abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 14:17:09 #1
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_69601910
Wat ik steeds meer tegenkom op Fok! of beter gezegt, in de klb. Is dat er een tiental mensen het prachtig mooi vinden om mensen die eerlijk in hun profiel hebben staan dat ze vmbo doen te bashen. Natuurlijk mag daar wel een grapje over gemaakt worden, (moet altijd kunnen in mijn ogen). Maar op het moment dat ze gestructureerd te werk gaan met een aantal mede users om de desbetreffende gewoon de grond in te trappen vind ik dat de admins een lijn moeten trekken van wat kan en niet kan. Die lijn wordt niet getrokken en de admins en mods knijpen hun ogen er voor dicht.

Uiteraard gaat de geplaagde user zich verweren. Maar na een tijdje zul je inzien dat het weinig zin heeft om jezelf te gaan weren tegen dat soort users, ze zijn gewoon hardnekkig. Het is gewoon zo dat ongeveer een drietal users alles uit de kast gaan halen om je de grond in te trappen. En dan wordt het zo langzamerhand dweilen met de kraan open.

Aantal feitjes.

De raddraaiers waar ik het over heb, (de bashers dus) hebben vaak geen personalia in hun profiel staan zodat ze hun eigen domheid verbergen. Ze zijn de hele dag door online tot savonds in de late uurtjes, en ze zijn smorgens weer vroeg hun bed uit. Ze praten in de fora veelal met dezelfde users imo zijn het gewoon elkaars internet vriendjes geworden. Tevens kan je dat ook afleiden, omdat ze altijd met een rel voor elkaar opkomen.

Ik denk toch dat er wel iets gedaan kan worden tegen dit soort users.

Dat kan alleen als we dat soort users gaan negeren, en ze dood te zweigen. Dan gaat de lol vanzelf over. Immers is het zo dat ze zich alleen kunnen vermaken met het bashen/dissen van users. Dus als we ze niet meer voeden met dat soort discussie's. Als de admins en mods harder optreden tegen dit soort users door langere bans uit te delen of gewoon perm en ip bans.

Ik heb meer respect voor.

Voor users die gewoon in hun profiel zetten hoe oud ze zijn en wat voor opleiding en werk doen. Dan weet je teminste dat ze kenbaar durven te maken wat voor dingen ze doen in hun dagelijkse leven. Ipv de achterbakse smerige user de mensen basht op opleiding en werk, en dat terwijl ze zelf niets in hun profiel hebben staan. In mijn ogen zijn dat gewoon de angshazen op Fok!.

Ik zou namen kunnen plaatsen over welke users ik het heb. Maar ik denk dat de gemiddelde klb'r precies weet over welke users ik het heb die de lol op het forum bederven. Het is absoluut niet mijn bedoeling om hier een bash topic van te maken of een naamtopic. Maar puur en alleen om een zuivere discussie te houden, en te peilen hoe de gemiddelde fokker over dit probleem denkt.

Ruben,
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_69601917
ja wat denk je nou zelf

Wat ik steeds meer tegenkom op Fok! of beter gezegt, in de klb. Is dat er een tiental mensen het prachtig mooi vinden om mensen die eerlijk in hun profiel hebben staan dat ze vmbo doen te bashen. Natuurlijk mag daar wel een grapje over gemaakt worden, (moet altijd kunnen in mijn ogen). Maar op het moment dat ze gestructureerd te werk gaan met een aantal mede users om de desbetreffende gewoon de grond in te trappen vind ik dat de admins een lijn moeten trekken van wat kan en niet kan. Die lijn wordt niet getrokken en de admins en mods knijpen hun ogen er voor dicht.

Uiteraard gaat de geplaagde user zich verweren. Maar na een tijdje zul je inzien dat het weinig zin heeft om jezelf te gaan weren tegen dat soort users, ze zijn gewoon hardnekkig. Het is gewoon zo dat ongeveer een drietal users alles uit de kast gaan halen om je de grond in te trappen. En dan wordt het zo langzamerhand dweilen met de kraan open.

Aantal feitjes.

De raddraaiers waar ik het over heb, (de bashers dus) hebben vaak geen personalia in hun profiel staan zodat ze hun eigen domheid verbergen. Ze zijn de hele dag door online tot savonds in de late uurtjes, en ze zijn smorgens weer vroeg hun bed uit. Ze praten in de fora veelal met dezelfde users imo zijn het gewoon elkaars internet vriendjes geworden. Tevens kan je dat ook afleiden, omdat ze altijd met een rel voor elkaar opkomen.

Ik denk toch dat er wel iets gedaan kan worden tegen dit soort users.

Dat kan alleen als we dat soort users gaan negeren, en ze dood te zweigen. Dan gaat de lol vanzelf over. Immers is het zo dat ze zich alleen kunnen vermaken met het bashen/dissen van users. Dus als we ze niet meer voeden met dat soort discussie's. Als de admins en mods harder optreden tegen dit soort users door langere bans uit te delen of gewoon perm en ip bans.

Ik heb meer respect voor.

Voor users die gewoon in hun profiel zetten hoe oud ze zijn en wat voor opleiding en werk doen. Dan weet je teminste dat ze kenbaar durven te maken wat voor dingen ze doen in hun dagelijkse leven. Ipv de achterbakse smerige user de mensen basht op opleiding en werk, en dat terwijl ze zelf niets in hun profiel hebben staan. In mijn ogen zijn dat gewoon de angshazen op Fok!.

Ik zou namen kunnen plaatsen over welke users ik het heb. Maar ik denk dat de gemiddelde klb'r precies weet over welke users ik het heb die de lol op het forum bederven. Het is absoluut niet mijn bedoeling om hier een bash topic van te maken of een naamtopic. Maar puur en alleen om een zuivere discussie te houden, en te peilen hoe de gemiddelde fokker over dit probleem denkt.

Ruben,

EINS ZWEI DREI
  maandag 1 juni 2009 @ 14:17:28 #3
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69601920
Nee, slotje, doei.
pi_69601926
Je opent een nieuwe daar ga je weer
pi_69601933
goed topic
pi_69601949
Nah, laten we dit niet doen. 't Is leuk geweest voor vandaag.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69601956
Poll: TS kan het meeste leren van?
  • Juicyhil
  • Sunchaser
  • Emimich
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   Moderator maandag 1 juni 2009 @ 14:18:55 #8
    145080 crew  SwJ
    Het boegbeeld van FOK!
    pi_69601967
    Waarom open je nu weer een topic om te happen op die trolls?
    F.K.A. SuperwormJim
    pi_69601971
    het is oeuvre, ouvre is een vervoeging van het franse werkwoord openen
    Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
    Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
      maandag 1 juni 2009 @ 14:19:09 #10
    201761 phpmystyle
    pi_69601973
    Als het topic niets wordt dan maar slotje. Het werd net leuk.
    pi_69601987
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
      maandag 1 juni 2009 @ 14:19:43 #12
    201761 phpmystyle
    pi_69601988
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 14:19 schreef sjonbeton het volgende:
    het is oeuvre, ouvre is een vervoeging van het franse werkwoord openen
    pi_69601995
    TS is een mongool.
    Roken is lekker
      FOK!fotograaf maandag 1 juni 2009 @ 14:20:05 #14
    160750 moonmovies
    zeg maar Peer...
    pi_69602003
    Waarom heeft vmbo-tg (vroeger mavo) zo'n slechte naam gekregen trouwens?
    Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
    -------------------------------------
    www.theinvision.nl
    pi_69602008
    quote:
    KLIKO lijkt me ook wel een leuke plek voor je
      maandag 1 juni 2009 @ 14:20:20 #16
    160834 Florian_
    Anatomy is destiny
    pi_69602015
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 14:13 schreef Emimich het volgende:

[..]

In deze wereld bestaat niets ergers dan opklimtuig. Ik walg ervan, de uitdrukking ''schoenmaker, hou je bij je leest" is nog niet tot dit volk doorgedrongen.
    Ok.

Zeg, waar blijf je? Je zou om twee uur hier zijn om mijn boiler te repareren.
    Primum non nocere
    pi_69602023
    pi_69602029
    quote:
    Post vooral precies dezelfde OP in het nieuwe topic, dat zal werken!
      maandag 1 juni 2009 @ 14:20:50 #19
    154052 RobertVH
    I am your father
    pi_69602031
    De gemiddelde fokker doet dan ook universiteit of krijgt 4000 bruto p/m. Logisch dus dat vmbo-ers worden gebashed
    pi_69602043
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Emimich het volgende:
  • Juicyhil
  • Sunchaser
  • Emimich
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
  • Juicyhil want homooooo
    pi_69602050
    quote:
    Zweigen
    pi_69602061
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Emimich het volgende:
  • Juicyhil
  • Sunchaser
  • Emimich
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
  • Juicyhill, all the way.
    "Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
    pi_69602062
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 14:20 schreef Florian_ het volgende:
    Ok.

Zeg, waar blijf je? Je zou om twee uur hier zijn om mijn boiler te repareren.
    Sorry, ik moet vandaag voor de 6de keer op voor mijn rijbewijs.
    pi_69602078
    Juicyhill, dan kunnen ze zich samen afzetten tegen de FOK! cultuur.
    pi_69602080
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 14:21 schreef Quir het volgende:
    Juicyhill, all the way.
    Juicy vertoont inderdaad wel wat vergelijkbare trekjes.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')