waarom moet dit in een extra journaalquote:Op maandag 1 juni 2009 14:04 schreef geelkuikentje het volgende:
Voetbal
/care
Sjonge leef je een beetje in TS
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:09 schreef koemleit het volgende:
in indonesie ging laatst nog een vliegtuig dood.
/care?!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:59 schreef koemleit het volgende:
zit ik de herhaling van SV te kijken, staat er ineens onderin 14.oo uur extra journaal op ned 1.
schrik me natuurlijk lens want dat betekend natuurlijk ramp disaster en wat niet al, dus direct teletekst checken en wat staat er?
geen hoop meer voor franse airbus
werkelijk
/care.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hoe oud is dat vliegtuig geworden danquote:Op maandag 1 juni 2009 14:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
op het moment dat er voor de transfer van een speler naar olympique lyon een extra Studio voetbal was geweest was ik daar ook over gaan klagen hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sv kijken en klagen over interesse in nieuws
Puntje voor TSquote:Op maandag 1 juni 2009 14:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
in irak en israel gingen een tjdje terug 100'en mensen per dag kapot door terreur. Geen extra journal gezien.
Net zoals ik het hele gebeuren rondom voetbal geen reden vind om zo ontiegelijk veel programma's over die kutsport uit te zendenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef koemleit het volgende:
ja dus? dat de koers van die firma daalt lijkt me ook niet meer dan loisch.
al met al vind ik het geen reden voor een extra journaal, maar dat hadden jullie al begrepen.
4 jaar, CNN vond het nodig mij te vertellen dat dit toestel in 2005 geboren is.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:21 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Hoe oud is dat vliegtuig geworden dan
ja open er een topic overquote:Op maandag 1 juni 2009 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Net zoals ik het hele gebeuren rondom voetbal geen reden vind om zo ontiegelijk veel programma's over die kutsport uit te zenden
Zo ken ik er ook wel 1quote:
Er is altijd een journaal om 14 uur, hoax!quote:staat er ineens onderin 14.oo uur extra journaal op ned 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |