Of jij hele kleinequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, ik kreeg daarvan een onwijs minderwaardigheidcomplex!Hij had vet grote tieten!
over wie de broek aan heeft thuis gesprokenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
alleen in de weekenden, dan moet ik klussen van BE
Fok.... Hij leeft nog en LURKTquote:
Yoo, wat is er allemaal gebeurd tussen november 2007 en heden?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:55 schreef Fulcrum_X het volgende:![]()
![]()
Lurk ik toevallig even, zie ik daar pardoes mijn naam voorbij komen![]()
Was ook zo'n charmante foto
Was het al zo lang geleden?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Yoo, wat is er allemaal gebeurd tussen november 2007 en heden?
Rij je nog ? - zo ja - Wat?
Jezus wat een jetsersquote:
Jij werken, zij posen met het resultaat... goed voor elkaarquote:Op zondag 7 juni 2009 22:10 schreef stinkie het volgende:
spierpijn
Mijn weekend: BE stinkie's paleisje - deel 7
Als ik dat zo lees hier en daar heb je aardig krot gekocht of niet??quote:Op zondag 7 juni 2009 22:10 schreef stinkie het volgende:
spierpijn
Mijn weekend: BE stinkie's paleisje - deel 7
valt wel mee. Alleen de tuin was echt erg, alleen waren we al ruim 3,5 jaar te lui om er iets aan te doen. Voordeel van de tuin die het was, was dat ik gewoon de olie in de grond kon laten lopenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees hier en daar heb je aardig krot gekocht of niet??
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
valt wel mee. Alleen de tuin was echt erg, alleen waren we al ruim 3,5 jaar te lui om er iets aan te doen. Voordeel van de tuin die het was, was dat ik gewoon de olie in de grond kon laten lopen
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Erg he.
We gebruikten hem nog net niet als vuilnisbelt, maar verder...Motoronderdelen zwierven gewoon rond, olie verversen... geen probleem enz. enz.
Het terras bij het huis was inmiddels wel leeggeruimd zodat Sasha daar kon spelen, maar het achterste deel was echt om te janken.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
valt wel mee. Alleen de tuin was echt erg, alleen waren we al ruim 3,5 jaar te lui om er iets aan te doen. Voordeel van de tuin die het was, was dat ik gewoon de olie in de grond kon laten lopen
kippen houden... lager risico en ze slikken eten zaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vrouwen![]()
je kunt beter wiet verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |