No Shit Sherlock.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
concluderend dat de Skihut eigenlijk heel erg triest is
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Na een paar uur echter, zeiden mijn vrienden: de muziek is hier erg slecht, laten we naar de skihut gaan voor wat kwaliteit!!
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij daar dus heen. Iedereen aan het bier, ik aan de cola. Nou vind ik dat bij een normaal kroegbezoek niet zo vervelend, dus op zich klaag ik hier nog niet. Na een paar uur echter, zeiden mijn vrienden: de muziek is hier erg slecht, laten we naar de skihut gaan voor wat kwaliteit!! Nou ben ik in beschonken toestand altijd wel in voor de Skihut, dus ik stemde toe.
quote:
TS wordt bezopen van colaquote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij daar dus heen. Iedereen aan het bier, ik aan de cola.
...
Nou ben ik in beschonken toestand altijd wel in voor de Skihut, dus ik stemde toe.
Tokkie muziekquote:Op maandag 1 juni 2009 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS wordt bezopen van cola
TS gaat naar de skihut
TS heeft vrienden die naar de skihut willen
Ja, dat was een vage zinquote:Op maandag 1 juni 2009 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS gaat naar de skihut
In dronken toestand is het al tenenkrommend, hoe kom je er in vredesnaam bij dat het in nuchtere toestand wel mee zou kunnen vallenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat was een vage zin
Correctie: nou ben ik in beschonken toestand wel in voor de Skihut, dus ik stemde toe in de verwachting dat het allemaal wel mee zou vallen in nuchtere staat.
Leer begrijpend lezen, lutser.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS gaat naar de skihut
Zo tenenkrommend is het niet in dronken toestand hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef RobertVH het volgende:
[..]
In dronken toestand is het al tenenkrommend, hoe kom je er in vredesnaam bij dat het in nuchtere toestand wel mee zou kunnen vallen
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS gaat naar de skihut
ik vind die hele stad niksquote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Al die mensen hier die de Skihut niks vinden zijn er vast nog nooit geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. De Skihut kan, met genoeg drank op, best tof zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |