk?
Volgens mij ging hij een sabbatical van 3fm en Fok! houdenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Dat eerste kan ik hem vooral aanraden.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij een sabbatical van 3fm en Fok! houden
Hans heeft iig zijn avatar weggehaald en zijn onderschrift gedelete.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik doe beide ook al een tijdje op een laag pitje, dus kn het mij wel voorstellenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor.Fok! wil nog niet zo lukken (quote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik doe beide ook al een tijdje op een laag pitje, dus kn het mij wel voorstellen
Doe je snel, 2uur.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
En in het Belgische land aangekomen...
Ik ben verder ook niet moe ofzo![]()
.
Met de toettoetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe je snel, 2uur.
Ga je met de trein of doe je dat met een toettoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |