Zuipen is leuk!quote:
Ik doe normaal gesproken ook rustig aan tegenwoordig. Maar afgelopen zaterdag was het weer eens een ouderwets avondje met de mannen, dat gebeurt van tijd tot tijd en dan loopt het meestal wel wat uit de handquote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Zuip dan ook niet zoveel.![]()
Maar goed dat je dit erkent, je weet nu dat je het in het vervolg rustiger aan moet doen. Niets lekkerder dan zondagochtend fris en fruitig op te kunnen staan en genieten van de dag, startend in de tuin met een kopje thee en een croissantje.
Ik dacht dat mij zoiets nooit zou overkomen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:03 schreef vosss het volgende:
Ik merk het zelf de laatste jaren ook.
Als ik op vrijdagavond flink zuip ben ik echt compleet de zaterdag ram naar de klote!
Ik dacht dat het wel mee zou vallen, het valt me zwaar tegenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mij zoiets nooit zou overkomen.Ik had het mis.
Die klagen hier ook over, al zullen ze echt niet allemaal nog op apegapen liggen. Ik vermoed dat degenen die het alleen bij bier hebben gehouden er relatief makkelijk van af zijn gekomen. Had ik ook moeten doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
En je maten? Trokken die het wel of liggen die ook nog steeds voor pampus?
Gelukkig is het een mooie dag om brak te zijn...
En dan voel je je fris en fruitig de dag erop?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:08 schreef Sok41 het volgende:
Gewoon aan de dope gaan.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Levolution het volgende:
Als je 30+ bent hoor je getrouwd te zijn en kinderen te hebben en met hun wat van je leven te maken. 30+ers die nog in kroegen hangen zijn kansloos.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef Druktemaker het volgende:
TS gedraagt zich nog alsof hij 16 is!
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Levolution het volgende:
Als je 30+ bent hoor je getrouwd te zijn en kinderen te hebben en met hun wat van je leven te maken. 30+ers die nog in kroegen hangen zijn kansloos.
Dat zijn dan verhalen van prutsers.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan voel je je fris en fruitig de dag erop?![]()
Ik hoor wel eens andere verhalen....
Ja, stel je voor dat je eens een feestje zou hebben op zijn tijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |